Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat
1066 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Informa't sobre les condicions
Sol·licita informació
Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat
Sol·licita informació
Informació del curs
Cicle formatiu de grau superior
Oficial / homologat
On-line | Distància
2 anys
Consulteu el preu
Descripció
Amb el Cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat, seràs capaç de definir i implementar les polítiques de màrqueting, comunicació i publicitat d'una empresa, tant des d'un punt de vista estratègic com operatiu, amb coneixements en disseny i tècniques de recerca de mercats, i domini de les noves tecnologies.
Temari
1r Semestre:
- M01 Atenció Al Client, Consumidor I Usuari
- M03 Gestió Econòmica I Financera De l'Empresa
- M11 Inglés
- M12 Formació I Orientació Laboral
- M04 Recerca Comercial
- M07 Màrqueting Digital
- M09 Polítiques De Màrqueting
- M02 Disseny I Elaboració De Material De Comunicació
- M05 Treball De Camp En La Recerca Comercial
- M06 Llançament De Productes I Serveis
- M10 Relacions Públiques I Esdeveniments
- M14 Pràctiques
- M08 Mitjans I Suports De Comunicació
- M13 Projecte
Competències per a les quals et prepara el curs
Planificar i obtenir recursos financers per a constituir i impulsar una empresa de caràcter comercial, tot procurant la seva rendibilitat econòmica i financera.
Assistir en l?elaboració i seguiment de polítiques i plans de màrqueting.
Planificar i desenvolupar accions de màrqueting digital.
Obtenir i analitzar informació fiable dels mercats.
Planificar el treball de camp que requereix tota enquesta i formar els equips d?enquestadors.
Dissenyar polítiques de relacions públiques i organització d?esdeveniments de màrqueting i comunicació.
Gestionar serveis d?atenció i informació al client, i els serveis de reclamacions del client, el consumidor i el usuari.
Elaborar pla de mitjans publicitaris i realitzar el control d?execució i eficàcia.
Llançar i implantar productes i/o serveis en el mercat aplicant estratègies de màrqueting.
Elaborar materials de promoció i publicitat mitjançant l?ús de tècniques i aplicacions informàtiques, d?edició i disseny.
Comunicar-se amb anglès amb flu
Destinataris
Persones que vulguin treballar de tècnic als departaments de màrqueting, de gestió comercial, investigació de mercat, compravenda, marxandatge, comunicació, així com també en el sector de la publicitat.
Requisits
- Títol de Batxillerat
- Títol de Tècnic
- Títol de Tècnic Superior o Especialista
- Títol de COU
- Títol de FPII
- Haver superat el segon curs de la modalitat de Batxillerat Experimental
- Haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25/45 anys
- Haver superat la prova d'accés a Grau Superior
- Títol oficial equivalent o superior a qualsevol de les anteriors
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Prat Educació (FP Online) té com a objectiu principal proporcionar-te una formació professional de qualitat en tot el teu procés d'aprenentatge. La metodologia del cicle prioritza el treball pràctic dels continguts per sobre de la teoria per la teoria. El centre parteix, en tot moment, del principi d'involucrar sempre a l'alumne per a afavorir l'assimilació de conceptes i l'aprenentatge. Treballaràs a partir les metodologies actives més modernes per a garantir l'aprenentatge significatiu: Resolució de reptes, treball per projectes, learning by doing, aprenentatge experiencial, business casis, creativitat, transferència de coneixements, treball en equip i cooperatiu, etc.
A PratOnline estudiaràs en una de les plataformes de formació a distància amb més reconeixement per part del professorat i d'institucions internacionals d'e-learning. La plataforma, de disseny simple, navegació intuïtiva i màxima facilitat de connexió des de qualsevol dispositiu mòbil.
Durada
Durada: 2.000 hores en 2 anys (350 hores en empreses).
Data d'inici: 18 febrer 2020.
Objectius
Amb la titulació de Tècnic/a en Màrqueting i Publicitat Online seràs capacitat/a en comunicació, disseny i aplicació d'estratègies de màrqueting, amb coneixements de tècniques de recerca de mercats i el domini de les noves tecnologies.
Titulació obtinguda
Títol oficial: Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat
Pràctiques
350 hores de pràctiques obligatòries.
Perspectives laborals
Tècnic de màrqueting
Tècnic en publicitat
Tècnic en relacions públiques
Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i publicitat
Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
Assistent del cap de producte
Tècnic en estudis de mercat i opinió pública
Tècnic en treball de camp
Inspector d'enquestadors
Agent d'enquestes i censos
Codificador de dades per a recerques de mercats
Promocions
- L'import de la matrícula del semestre pot abonar-se en tres quotes mensuals, sense cap recàrrec d'interessos, o en pagament únic, amb -5% de descompte.
- Promoció:
- -10% Descompte sobre l'import de la matrícula
- -5% Descompte per pagament únic de la matrícula
Preu
Consulteu el preu
A consultar
Borsa de treball
El centre disposa de borsa de treball.
Professorat
Els professionals a l'aula:
Són experts en la seva especialitat.
Compten amb una àmplia experiència pràctica en el sector del Cicle.
Estan al teu servei, sempre a prop teu.
Tipus d'avaluació
Podràs optar per una d'aquestes dues modalitats d'avaluació:
Avaluació contínua a distància + Prova de validació presencial semestral.
Examen final presencial semestral.
Lloc on s'imparteix el curs
Les proves presencials es realitzaran en una de les seus col·laboradores de PratOnline repartides per diverses de les Comunitats Autònomes d'Espanya.
Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat
Prat Educació
Campus i seus: Prat Educació
Prat Educació
Roger de Llúria, 97
08009
Barcelona