Programa d'Alt Rendimient Creatiu ART DIRECTION
Consulteu el preu
Informa't sobre les condicions
Sol·licita informació
Programa d'Alt Rendimient Creatiu ART DIRECTION
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
Presencial
Barcelona
500 hores
Consulteu el preu
Descripció
La publicitat entra pels ulls. Les imatges, les marques o els cartells són el primer assalt al consumidor per cridar la seva atenció i captar el seu interès, fins i tot abans que el mateix missatge. I estan en mans del director d'art.
Deia Bernbach que la publicitat no és una ciència sinó un art. I tu seràs el director.
DESCRIPCIÓ DEL PROGRAMA
El director d'art és tan responsable de la creativitat com el copy. Per això, a més d'aprendre creativitat, aprendràs estètica, disseny gràfic, disseny editorial, il·lustració, el món de la impressió, fotografia, cinema, moda, tendències creatives, noves tecnologies ... I elaboraràs un book que demostri que ho has après.
La durada del Programa és d'un curs acadèmic: tres trimestres, quatre hores diàries de dilluns a dijous, tot i que, amb tota seguretat, la teva formació, el teu book i el teu futur requeriran major dedicació d'hores.
Deia Bernbach que la publicitat no és una ciència sinó un art. I tu seràs el director.
DESCRIPCIÓ DEL PROGRAMA
El director d'art és tan responsable de la creativitat com el copy. Per això, a més d'aprendre creativitat, aprendràs estètica, disseny gràfic, disseny editorial, il·lustració, el món de la impressió, fotografia, cinema, moda, tendències creatives, noves tecnologies ... I elaboraràs un book que demostri que ho has après.
La durada del Programa és d'un curs acadèmic: tres trimestres, quatre hores diàries de dilluns a dijous, tot i que, amb tota seguretat, la teva formació, el teu book i el teu futur requeriran major dedicació d'hores.
Temari
DISSENY GRÀFIC
En els fonaments de la direcció d'art hi ha el disseny gràfic. Línia, forma, color, equilibri, ritme, tipografia i cal·ligrafia, imatge, marca ... són la base sobre la qual es construeix qualsevol acció de comunicació. Prepara't per treballar el disseny editorial, la senyalètica, el branding, la identitat corporativa o el packaging fins que arribis a dominar-los... i a gaudir amb ells.
ART DIRECTION & MEDIA
Les tasques del director d'art a l'hora de crear i produir una campanya tant en mitjans audiovisuals com gràfics o digitals són tantes, tan complexes i tan variades, que aquesta matèria promet ser una autèntica marató a l'esprint. Mitjans tradicionals, màrqueting directe, mitjans digitals... des de l'espot més espectacular fins al banner més discret, la intervenció del director d'art és fonamental.
SENSE XARXA
Per si no ho tens clar encara, el principal treball d'un creatiu no és fer: és pensar. I per explicar les teves idees no necessites un ordinador. L'ordinador és només una eina, i una eina no pot condicionar-les. Així doncs, prepara't per pujar un graó en la teva creativitat i desendolla't. Dibuixar, manipular, tallar i enganxar, fotocopiar, cercar, modelar, embrutar... són només algunes de les coses que hauràs de fer per aconseguir-ho.
FOTOGRAFIA, REALITZACIÓ I PRODUCCIÓ
Les eines i disciplines que ha de conèixer i dominar el director d'art creixen dia a dia. Cal saber utilitzar tot tipus de programes, cal saber de fotografia, postproducció, cinema, tècniques d'impressió... I, cada vegada més, de noves tecnologies, plataformes i fins i tot programació. El saber no ocupa lloc, però t'ocuparà molt de temps.
TALLER DE CAMPANYES I ELABORACIÓ DE BOOK
Book, portfolio, bobina, carpeta, reel, demo... li diguis com li diguis, és el més important que has de fer si vols trobar feina en una agència de publicitat. Ha arribat l'hora de posar-se a treballar amb la teva parella en idees, anuncis i campanyes. T'esperen productes i briefings reals, exigència professional i, sobretot, moltes hores de treball colze a colze amb un director d'art.
