Curs SEO PRESS: posicionament web per a periodistes i agències de comunicació
1063 Persones estan visitant aquest curs
Preu 250 €
Sol·licita informació
Curs SEO PRESS: posicionament web per a periodistes i agències de comunicació
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
Presencial
Barcelona
4 hores
Preu 250 €
Descripció
COM OBTENIR LA MÀXIMA VISIBILITAT A MIS CONTINGUTS I LA MEVA COMUNICACIÓ ONLINE
Curs eminentment pràctic enfocat a professionals del periodisme i la comunicació.
El seminari s'estructura en 3 grans blocs; Conceptes, Eines i Experiències la suma dels quals donarà un coneixement a l'assistent sobre les últimes tècniques de posicionament de continguts i informació en la xarxa de tal manera que aquests obtinguin la màxima visibilitat possible i, per tant, captin la màxima audiència possible.
Curs eminentment pràctic enfocat a professionals del periodisme i la comunicació.
El seminari s'estructura en 3 grans blocs; Conceptes, Eines i Experiències la suma dels quals donarà un coneixement a l'assistent sobre les últimes tècniques de posicionament de continguts i informació en la xarxa de tal manera que aquests obtinguin la màxima visibilitat possible i, per tant, captin la màxima audiència possible.
Temari
Conceptes
I. Introducció al SEO (Search Engine Optimization) en cercadors
A la xarxa, com fora d'ella, l'audiència és la clau per generar negoci. Un bon posicionament ens ajuda a captar més audiència, però per generar negoci a més cal conèixer les últimes tendències.
VIII. L'Universal Search de Google i la seva aplicació al camp de les notícies i comunicats
I. Introducció al SEO (Search Engine Optimization) en cercadors
- Com funciona Google i el seu algoritme ?: nocions bàsiques sobre rastreig i indexació d'informació i documents per part de Google i altres cercadors
- Què és el SEO ?, per què és tan important?
- Distingir entre "importància" i "rellevància" dels continguts
- El PageRank: la popularitat i qualitat (Quality Score) de la pàgina web per a Google
- Ser "Google friendly Site"
- Codi, estructura, disseny i contingut de la pàgina web
- Aspectes penalitzats per Google i altres cercadors
- Elements del contingut de la pàgina que afecten al posicionament
- El títol i el titular no són el mateix
- Redacció per a un bon posicionament
- el Stemming
- les imatges
- Els formats multimèdia
- Els enllaços i referències
- L'efecte mediàtic a la xarxa: en què s'interessa la gent? ¿Oferim el que la gent està buscant?
- el crowdsourcing
- El link baiting per a l'increment d'audiència
- Qualitat i viralitat dels continguts
- El vídeo; el Rei del viral
- Formes de participació ciutadana amb el diari digital
- Responsabilitat i gestió de la participació i opinió ciutadana en línia
- Perfil d'usuaris 2.0: identificant líders d'opinió per generar viralitat
- Les dues "T"; el "Touch" & "Technology" d'Obama
- L'efecte "menéame"
- El concepte "objecte social"
- Alguns aspectes legals
- La sindicació de continguts
- Llicències Creative Commons
A la xarxa, com fora d'ella, l'audiència és la clau per generar negoci. Un bon posicionament ens ajuda a captar més audiència, però per generar negoci a més cal conèixer les últimes tendències.
- Ràpid repàs als models (CPC, CPM, CPL, CPA ..) i formats (IAB) de publicitat en línia
- La proposta de Google als mitjans: el Fast Flip (Revenue Sharing)
- - La publicitat per interès (Interest Based Advertising) de Google i Adsense
VIII. L'Universal Search de Google i la seva aplicació al camp de les notícies i comunicats
- El cercador de Google & Google CSE
- Google News & Fast Flip
- RSS, Google Reader i Google Alert
- Blog Search
- Google Images & YouTube
- Google Maps & Google Earth
- Google Mobile
- Eines de comprovació de contingut
- Gestió de continguts indexats: prevenció d'indexació de continguts i eliminació de continguts de Google
- Eines de rastreig de la demanda d'informació
- Comandaments de search per a seguiment de notícies
- Eines de comprovació de duplicitat i còpies
- Eines per al seguiment del posicionament
- Google Analytics
Destinataris
Persones vinculades al món del periodisme i la comunicació digital.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Presencial
Durada
Dates a consultar
Preu
Preu 250 €
250 Euros + IVA
Horari
10h. a 14h.
Curs SEO PRESS: posicionament web per a periodistes i agències de comunicació
Customer Hunt - Salomonica Technologies SL
Campus i seus: Customer Hunt - Salomonica Technologies SL
Customer Hunt - Salomonica Technologies SL
C/ Santa Magdalena Sofia, 12
08034
Barcelona