Factors com la globalització de les marques, la personalització de les ofertes i l'accés a la informació quan i on vol el consumidor, estan produint reptes i oportunitats. A això se suma, l'aparició de l'Internet de les Coses (IOT) i la multiplicació dels canals de venda. Tot això ha generat una
13.750 €
Màster
Presencial
El Màster en Big Data & Analytics és un programa nascut per cobrir l'àmplia demanda empresarial en l'anàlisi de dades. Les noves tecnologies estan canviant el món tal com el coneixem. S'està tornant "intel·ligent" i ple d'informació gràcies a les xarxes socials, els dispositius mòbils o l'Internet
14.500 €
Màster
Presencial
El Màster en Màrqueting Directe i Digital de la UPF Barcelona School of Management et dotarà de les eines per comprendre l'evolució del consumidor i del màrqueting, alhora que descobrir com dissenyar una estratègia de marca i brand content, com elaborar estratègies eficaces de captació i
12.250 €
Màster
Presencial
Aquest programa prepara els estudiants per prosperar en un context de negoci electrònic, i respon a la creixent importància d'incorporar la tecnologia en el nucli de cada negoci. Examinant una àmplia gamma de temàtiques, des del negoci electrònic de l'arquitectura fins a la utilitat, no es tracta
21.900 €
Màster
Presencial
Veure cursos
X