TALLER D'INNOVACIÓ CREATIVA
La tecnologia ha canviat la nostra vida per sempre influint en la cultura, l'economia, les relacions o la comunicació. I, per descomptat, en la publicitat. En aquest taller entendràs i dominaràs els nous mitjans, tecnologies i formats. Faràs campanyes utilitzant de manera pràctica tecnologies com Arduino, la realitat virtual, la impressió 3D o els videojocs. Ja no hi ha barreres per a la nova creativitat. I tu, colze a colze amb la teva parella creativa, tens per davant moltes sessions per demostrar-ho.
En els fonaments de la direcció d'art hi ha el disseny gràfic. Línia, forma, color, equilibri, ritme, tipografia i cal·ligrafia, imatge, marca ... són la base sobre la qual es construeix qualsevol acció de comunicació. Prepara't per treballar el disseny editorial, la senyalètica, el branding, la identitat corporativa o el packaging fins que arribis a dominar-los... i a gaudir amb ells.
ART DIRECTION & MEDIA
Les tasques del director d'art a l'hora de crear i produir una campanya tant en mitjans audiovisuals com gràfics o digitals són tantes, tan complexes i tan variades, que aquesta matèria promet ser una autèntica marató a l'esprint. Mitjans tradicionals, màrqueting directe, mitjans digitals... des de l'espot més espectacular fins al banner més discret, la intervenció del director d'art és fonamental.
SENSE XARXA
Per si no ho tens clar encara, el principal treball d'un creatiu no és fer: és pensar. I per explicar les teves idees no necessites un ordinador. L'ordinador és només una eina, i una eina no pot condicionar-les. Així doncs, prepara't per pujar un graó en la teva creativitat i desendolla't. Dibuixar, manipular, tallar i enganxar, fotocopiar, cercar, modelar, embrutar... són només algunes de les coses que hauràs de fer per aconseguir-ho.
FOTOGRAFIA, REALITZACIÓ I PRODUCCIÓ
Les eines i disciplines que ha de conèixer i dominar el director d'art creixen dia a dia. Cal saber utilitzar tot tipus de programes, cal saber de fotografia, postproducció, cinema, tècniques d'impressió... I, cada vegada més, de noves tecnologies, plataformes i fins i tot programació. El saber no ocupa lloc, però t'ocuparà molt de temps.
TALLER DE CAMPANYES I ELABORACIÓ DE BOOK
Book, portfolio, bobina, carpeta, reel, demo... li diguis com li diguis, és el més important que has de fer si vols trobar feina en una agència de publicitat. Ha arribat l'hora de posar-se a treballar amb la teva parella en idees, anuncis i campanyes. T'esperen productes i briefings reals, exigència professional i, sobretot, moltes hores de treball colze a colze amb un director d'art.
TALLER D'INNOVACIÓ CREATIVA
La tecnologia ha canviat la nostra vida per sempre influint en la cultura, l'economia, les relacions o la comunicació. I, per descomptat, en la publicitat. En aquest taller entendràs i dominaràs els nous mitjans, tecnologies i formats. Faràs campanyes utilitzant de manera pràctica tecnologies com Arduino, la realitat virtual, la impressió 3D o els videojocs. Ja no hi ha barreres per a la nova creativitat. I tu, colze a colze amb la teva parella creativa, tens per davant moltes sessions per demostrar-ho.
Destinataris
El Programa d'Alt Rendiment Creatiu està dirigit especialment a persones amb el grau de Publicitat o Disseny Gràfic que vulguin treballar com a directors d'Art en agències de publicitat.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
METODOLOGIA DEL CAS
Tu què faries?
