57

Professions de Comerç i màrqueting

Filtrar
La comesa dels directors de local d'apostes és encarregar-se de tot el que estigui relacionat amb els beneficis, la seguretat i el funcionament eficient d'un local d'apostes. Aquesta feina implica la contractació i supervisió del personal.
Els entrevistadors d'estudis de mercat recopilen fets i opinions a través d'entrevistes al públic o als membres d'una empresa. Acostumen a seguir un format establert i registren les respostes en un qüestionari. L'entrevista es pot fer cara a cara al carrer o al domicili dels entrevistats o bé per te...
Els venedors telefònics fan trucades telefòniques per tractar de vendre béns o serveis a empreses o individus. Generalment, han de realitzar un cert nombre de trucades diàries, sovint fent el seguiment dels clients als quals s'han enviat fullets o publicitat.
Els gerents comercials d'un centre educatiu s'encarreguen de les estructures financeres i de suport als centres educatius. Acostumen a gestionar i supervisar el personal d'administració, suport i manteniment. També intervenen en el camp de la planificació estratègica en els equips de lideratge escol...
Els demostradors comercials detallistes promocionen i venen un producte en particular, generalment dins (o a les portes) d'un supermercat o botiga al detall. Animen el públic a provar un producte alimentari i realitzen demostracions de com funciona un aparell, per exemple.
Els directors o caps de vendes són responsables de liderar i administrar a un equip de venedors amb l'objectiu de maximitzar les vendes i els ingressos de l'empresa. Aquests professionals estableixen amb el director comercial els objectius de venda i les estratègies per a aconseguir-los. Entre les s...
Els comerciants detallistes decideixen quins productes han de tenir en estoc les botigues i supermercats. S'asseguren que hi hagi en estoc i exposades la varietat i quantitat adequades de productes, a fi de preveure la demanda, satisfer les necessitats dels clients i maximitzar els beneficis.
Els auxiliars d'informació d'aeroport anuncien vols per a passatgers, atenen consultes i indiquen a les persones com arribar a un lloc determinat dins de la terminal.
Els recepcionistes i les recepcionistes són els professionals encarregats de rebre i atendre clients, visitants i personal extern en tot tipus d'entitats i empreses. Les responsabilitats i funcions d'aquest professional varien segons el lloc de treball que ocupin. Poden atendre trucades, proporciona...
Els venedors venen productes i serveis al públic en general i a establiments comercials. Alguns treballen a botigues i venen a clients cara a cara, d'altres treballen a oficines i venen per telèfon, uns altres viatgen per fer clients i n'hi ha que tenen certes aptituds específiques, a més de per a l...
Els directors comercials planifiquen, dirigeixen i coordinen l'estratègia comercial d'una empresa o organització. Aquests professionals són una peça clau de l'equip directiu de la companyia i entre les seves principals responsabilitats està treballar pel compliment dels objectius proposats per a pot...
L'operador de telemàrqueting promou i ven productes o serveis de les empreses a clients o possibles clients a través de trucades telefòniques.
El promotor de vendes fa demostracions de productes en locals comercials, exposicions i cases particulars amb la finalitat de que els potencials clients comprin aquests productes.
El data analyst o analista de dades recull, gestiona i interpreta conjunts de dades per a prendre decisions estratègiques en una empresa o organització de qualsevol sector. S'encarrega de recollir grans quantitats de dades de diferents fonts d'informació i analitzar-los de manera estadística amb l'o...
Un creador o creadora de contingut és la persona encarregada d'elaborar contingut original i atractiu amb la finalitat de posicionar una marca i connectar amb l'audiència. Generalment creen produccions de vídeo, encara que també poden utilitzar altres formats com a àudio, imatge o text, tenint en co...
El community manager és un professional expert en la comunicació i el marketing en entorns digitals. Aquestes persones representen a l'organització a Internet i s'encarreguen d'augmentar la reputació i presència de la marca a la xarxa, especialment en xarxes socials i al blog empresarial. Són les re...
Els comerciants d'un mercat compren productes d'un fabricant o majorista i venen productes des d'una parada d'un mercat. Alguns comerciants fabriquen els seus propis productes. Molts comerciants compren i venen un tipus específic de producte. Els que s'especialitzen en productes alimentaris frescos ...