Programa d'Alt Rendiment Creatiu COPYWRITING
1032 Persones estan visitant aquest curs
Més de 10.000 €
Sol·licita informació
Programa d'Alt Rendiment Creatiu COPYWRITING
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
Presencial
Barcelona
500 hores
Més de 10.000 €
Descripció
Diuen que ningú llegeix, que vivim immersos en una cultura visual o que la imatge és l'idioma universal. Malgrat tot, les paraules i el copywriting segueixen sent l'ànima de la publicitat i de la professió. Són les paraules les que venen.
DESCRIPCIÓ DEL PROGRAMA
En el Programa d'Alt Rendiment Creatiu COPYWRITING aprendràs a demostrar que una paraula val més que mil imatges, que tot, absolutament tot, es pot vendre només amb paraules. Aprendràs a captar l'atenció del consumidor, a seduir-lo, a convèncer. Aprendràs a dominar les tècniques, els mitjans i els llenguatges. I a més elaboraràs un book, el teu book, que demostri tot el que ets capaç de fer.
El Programa es desenvolupa al llarg d'un curs acadèmic: 500 hores, tres trimestres, quatre hores diàries de dilluns a dijous, tot i que a més del treball a l'Escola hauràs de dedicar més temps per aconseguir els millors resultats. És la teva formació, el teu book i el teu futur el que està en joc.
DESCRIPCIÓ DEL PROGRAMA
En el Programa d'Alt Rendiment Creatiu COPYWRITING aprendràs a demostrar que una paraula val més que mil imatges, que tot, absolutament tot, es pot vendre només amb paraules. Aprendràs a captar l'atenció del consumidor, a seduir-lo, a convèncer. Aprendràs a dominar les tècniques, els mitjans i els llenguatges. I a més elaboraràs un book, el teu book, que demostri tot el que ets capaç de fer.
El Programa es desenvolupa al llarg d'un curs acadèmic: 500 hores, tres trimestres, quatre hores diàries de dilluns a dijous, tot i que a més del treball a l'Escola hauràs de dedicar més temps per aconseguir els millors resultats. És la teva formació, el teu book i el teu futur el que està en joc.
Temari
NARRATIVA
Pots dir-li redactor, redactor, creatiu, comunicador, però en realitat seràs un narrador, algú que ha d'explicar una història, una idea, un producte. I per això és imprescindible que dominis la paraula, el relat, l'atmosfera, el conflicte, la metàfora, la pausa... Has de dominar la narrativa. Només així aconseguiràs transmetre les teves idees amb precisió.
REDACCIÓ PUBLICITÀRIA
Una cosa és escriure i una altra, molt diferent, escriure anuncis. No és el mateix dir que seduir, plantejar que qüestionar, descriure que suggerir, raonar que convèncer. El text d'un anunci és el millor venedor de l'empresa, l'únic que pot parlar en persona amb milions de consumidors.
Copywriting & MEDIA
Audiovisuals, gràfics o digitals, cada vegada hi ha més mitjans i suports que necessiten l'explicació precisa, la frase seductora, l'argument convincent. Cada vegada hi ha més oportunitats perquè un bon redactor demostri que les paraules venen.
EINES CREATIVES I PRODUCCIÓ
Ja no n'hi ha prou amb saber escriure per ser un bon copy. En moltes ocasions i en moltes agències al copy li toca fer de director d'art, de fotògraf, de realitzador o de muntador de vídeo, i per això es fa imprescindible conèixer les eines. A més, avui en dia conèixer en profunditat el procés de producció d'un espot, un web, una campanya de banners, un enviament o fins i tot el d'un avançat projecte tecnològic és una cosa imprescindible en un entorn cada vegada més exigent i competitiu.
