Curs Superior de Gestió de Xarxes Socials i Community Management

1067 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Informa't sobre les condicions
Sol·licita informació
Deusto Formación
Curs Superior de Gestió de Xarxes Socials i Community Management
Sol·licita informació
Curs
On-line
200 hores
Consulteu el preu

Descripció

Orienta a les empreses en la seva estratègia de comunicació en xarxes socials
El protagonisme de les xarxes socials en la vida de les persones ha canviat les estratègies de màrqueting i comunicació de les empreses. Converteix-te en un professional qualificat capaç de connectar les marques i la seva reputació corporativa amb una nova societat 2.0.
 

Temari

Mòdul 1: Introducció al màrqueting en línia i comunicació digital

    Introducció.
    Eines de la Comunicació Digital.
    Aplicacions de les Eines ON- line. Busques Rendibilitat? Busques Control ?.
    Màrqueting de Cercadors.
    SEO (Resultats Naturals) i SEM (Resultats Patrocinat).
    Eines del Webmaster. Eines de seguiments.
    SEM: Search Engine Marketing: aconseguir més visites, comunicar missatges més oportunistes i comunicar missatges més agressius i diferents als resultats naturals.
    Email Màrqueting.
    Màrqueting d'afiliació.
    Altres Eines del Màrqueting Digital per al CM.
    Objectius de la Comunicació Online.

Mòdul 2: La comunicació en l'era de la hiperconnectivitat

    Introducció
    Entendre què són les comunitats: líders, moderadors, contribuïdors i tafaners
    Comunitats Virtuals Vs Xarxes Socials
    Social mitjana i el seu ús com a eina de Màrqueting
    Social Media Optimització (SMO)
    Social Media CRM
    El Rol del Community Manager
    Diferències entre comunitats Virtuals i Xarxes Socials (des de la perspectiva del màrqueting)
    Eines del Social media
    La Web Semàntica
    Meritocràcia i reputació en línia. Recursos que comparteixes, aportacions i valoracions.
    consideracions Finals

Mòdul 3: Màrqueting en mitjans socials

    Introducció. Els estendards de la Web 2.0 .:
    Història de les xarxes socials. Definició i principals xarxes socials: els pioners.
    Casos pràctics: Vintage López Linares i Lifestyle al quadrat.
    Casos d'èxit gràcies a la comunitat.

Mòdul 4: SMO: Social Media Optimization

    Introducció.
    Què és el Màrqueting digital a Social Media ?.
    Bases d'una campanya reeixida en Social Mitjana.
    Social Media Landscape.
    Social Presence Tools.
    Social Identity: Diferència entre identitat i imatge.
    Brand Identity.
    Marcadors socials. Exemples d'agregadors socials i de notícies. Avantatges i desavantatges d'aquest sistema.
    Tecnologia.

Mòdul 5: Ús de les principals xarxes socials

    Facebook.
    Twitter.
    Linkedin.
    Instagram.
    Conclusions.

Mòdul 6: Analítica web i presa de decisions

    Introducció.
    El pla de l'Analítica web.
    El pla de mesurament. Identificar els objectius estratègics del teu negoci.
    Com mesurar si la teva estratègia online està donant resultats.
    Selecció les eines adequades per mesurar. Eines d'analítica i comparativa d'eines d'analítica web.
    Google Analytics.
Mòdul 7: La segona revolució digital: Mobile i omnicanalidad

    Introducció.
    Panorama general de la mobilitat en l'ús d'Internet.
    Com influeix la mobilitat en el comportament social i el comportament de l'usuari.
    La Geolocalització com a Eina estratègica de màrqueting.
    De la Màrqueting Mòbil al comerç Mòbil.
    Integració del Comerç Mòbil amb els Social Media.
    La Omnicanalidad: l'impacte del mòbil en el comerç.
    El Futur del Mobile Màrqueting.
    Consideracions finals.

Mòdul 8: Gestió de campanyes en xarxes socials: Social Ads

    Val la pena la publicitat en Xarxes Socials.
    Facebook Ads.
    Instagram.
    Twitter.
    Linkedin Ads.
    Quin tipus de publicitat en Xarxes socials hem de tenir en compte depenent de l'objectiu ?.

