Bachelor en Direcció de Relacions Públiques, Màrqueting i Publicitat

25 Persones han demanat informació
1146 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Escola Universitària Formatic Barcelona
Bachelor en Direcció de Relacions Públiques, Màrqueting i Publicitat
Sol·licita informació
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
4 anys
Consulteu el preu

Descripció

L'Escola Universitària Formatic Barcelona (EUFB) és un Centre Col·laborador de la Universitat de Wales Trinity Saint David UWTSD (Regne Unit). El títol de Bachelor en Direcció de Relacions Públiques, Màrqueting i Publicitat l'expedeix aquesta Universitat, UWTSD, inscrita a l'Espai Europeu d'Educació Superior (E.E.E.S.) així com el Suplement Europeu Oficial al Títol. Els títols europeus no necessiten homologació dins del pla Bolonya.
La UWTSD és una de les principals institucions acadèmiques del Regne Unit amb competències per acreditar estudis superiors. Actualment es graduen al voltant de 20.000 alumnes per curs acadèmic.
Aquests títols universitaris tenen validesa directa als 49 països de l'Espai Europeu d'Educació Superior (entitat diferent de la Unió Europea) i gaudeixen del prestigi avalat pel sistema universitari britànic.
EUFB supera amb rigor les auditories de qualitat realitzades pels representants de la UWTSD que cada any ens visiten per verificar que el Centre compleix els estàndards d'excel·lència acadèmica segons el que estableix la Quality Assureance Agency for Higher Education (QAA), equivalent a l'ANECA espanyola i l'AQU catalana, d'acord amb l'Espai Europeu d'Educació Superior (E.E.E.S.).
El Brexit no afecta el reconeixement del Títol de Bachelor expedit per la UW Trinity Saint David perquè el Regne Unit forma part de l'Espai Europeu d'Educació Superior (E.E.E.S.) o Pla Bolonya, que el conformen 49 països independentment de si pertanyen o no a la Unió Europea, per la qual cosa es mantenen vigents tots els acords signats amb aquests països.

Temari

Primer curs:
  • Business English (no curricular)
  • Dret de la Comunicació
  • lenguatge per als Mitjans de Comunicació i Redacció periodística
  • Màrqueting
  • Organització empresarial
  • Publicitat
  • Relacions públiques
Segon curs:
  • Business English (no curricular)
  • Investigació de mercats
  • Màrqueting digital
  • Polítiques de Relacions públiques i esdeveniments
  • Psicologia aplicada a la persuasió
  • Psicologia aplicada a la persuasió
  • Sociologia de la comunicació
Tercer curs:
  • Business English (no curricular)
  • Comunicacions Internes
  • Creativitat
  • Direcció de Projecte
  • Direcció de Relacions Públiques
  • Gabinet de Comunicació Externa
  • Introducció al TFG
  • Planificació de Mitjans
Quart curs:
  • Anàlisi d'estats comptables
  • Business English (no curricular)
  • Creació i direcció d'esdeveniments
  • Direcció de Comunicació
  • Direcció i Planificació de Màrqueting
  • Project/Dissertation (TFG)

Requisits

Batxillerat o CFGS aprovat.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Durada

Durada: 4 cursos acadèmics (240 ECTS). Inici: Octubre.

Objectius

  • Formar els millors professionals per assumir les màximes responsabilitats en el camp de les relacions públiques i del màrqueting.
  • L'estudiant rep la formació adequada per incorporar-se al mercat laboral amb totes les garanties que suposa liderar equips professionals.

Perspectives laborals

Director de màrqueting, comunicació i publicitat a empreses privades grans i mitjanes de qualsevol sector empresarial. Director de relacions públiques a qualsevol sector empresarial. Responsable de protocol. Tècnic de comunicació i relacions públiques a empreses de qualsevol sector. Responsable dels esdeveniments. Consultor a gabinets de comunicació i relacions públiques. Community manager. Director de continguts. Director creatiu. Responsable de Branding i Naming. Director comercial a empreses privades grans i mitjanes de qualsevol sector empresarial. Product Manager, Category Manager. Responsable de Trade Marketing, Responsable de Franquícies, Merchandising Manager, Responsable de showroom per a grans i mitjanes empreses privades que exposin producte. Consultor i assessor d'empreses en l'àmbit del màrqueting, comunicació o publicitat.
Bachelor en Direcció de Relacions Públiques, Màrqueting i Publicitat
Escola Universitària Formatic Barcelona
Campus i seus: Escola Universitària Formatic Barcelona
Escola d'Estudis Superiors i Universitaris Formatic Barna
Passeig de Gràcia, 66 08007 Barcelona
Sol·licita informació
X