La tecnologia i el nou ecosistema digital, sobretot Internet i les xarxes socials, han canviat la manera com ens informem i vam comprar com a consumidors, així com la manera de comunicar-nos i relacionar-nos amb els nostres clients. Els principals factors que expliquen aquest canvi són: Internet és
14.500 €
Màster
Presencial
El Màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic - MMDC té com a objectiu proporcionar a tots els participants un "avantatge competitiu professional". Per a això, posa èmfasi en els temes claus del màrqueting online i del comerç electrònic utilitzant múltiples recursos digitals, simuladors i
Consultar preu
Màster
On-line , Semi-presencial , Distància
El Màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic MMDC té com a objectiu proporcionar a tots els participants un avantatge competitiu professional. Per a això, posa èmfasi en els temes claus del màrqueting online i del comerç electrònic utilitzant múltiples recursos digitals, simuladors i altres
Consultar preu
Màster
On-line , Distància
Avui en dia, Internet és el canal de comunicació més potent que existeix, i davant d'aquests canvis els professionals del Màrqueting no podem romandre impassibles. Facebook es mou al voltant dels 700 milions d'usuaris a tot el món, Twitter està a prop de superar els 200 ia Youtube s'estima que es
6.500 €
Màster
On-line
Internet i les xarxes socials, han transformat la manera com ens informem i vam comprar com a consumidors, així com la manera de comunicar-nos i relacionar-nos amb els nostres clients. Les claus del Màrqueting Digital i l'ecommerce són: • Internet és un mitjà de comunicació massiu, bidireccional i
13.500 €
Màster
Presencial