Facultat de Farmàcia - Universitat de Barcelona-Fundació IL3
Avda. Joan XXIII s/n
08028 Barcelona
Amb aquest curs es pretén dotar de els fonaments del màrqueting en el seu aspecte més generalista i aconseguir l'especialització en màrqueting farmacèutic amb el suport de un professorat amb experiència pràctica en la indústria farmacèutica. Per a això, s'ofereix una visió global del màrqueting i
2.250 €
Postgrau
Presencial
AIP Aula Informàtica Professional
C/ Diputació, 337
08009 Barcelona
Internet és un mitjà de comunicació cada dia més important i utilitzat arreu del món. És interactiu i a diferència dels mitjans tradicionals com la ràdio o televisió, permet conèixer les prioritats i tendències del consumidor i desenvolupar informació personalitzada d'acord a elles. Internet ha
1.150 €
Màster
Presencial
INSA Business, Marketing & Communication School
Torrent de l'Olla 208
08012 Barcelona
Màster en Màrqueting Relacional directe i interactiu. La nova comunicació en l'entorn digital ha ampliat el ventall d'accions que una empresa pot aplicar per generar millors resultats. Vendre més implica conèixer noves dimensions en què captar nous consumidors. Saber manejar tals eines és un gran
2.400 €
Màster
Presencial