Joana Sánchez
Grup d'orientadors i orientadores de Cerdanyola del Vallés
"L'objectiu del projecte és que els alumnes facin una observació guiada de diferents tipus d'empreses perquè coneguin de prop el món professional"
Antonio Santisteban Hernàndez
Escola Garbí Pere Vergés d'Esplugues de Llobregat
"Les activitats s'organitzen per dur-se a terme en diferents espais d'aprenentatge: estades de tutoria en cases de colònies, a l'aula, tallers, estades en empreses... "
Roser Poblet
Institut Les Termes de Sabadell
"La característica primordial de la proposta és l'atenció individualitzada vers els alumnes i les seves famílies"
Laura Ferri
Professora de Formació i Orientació Laboral a l'Institut Massamagrell de València
"La proposta no comença ni acaba a l'aula, és un full de ruta en què es demana que l'alumne ho detalli tot, per tenir una referència de cap a on anirà la carrera professional"
Carlos Hevia-Aza Fernández
President d'Emoción en Acción (Asociación Asturiana de Coaching)
" En l'assignatura proposo als alumnes que construeixin el seu projecte de recerca en funció de les seves potencialitats, des d'una òptica integral de la persona "
Maribel Cordón
Professora de Cicles Formatius en el Centre de Formació Professional Mª Inmaculada de Pamplona
"L'activitat serveix per prendre consciència de la importància que té l'autoconeixement en un projecte professional"
Miriam Pascual
Professora de Formació i Orientació Laboral en el Centre Integrat d'FP La Merced de Soria
"És fonamental que el clima a l'aula sigui distès i estimulant, que faciliti la implicació personal, la comunicació i el desig de compartir experiències"