L'opinió, el debat i la presa de decisions sobre la base del plantejament de casos i situacions reals aporta una varietat de punts de vista i un conjunt d'aprenentatges dels que podem treure molt partit. Com es prenen les decisions en una parella creativa? De qui és un espot? Del client, de l'agència, del creatiu, del realitzador? És lícit que un creatiu es negui a treballar per a determinat tipus de clients? La riquesa de la Metodologia del Cas consisteix en què no hi ha una solució objectiva o científicament correcta. Com la vida mateixa.
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà
Objectius
A Barcelona School of Creativity entenem la creativitat com una disciplina professional, i per això el Programa d'Alt Rendiment Creatiu ART DIRECTION té l'objectiu de convertir-se en director d'art de veritat, preparat per començar a treballar, de debò, en una agència.
Titulació obtinguda
ACREDITACIÓ BLANQUERNA
Prestigi acadèmic
La Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna, de la Universitat Ramon Llull, acredita el nivell acadèmic i el rigor de la formació que s'imparteix a la Barcelona School of Creativity. Així, el segell Blanquerna avala la titulació que obtens en finalitzar qualsevol dels programes.
Perspectives laborals
Durant tot un any viuràs per a la publicitat, amb col·legues tan bons o millors que tu, amb directors creatius com a professors, amb noms internacionals en els teus contactes, amb briefings reals de productes reals per a treballs reals, amb agències i creatius de primera línia. I tot això, perquè treballis, de debò, com a director d'art en una agència.
Promocions
Descomptes segons la forma de pagament: únic, trimestral o mensual. A més, t'oferim el PLA ESPECIAL DE MATRÍCULA PER PARELLES CREATIVES (copy + art): 5% de descompte.
També pots sol·licitar finançament, o obtenir una beca durant un curs lectiu donant suport al departament de comunicació de l'escola. La beca consisteix en un descompte del 50% dels Programes d'Alt Rendiment Creatiu.
També pots sol·licitar finançament, o obtenir una beca durant un curs lectiu donant suport al departament de comunicació de l'escola. La beca consisteix en un descompte del 50% dels Programes d'Alt Rendiment Creatiu.
Preu
Consulteu el preu
Volem pensar fins a l'últim detall perquè les xifres no s'espantin les teves inquietuds. A la Barcelona School of Creativity volem que es formin estudiants d'alt nivell. I per alt nivell ens referim al nivell professional, al nivell de compromís i al de l'entusiasme per la creativitat. Però si per un moment penses que tu no pots aconseguir-lo per motius estrictament econòmics, espera a que t'expliquem les possibilitats que t'oferim: descomptes, beques i plans de finançament.
Avantatges del curs
Aquest no és un curs com els altres: és un Programa d'Alt Rendiment Creatiu. No et volem enganyar: l'alt rendiment només s'aconsegueix amb alt esforç i amb alta exigència. Això no és un curs, no és un postgrau. És un autèntic training el que duràs a terme entre nosaltres. Treballaràs molt i dur. Però també aprendràs a convertir-te en un autèntic creatiu, a fer-te un gran book i, si treballes molt més, fins i tot a guanyar algun premi.
Professorat
Marius Zorrilla
FIDEL DEL CASTILLO
PATRICIA LUJÁN
TOMÁS FERRÁNDIZ
XIMO VILLALBA
Oscar Fort
Susana Catalán
Anna Sodupe
Xavier Clavijo
Oriol Fernández
Juanra Alfaro
Ferran Lafuente
Lloc on s'imparteix el curs
Barcelona School of Creativity
en el Conservatori Superior de Música del Liceu
Carrer Nou de la Rambla 88
08001 Barcelona (SPAIN)
Horari
Dates del curs
Del 28 de setembre de 2016 al 7 de juny de 2017
Horari del curs
De dilluns a dijous de 17 h a 21 h
Programa d'Alt Rendimient Creatiu ART DIRECTION
Barcelona School of Creativity
Campus i seus: Barcelona School of Creativity
Barcelona School of Creativity
Carrer Nou de la Rambla 88
08001
Barcelona