El que el Màster en Direcció de Màrqueting i Comercial et permetrà fer ... • Desenvolupar les competències necessàries per liderar la Direcció de l'àrea Màrqueting. • Saber dissenyar i implementar l'estratègia de màrqueting i comercial d'una empresa. • Potenciar una visió analítica que permeti
14.500 €
Màster
Presencial
La tecnologia i el nou ecosistema digital, sobretot Internet i les xarxes socials, han canviat la manera com ens informem i vam comprar com a consumidors, així com la manera de comunicar-nos i relacionar-nos amb els nostres clients. Els principals factors que expliquen aquest canvi són: Internet és
14.500 €
Màster
Presencial
Internet i les xarxes socials, han transformat la manera com ens informem i vam comprar com a consumidors, així com la manera de comunicar-nos i relacionar-nos amb els nostres clients. Les claus del Màrqueting Digital i l'ecommerce són: • Internet és un mitjà de comunicació massiu, bidireccional i
13.500 €
Màster
Presencial
El Màster en Màrqueting i Gestió Comercial està dissenyat per respondre al canviant entorn empresarial mitjançant la formació d'empresarials capacitats per liderar aquests canvis. Aprendràs com suportar l'arribada de nous competidors al mercat, les bases del màrqueting digital, estratègies de
16.500 €
Màster
Presencial
La creixent demanda de professionals en l'àmbit de la imatge de marca i identitat corporativa atén a dues causes: la rapidesa amb què evoluciona l'entorn empresarial i la globalització. Les noves tecnologies de la informació i els nous canals de distribució i venda sorgits gràcies a Internet han
13.500 €
Màster
Semi-presencial
El Màster en Màrqueting Farmacèutic (MIF) vol ser un pont cap al primer treball dins del món del màrqueting farmacèutic per a aquelles persones que aspiren a entrar-hi. I per a aquells professionals que ja estan dins, representa una oportunitat ben contrastada per aconseguir un desenvolupament
Consultar preu
Màster
Presencial
Programa full time, 12 mesos de classes (en anglès) i 6 mesos de projecte professional. Doble diploma de Tolosa Business School i Universitat Politècnica de Catalunya. Amb possibilitat d'especialització en BtoB, BtoC, Luxe i Moda o Desenvolupament Internacional. Opció d'especialització en Moda i
16.500 €
Màster
Presencial
El Màster en Màrqueting Directe i Digital de la UPF Barcelona School of Management et dotarà de les eines per comprendre l'evolució del consumidor i del màrqueting, alhora que descobrir com dissenyar una estratègia de marca i brand content, com elaborar estratègies eficaces de captació i
12.250 €
Màster
Presencial
El consum és una activitat humana que ocupa un lloc central en la nostra societat, que alguns caracteritzen com una societat de consum. L'evolució del creixement econòmic i l'emergència de valors nous a les societats a mesura que s'avança en el desenvolupament social provoquen canvis estructurals
14.000 €
Màster
Presencial
Les transformacions que ha sofert el món en l'actualitat exigeixen una anàlisi profunda dels nous escenaris competitius i l'aplicació de nous models de negocis. La creixent i complexa volatilitat de les economies globals i la seva inqüestionable interdependència ens situen en un entorn
13.700 €
Màster
On-line
El director de Màrqueting afronta nous reptes: • Operar, comunicar i vendre en mercats globals molt competitius. • Dominar i conèixer les noves tecnologies de la informació i l'entorn digital. • Capacitat per comunicar i vendre al nou consumidor, més exigent i millor informat. El Màster en Direcció
13.300 €
Màster
Presencial