TALLER DE CAMPANYES I ELABORACIÓ DE BOOK
Book, portfolio, bobina, carpeta, reel, demo ... li diguis com li diguis, és el més important que has de fer si vols trobar feina en una agència de publicitat. Ha arribat l'hora de posar-se a treballar amb la teva parella en idees, anuncis i campanyes. T'esperen productes i briefings reals, exigència professional i, sobretot, moltes hores de treball mà a mà amb un director d'art.
TALLER D'INNOVACIÓ CREATIVA
La tecnologia ha canviat la nostra vida per sempre influint en la cultura, l'economia, les relacions o la comunicació. I, per descomptat, en la publicitat. En aquest taller entendràs i dominaràs els nous mitjans, tecnologies i formats. Faràs campanyes utilitzant de manera pràctica tecnologies com Arduino, la realitat virtual, la impressió 3D o els videojocs. Ja no hi ha barreres per a la nova creativitat. I tu, mà a mà amb la teva parella creativa, tens per davant moltes sessions per demostrar-ho.
Pots dir-li redactor, redactor, creatiu, comunicador, però en realitat seràs un narrador, algú que ha d'explicar una història, una idea, un producte. I per això és imprescindible que dominis la paraula, el relat, l'atmosfera, el conflicte, la metàfora, la pausa... Has de dominar la narrativa. Només així aconseguiràs transmetre les teves idees amb precisió.
REDACCIÓ PUBLICITÀRIA
Una cosa és escriure i una altra, molt diferent, escriure anuncis. No és el mateix dir que seduir, plantejar que qüestionar, descriure que suggerir, raonar que convèncer. El text d'un anunci és el millor venedor de l'empresa, l'únic que pot parlar en persona amb milions de consumidors.
Copywriting & MEDIA
Audiovisuals, gràfics o digitals, cada vegada hi ha més mitjans i suports que necessiten l'explicació precisa, la frase seductora, l'argument convincent. Cada vegada hi ha més oportunitats perquè un bon redactor demostri que les paraules venen.
EINES CREATIVES I PRODUCCIÓ
Ja no n'hi ha prou amb saber escriure per ser un bon copy. En moltes ocasions i en moltes agències al copy li toca fer de director d'art, de fotògraf, de realitzador o de muntador de vídeo, i per això es fa imprescindible conèixer les eines. A més, avui en dia conèixer en profunditat el procés de producció d'un espot, un web, una campanya de banners, un enviament o fins i tot el d'un avançat projecte tecnològic és una cosa imprescindible en un entorn cada vegada més exigent i competitiu.
TALLER DE CAMPANYES I ELABORACIÓ DE BOOK
Book, portfolio, bobina, carpeta, reel, demo ... li diguis com li diguis, és el més important que has de fer si vols trobar feina en una agència de publicitat. Ha arribat l'hora de posar-se a treballar amb la teva parella en idees, anuncis i campanyes. T'esperen productes i briefings reals, exigència professional i, sobretot, moltes hores de treball mà a mà amb un director d'art.
TALLER D'INNOVACIÓ CREATIVA
La tecnologia ha canviat la nostra vida per sempre influint en la cultura, l'economia, les relacions o la comunicació. I, per descomptat, en la publicitat. En aquest taller entendràs i dominaràs els nous mitjans, tecnologies i formats. Faràs campanyes utilitzant de manera pràctica tecnologies com Arduino, la realitat virtual, la impressió 3D o els videojocs. Ja no hi ha barreres per a la nova creativitat. I tu, mà a mà amb la teva parella creativa, tens per davant moltes sessions per demostrar-ho.
Destinataris
El Programa d'Alt Rendiment Creatiu està dirigit especialment a persones amb el grau de Publicitat que vulguin treballar com a redactors publicitaris en agències de publicitat.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
METODOLOGIA DEL CAS
Tu què faries?