Mòdul 9: Eines de productivitat en gestió de xarxes socials

    Eines de productivitat.
    RSS.
    Principals lectors d'RSS: Feedly, Flipboard, Pulse i SlideShare.
    Eines de monitorització.
    Eines per crear concursos en xarxes socials: SocialTools, Cooltabs i Easypromos.
    Eines de gestió Online: llistes, conversa i treball col·laboratiu.

Mòdul 10: La tercera revolució digital: Internet of Things i altres tendències.

    Introducció.
    Què entenem per un dispositiu connectat ?.
    Què ha canviat en la tecnologia per arribar a això ?.
    Tipus de Dispositius connectats.
    La Gestió de Big Data.
    Internet 3.0: La Web Semàntica.
    Reptes que es presenten.
    Consideracions finals.

Mòdul 11: ORM (Online Reputation Management): Gestió de la reputació en línia

    Introducció.
    Què és el ORM? Definició de reputació en línia.
    El pla de reputació en línia: anàlisi, diagnòstic, pla d'acció i monitorització.
    Desenvolupament i implementació del pla.
    Anàlisi de l'estratègia de portaveu en línia.
    Principals amenaces en l'estratègia de ORM.
    Casos de gestió de reputació online recents.
    Millors i pitjors pràctiques.

Mòdul 12: Aspectes legals

    Introducció.
    El marc legal del comerç electrònic i el màrqueting digital.
    Obligacions formals i documentals.
    La contractació electrònica.
    La venda a distància.
    Publicitat a Internet.
    L'enviament de comunicacions comercials per via electrònica.
    Privacitat i protecció de dades.
    La gestió de la marca i del domini.

Competències per a les quals et prepara el curs

Aporta valor a les marques a la gestió de comunitats virtuals des de dins de la teva empresa o com a especialista en agències i consultores d'estratègia i publicitat digital. Domina les habilitats i coneixements necessaris per desenvolupar plans de reputació en línia, estratègies en mitjans socials orientades a resultats, i per administrar comunitats online. Practica tot el que aprens en el curs de formació de Community Manager a través de la comunitat en línia a Facebook, exclusiva del curs, i desenvolupa el teu projecte final de creació i dinamització de plataformes 2.0. Prepara't en el camp del Community Management i destaca dins de les noves professions que sorgeixen al voltant del màrqueting en línia, l'e-commerce i el Social Mitjana. Accedeix a la borsa de treball de Deusto Formació: podràs consultar les últimes ofertes d'ocupació i triar les que més s'adaptin al teu perfil.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Objectius

  • Atrauràs a seguidors i crearàs interaccions rellevants entre marca i persones, a través de les eines que les diferents xarxes socials i comunitats online posen a disposició dels teus objectius.
  • Gestionaràs i moderarás els continguts generats pels usuaris tenint en compte les bones pràctiques i les normatives legals.
  • Elaboraràs i executaràs plans de Social Mitjana i de reputació en línia orientats a la consecució de resultats comercials, sota l'òptica del màrqueting en línia i de la intel·ligència de màrqueting (eines de CRM).
  • Analitzaràs el CRM com a eina capaç d'optimitzar la intel·ligència de màrqueting i la gestió eficient de la informació i activitat dels clients en xarxes socials i comunitats virtuals.

Titulació obtinguda

La realització del curs culmina amb l'obtenció de dos títols: Diploma expedit per Deusto Formació i Títol propi de la Universitat Rei Juan Carlos Amb 20 crèdits ECTS.

Perspectives laborals

Et formaràs i creixeràs professionalment com: Community Manager. Social Media Analyst. Social Media Manager. Account Manager. Online Màrqueting Manager.

Preu

Consulteu el preu
Preu a consultar

Borsa de treball

Accedeix a la borsa de treball de Deusto Formació: podràs consultar les últimes ofertes d'ocupació i triar les que més s'adaptin al teu perfils
Curs Superior de Gestió de Xarxes Socials i Community Management
Deusto Formación
Sol·licita informació
X