66

Professions de Gestió i administració d’empreses

Filtrar
L'administratiu o administrativa de logística s'encarrega de les tasques administratives relatives a la cadena de subministrament d'una empresa. Entre les àmplies i variades funcions dels administratius de logística, es troba l'atenció telefònica dels clients, la gestió i el seguiment de comandes, l...
Els supply chain managers, també coneguts com a caps d'aprovisionament o coordinadors de cadena de subministraments, són els responsables de planificar, implementar i controlar que les activitats d'una cadena de producció es duguin a terme sense contratemps i evitar així que el flux de béns i servei...
Els tècnics d'introducció de dades utilitzen el teclat de l'ordinador per introduir informació en els sistemes informàtics. Treballen textos i dades numèriques, i transformen aquesta informació en el format requerit. Molts tècnics també realitzen altres tasques administratives.
Els i les assistents de direcció treballen en estreta col·laboració amb els directius i alts comandaments dels departaments de les empreses. Realitzen funcions de gestió, coordinació, comunicacions i suport dels assumptes relatius a la direcció, contribuint a potenciar la capacitat operativa dels ex...
Els secretaris executius ocupen llocs de treball de categoria i responsabilitat en una empresa o organització. Les seves responsabilitats varien depenent del lloc de treball, però acostumen a incloure: aconsellar la junta sobre la presa de decisions; realitzar canvis en la legislació pertinent; i di...
Els secretaris presten suport administratiu als directius i altres professionals. Les seves responsabilitats inclouen utilitzar l'ordinador per redactar cartes, informes i altres documents, atendre trucades telefòniques, organitzar reunions, portar l'agenda del seu cap i atendre les visites.