L'opinió, el debat i la presa de decisions sobre la base del plantejament de casos i situacions reals aporta una varietat de punts de vista i un conjunt d'aprenentatges dels que podem treure molt partit. Com es prenen les decisions en una parella creativa? De qui és un espot: del client, de l'agència, del creatiu, del realitzador? És lícit que un creatiu es negui a treballar per a determinat tipus de clients? La riquesa de la Metodologia del Cas consisteix en què no hi ha una solució objectiva o científicament correcta. Com la vida mateixa.
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà
Objectius
A Barcelona School of Creativity entenem la creativitat com una disciplina professional, i per això el Programa d'Alt Rendiment Creatiu a Copywriting té l'objectiu de convertir-te en redactor publicitari de veritat, preparat per començar a treballar, de debò, en una agència.
Titulació obtinguda
ACREDITACIÓ BLANQUERNA
Prestigi acadèmic
La Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna, de la Universitat Ramon Llull, acredita el nivell acadèmic i el rigor de la formació que s'imparteix a la Barcelona School of Creativity. Així, el segell Blanquerna avala la titulació que obtens en finalitzar qualsevol dels programes.
Perspectives laborals
Durant tot un any viuràs per a la publicitat, amb col·legues tan bons o millors que tu, amb directors creatius com a professors, amb noms internacionals en els teus contactes, amb briefings reals de productes reals per a treballs reals, amb agències i creatius de primera línia. I tot això, perquè treballis, de debò, com a copy en una agència.
Promocions
Descomptes segons la forma de pagament: únic, trimestral o mensual. A més, t'oferim el PLA ESPECIAL DE MATRÍCULA PER A PARELLES CREATIVES (copy + art): 5% de descompte.
També pots sol·licitar finançament, o obtenir una beca durant un curs lectiu donant suport al departament de comunicació de l'escola. La beca consisteix en un descompte del 50% dels Programes d'Alt Rendiment Creatiu.
També pots sol·licitar finançament, o obtenir una beca durant un curs lectiu donant suport al departament de comunicació de l'escola. La beca consisteix en un descompte del 50% dels Programes d'Alt Rendiment Creatiu.
Preu
Més de 10.000 €
Volem pensar fins a l'últim detall perquè les xifres no espantin les teves inquietuds. A Barcelona School of Creativity volem que es formin estudiants d'alt nivell. I per alt nivell ens referim al nivell professional, al nivell de compromís i al de l'entusiasme per la creativitat. Però si per un moment penses que tu no pots aconseguir-lo per motius estrictament econòmics, espera a que t'expliquem les possibilitats que t'oferim: descomptes, beques i plans de finançament.
Avantatges del curs
Aquest no és un curs com els altres: és un Programa d'Alt Rendiment Creatiu. No et volem enganyar: l'alt rendiment només s'aconsegueix amb alt esforç i amb alta exigència. Això no és un curs, no és un postgrau. És un autèntic training el que duràs a terme entre nosaltres. Treballaràs molt i dur. Però també aprendràs a convertir-te en un autèntic creatiu, a fer-te un gran book i, si treballes molt més, fins i tot a guanyar algun premi.
Professorat
TOMÁS FERRÁNDIZ
XIMO VILLALBA
FERRAN LAFUENTE
FIDEL DEL CASTILLO
PATRICIA LUJÁN
Inés García Albi
Anna Guasch
Eva Conesa
Xavi Lardín
Helena Marzo
Eva Santos
Carles Alcon
Trini Rodriguez
Oriol Fernandez
Lloc on s'imparteix el curs
Barcelona School of Creativity
en el Conservatori Superior de Música del Liceu.
Carrer Nou de la Rambla 88
08001 Barcelona (SPAIN)
Horari
Dates del curs
Del 28 de setembre de 2016 al 7 de juny de 2017
Horari del curs
De Dilluns a dijous de 17 h a 21 h
Programa d'Alt Rendiment Creatiu COPYWRITING
Barcelona School of Creativity
Campus i seus: Barcelona School of Creativity
Barcelona School of Creativity
Carrer Nou de la Rambla 88
08001
Barcelona