Les matèries que componen el Màster Universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies responen a la necessitat que els participants adquireixin una capacitat integrada i sistematitzada de les tècniques a emprar en l'àmbit de la comunicació digital. La Universitat Abat Oliba CEU proporciona a
6.975 €
Màster oficial
Semi-presencial
La Universitat Abat Oliba CEU, a través d'aquest màster, pretén aconseguir una alta preparació de l'alumnat en el procés de postproducció audiovisual, capacitant en el maneig de les tècniques i processos creatius. Per complir aquest objectiu, el màster s'organitza en 8 mòduls, que defineixen els
6.855 €
Màster oficial
Presencial
Amb la voluntat de donar resposta a alguns dels problemes generats per l?economia global des d?una visió ètica, que situa la persona al centre de les activitats, aquest màster desenvolupa el seu programa combinant les lògiques empresarials, socials i mediambientals. A l?economia solidària
4.215 €
Màster oficial
On-line , Semi-presencial
Aquest curs prepara a l'alumne per utilitzar de manera professional Adobe Premiere Pro CS6, de tal manera que partint des de nivell 0 pugui arribar a comprendre les possibilitats que li ofereix. A l'finalitzar-lo, l'usuari podrà realitzar qualsevol tipus d'edició, transició correcció i exportació,
Consultar preu
Curs
Presencial
La comunicació audiovisual avui dia és el llenguatge més important de la nostra societat. El llenguatge audiovisual utilitza dos mitjans per transmetre el missatge, imatges i sons. Actualment, la major part dels missatges que rebem són per aquest mitjà. Els missatges audiovisuals es valen de
Consultar preu
Curs
Presencial
El Grau en Màrqueting integra dins del seu pla d'estudis continguts i competències de diverses disciplines: Els idiomes, el management, l'economia, la recerca comercial, la comunicació, les noves tecnologies de la informació, el dret, la internacionalització o la informàtica entre unes altres. A
5.880 €
Grau
Presencial
La constant innovació del sector televisiu, l'aparició de nous competidors a les grans cadenes generalistes a través de la xarxa o les noves formes de veure la TV, fan que l'atractiu d'aquest curs radiqui en què l'alumne aprendrà de forma global i especialitzada a dur a terme qualsevol tipus de
Consultar preu
Curs
On-line , Semi-presencial
Adobe After Effects és un programa dissenyat per a la generació d'efectes especials en vídeo. Ens permet la creació, composició i edició de gràfics digitals en moviment. Un dels aspectes que converteixen Adobe After Effects en un programa tan potent, rau en el seu alt grau d'integració amb altres
Consultar preu
Curs
Presencial
El curs 2009/10 s'han iniciat les classes del nou grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals (CPAV). Aquesta nova titulació suposa una aposta fonamental de la Facultat de Lletres i de la Universitat de Lleida en general. D'una banda, el grau en CPAV ha de suposar la consolidació definitiva dels
Consultar preu
Grau
Presencial
En el Grau en Comunicació Audiovisual de UIC Barcelona es forma a professionals adaptables i compromesos, capaços de generar, gestionar i produir continguts audiovisuals de màxima qualitat, sense oblidar l'ètica professional ni la responsabilitat social. Un dels objectius principals de la Facultat
10.140 €
Grau
Presencial
L'objectiu del grau de Comunicació Audiovisual és formar professionals que exerceixin la seva activitat en els diversos àmbits de la creació, el guionatge, la realització, la producció, la direcció, la programació, la gestió, la recerca i l'anàlisi d'obres audiovisuals. L'estudiant de Comunicació
Consultar preu
Grau
Presencial
Jo, la Pompeu perquè... Adquiriré capacitat i destresa per a la creativitat i la innovació. Sabré crear estructures i continguts per al cinema, la televisió, la ràdio i els mitjans interactius. Coneixeré les tècniques per construir guions audiovisuals. Coneixeré els processos de creació i de
1.693 €
Grau
Presencial
La Universitat Europea de l'Atlàntic ofereix amb el patrocini de la Fundació Universitària Iberoamericana (FUNIBER) el Màster Universitari en Comunicació Corporativa, el qual aborda els diferents processos i recursos necessaris per a l'eficient gestió de la comunicació en entitats, corporacions i
Consultar preu
Màster oficial
On-line , Distància
Branca Ciències Socials i Jurídiques Durada mínima 4 anys Crèdits ECTS 240 Formació bàsica 60 Obligatoris 120 Optatius 36 Pràctiques externes 12 Treball fi de Grau 12 Places 30 Centre d'impartició Facultat de Lletres (Campus Catalunya de Tarragona) Llengües utilitzades Català Espanyol En el marc de
1.648 €
Grau
Presencial
El BA Audiovisual Communication and Multimedia (100% English) del Centre Universitari de les Arts ERAM és un grau universitari oficial, que sota el paraigua de la Universitat de Girona, s'imparteix des del 2001. Aquest estudi homologat del Ministeri d'Educació i Ciència ofereix un pla d'estudis
Consultar preu
Grau
Presencial
El Grau en Comunicació Audiovisual i Multimèdia del Centre Universitari de les Arts ERAM és un grau universitari oficial, que sota el paraigua de la Universitat de Girona, s'imparteix des del 2001. Aquest, un estudi homologat del Ministeri d¿Educació i Ciència, ofereix un pla d¿estudis únic,
Consultar preu
Grau
Presencial
Perquè hi hagi un bon programa de TV, cal que hi hagi un bon productor que estigui al darrere. La seva funció és la d'organitzar i dirigir els equips humans i tècnics, elaborar i gestionar el pressupost, i prendre les últimes decisions per al millor funcionament de la producció. Amb aquest curs
Consultar preu
Curs
On-line , Semi-presencial
El bàtxelor en Comunicació té com a finalitat formar professionals polivalents experts en els principals vessants de l'activitat comunicativa (comunicació audiovisual, relacions públiques, periodisme, màrqueting, publicitat) atenent tant la diversitat de mitjans i suports com la diversitat
Consultar preu
Grau
On-line
Jo, la Pompeu perquè... Podré analitzar, especificar, crear i mantenir sistemes, equips, capçaleres i instal·lacions de televisió, àudio i vídeo, en entorns fixos i mòbils. Podré fer projectes de locals i d'instal·lacions destinats a la producció i a l'enregistrament de senyals d'àudio i de vídeo.
2.512 €
Grau
Presencial
Les marques busquen alternatives creatives a la publicitat. El branded content s'ha convertit en un producte estratègic que, utilitzant formats narratius i estètics propis del món audiovisual, ajuda a les marques a posicionar-se, transmetre valors i connectar amb el públic. El Màster en Gestió i
8.500 €
Màster
Presencial