80

Professions de Gestió i administració d’empreses

Filtrar
Els investigadors operacionals investiguen una àmplia gamma de problemes de gestió. Utilitzen metodologies lògiques i analítiques per resoldre problemes, ajuden les empreses a trobar formes més eficients de funcionar, amb la finalitat de reduir els costos, d'oferir un servei millor al client i de mi...
Els especialistes en serveis de gestió es dediquen a promoure, desenvolupar i posar en pràctica una sèrie de mètodes i tècniques per millorar la productivitat i la qualitat a les empreses. Els serveis de gestió inclouen l'anàlisi i l'estudi de la productivitat, la millora del negoci i una àmplia gam...
Els gerents de pensions estableixen i gestionen els plans de pensions per als empleats. Això implica ser responsable de la formulació de polítiques, assessorar els administradors del sistema i donar informació sobre el pla de pensions per als empleats. Controlen el personal administratiu i d'oficina...
Els gerents de producció treballen en la indústria manufacturera i són els responsables de gestionar els materials i els treballadors. Es asseguren que la producció és tan eficient com sigui possible.
Els gerents de centres d'oci s'ocupen de planificar, organitzar, promoure, facilitar i desenvolupar instal·lacions d'oci i lleure. Poden ser responsables d'una o diverses instal·lacions.
Els administratius de tràfic o de transport duen a terme diferents tasques administratives per a empreses o departaments de transport de mercaderies o de passatgers. Aquests professionals s'encarreguen de la gestió administrativa diària de la flota de transport. Controlen les entrades i sortides, pr...
Els secretaris escolars es dediquen a gestionar la secretaria de l'escola i a donar suport administratiu al director i altres membres del personal.
Els secretaris bilingües porten a terme tasques de secretaria que impliquen l'ús d'una o més llengües estrangeres, com ara la redacció de cartes i altres documents, i parlar per telèfon. Alguns secretaris viatgen o treballen a l'estranger. Els secretaris bilingües utilitzen una o més llengües estran...
Els secretaris jurídics proporcionen suport administratiu i de secretaria especialitzada per al personal professional de les oficines judicials. Preparen documents de text i de processos judicials i la correspondència. Altres tasques són l'organització de l'agenda de l'oficina, la programació de cit...
Els secretaris mèdics gestionen el treball de metges i altres professionals del servei de salut. Les seves tasques inclouen processar textos mèdics i cartes, arxivar i recuperar els registres dels pacients, programar cites, gestionar llistes clíniques, i realitzar un treball de recepció i d'atenció ...
Els assistents personals (AP) són professionals de confiança que proporcionen suport administratiu i personal als alts directius. La seva funció principal és ajudar els directius fer un millor ús del seu temps, per exemple, atenent a les seves trucades telefòniques i correu electrònic, gestionant la...
Els corredors de borsa compren i venen accions i participacions per compte de clients que busquen el millor rendiment de les seves inversions. Sovint també els ofereixen assessorament financer. Els seus clients poden ser grans institucions o inversors particulars.
Els tècnics de l'agència tributària són funcionaris públics que treballen per a l'Agència Tributària. Poden dirigir un equip de personal administratiu que s'ocupa de la tributació de particulars i petites empreses, o col·laborar en afers relacionats amb qüestions més complexes de tributació de les g...
Els inspectors d'hisenda són funcionaris públics que treballen per a l'Agència Tributària. S'asseguren que les empreses i els treballadors autònoms paguen els impostos que els corresponen. Interpreten les xifres i decideixen si cal investigar una empresa.
Els taxadors calculen el valor d'immobles, terrenys o altres béns com ara maquinària i obres d'art. Poden treballar per a diverses organitzacions, incloent-hi agències immobiliàries, l'administració pública o l'administració municipal.
Els examinadors de patents decideixen si es concedeixen o es deneguen les sol·licituds de patents. Estudien molt atentament les sol·licituds de patent, buscant a bases de dades i publicacions per assegurar-se que la idea és realment original i d'ús pràctic.
Els assessors ciutadans ajuden els ciutadans a fer front a tota una sèrie de problemes i esbrinar quins són els seus drets i responsabilitats. Els ciutadans es posen en contacte amb els centres d'assessorament per obtenir assessorament gratuït, imparcial i confidencial sobre tota una sèrie de qüesti...
Els auditors externs comproven que els comptes de les empreses i organitzacions estan al nivell del que és exigible. Això també inclou els organismes del sector públic, on són responsables de la despesa de diners públics. Els auditors interns treballen a empreses o organitzacions del sector públic.
La comesa dels directors de local d'apostes és encarregar-se de tot el que estigui relacionat amb els beneficis, la seguretat i el funcionament eficient d'un local d'apostes. Aquesta feina implica la contractació i supervisió del personal.
Els conserges s'encarreguen del manteniment i seguretat dels edificis i sòl enjardinat circumdant. Treballen a escoles, oficines i habitatges. Poden realitzar reparacions menors, organitzar treballs de reparació major, i encarregar mobles i equips.