L’objectiu general que persegueix el projecte és fomentar l’ocupació entre els joves mediant l’adquisició de competències digitals utilitzant enfocaments pedagògics innovadors i centrats en l’alumne, i reforçant la integració digital en l’aprenentatge.
Els destinataris son els estudiants d’educació superior i formació professional, també tots els docents i formadors de cada una de les institucions participants.
El projecte va mes enllà i neix per arribar i beneficiar a altres organismes o parts interessades com poden ser l’administració publica i la comunitat internauta oferint accés a els recursos educatius del projecte.
La institució es centra en desenvolupar iniciatives i propostes que afavoreixin la millora de les competències dels estudiants.
Aprofitant que la metodologia d’ensenyament es a distancia es treballa en la millora de les competències digitals dels estudiants, les quals seran imprescindibles per a desenvolupar-se exitosament, poder gestionar la seva carrera professional i incrementar la seva empleabilitat.
Per a el desenvolupament i implementació del projecte s’han utilitzat mètodes i enfocaments pedagògics innovadors centrats en l’estudiant, reforçant la integració digital en el procés d’ensenyança-aprenentatge.
Es van utilitzar MOOCs, cursos online oberts, com a eina didàctica.
Humans- directors de projecte, professors, investigadors, personal administratiu
El projecte va començar el 1 de setembre de 2015 i va finalitzar el finalizó el 2 de juny del 2017
Per a un major impacte del projecte es van dur a terme diverses accions i per a avaluar-les es van tenir en compte:
- N.º inscrits a els cursos (MOOCs, Train for trainers), es van tenir en compte el numero de matriculats i la seva procedència/nacionalitat.
- Estadístiques de la Website:
- Newsletter: es van tenir en compte les subscripcions i apertures a Newsletter, International Workshop i a International Workshop reminder.
- Xarxes socials i internet: es van tenir en compte els seguidors a Facebook i Twitter, les visualitzacions a youtube i les mencions a internet.
- Trobada internacional: 92 inscripcions i un total de 65 assistents presencials i 153 seguidors per streaming.