Curs de Recepcionista d'hotel
1050 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Curs de Recepcionista d'hotel
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
On-line | Semi-presencial
Madrid
Consulteu el preu
Descripció
El sector hoteler espanyol està en plena expansió i les reserves de clients estrangers en hotels d'alta gamma han crescut gairebé un 50%, passant de les 450.000 de gener de 2008, a les 896.000 al gener de 2016, segons l'Institut Nacional d'Estadística ( INE).
En aquest àmbit, hi ha una demanda latent de recepcionistes d'hotel professional i qualificat en el sector turisme, generant un gran volum d'ocupació, no només a Espanya sinó també a nivell internacional.
En aquests cursos el tracte amb el client és fonamental, habilitat que desenvoluparàs durant el període de pràctiques en reconeguts allotjaments del país.
Formem professionals a distància, comptem amb les millors tecnologies i un equip d'experts, per oferir un aprenentatge de qualitat. La nostra millor garantia és la nostra trajectòria, amb més 20 anys d'experiència en l'àmbit de la formació i l'educació.
En aquest àmbit, hi ha una demanda latent de recepcionistes d'hotel professional i qualificat en el sector turisme, generant un gran volum d'ocupació, no només a Espanya sinó també a nivell internacional.
En aquests cursos el tracte amb el client és fonamental, habilitat que desenvoluparàs durant el període de pràctiques en reconeguts allotjaments del país.
Formem professionals a distància, comptem amb les millors tecnologies i un equip d'experts, per oferir un aprenentatge de qualitat. La nostra millor garantia és la nostra trajectòria, amb més 20 anys d'experiència en l'àmbit de la formació i l'educació.
Temari
Accions comercials i reserves
Recepció i atenció al client.
Gestió de departaments de l'àrea d'allotjament.
Anglès professional per a turisme.
- Gestió de reserves d'habitacions i altres serveis d'allotjaments.
- Disseny i execució d'accions comercials en allotjaments.
- La venda i la negociació. Mètodes de venda.
- El procés de negociació.
- Atenció al client en els allotjaments turístics.
Recepció i atenció al client.
- Organització i prestació del servei de recepció en allotjaments.
- Atenció al client en els allotjaments turístics.
- Esdeveniments i protocol en hostaleria.
- Gestió de la seguretat en establiments d'allotjament.
Gestió de departaments de l'àrea d'allotjament.
- La planificació empresarial en les entitats d'allotjament.
- Gestió i control pressupostaris en les àrees d'allotjament.
- Estructura financera de les empreses i àrees d'allotjament.
- Evaluació costos, productivitat i anàlisi econòmica.
- La integració de personal en els departaments de pisos i recepció.
- La direcció de personal en l'àrea d'allotjament.
- Aplicacions informàtiques per a l'administració d'allotjament.
- Gestió de la qualitat total.
Anglès professional per a turisme.
- Rebre als clients (Anglès).
- Donar informació turística (Anglès).
- Fer reserves (Anglès).
- Gestió de claus i equipatges (Anglès).
- Canvi d'habitació i serveis de l'hotel (Anglès).
- Facturació i canvi de moneda (Anglès).
- Informació i atenció de reclamacions. (Anglès).
- Vocabulari i traducció. (Anglès).
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Tallers presencials: Grups reduïts.
Classes en directe: Sessions en directe amb els teus professors.
Videoclases 24h: Accés a totes les classes en vídeo.
Titulació obtinguda
A la finalització del curs, els alumnes que hagin superat amb èxit els continguts del programa, obtindran els corresponents Diplomes acreditats per l'Escola d'Hostaleria de MasterD i per la Càtedra UPM / MasterD.
Pràctiques
Pràctiques professionals a importants empreses del sector.
Perspectives laborals
Aquest curs té molta projecció de futur. Tingues en compte que el de recepcionista és un perfil molt demandat en l'àmbit laboral.
Com a exemples dels diferents llocs als quals podràs accedir tenim:
Recepcionista d'hotel.
Recepcionista d'paradors i hostatgeries.
Cap i segon cap de recepció. Per a aquests llocs pot ser requerida, a més, formació reglada superior (Batxillerat, diplomatura, FP).
Personal del departament de reserves.
Teleoperadors del departament de telèfons.
Departament de consergeria: primer conserge d'hotel, conserge, personal del departament de consergeria (botons, mosso d'equipatges ...).
Recepcionista de centres termals i balnearis.
Recepcionista d'hostals, pensions, albergs, residències ...
Cases rurals.
Professorat
Professors Experts: Excel·lents professionals al teu servei.
Curs de Recepcionista d'hotel
Escuela de Hostelería y Turismo MasterD
Campus i seus: Escuela de Hostelería y Turismo MasterD
Escuela de Hostelería y Turismo MasterD
C/ Alonso Cano, 44-46
28003
Madrid