Curs Professionalitzador d'Analítica Web, Monitorització, Posicionament i Màrqueting a Cercadors (UOC)
1002 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Curs Professionalitzador d'Analítica Web, Monitorització, Posicionament i Màrqueting a Cercadors (UOC)
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
On-line
4 mesos
Consulteu el preu
Descripció
L'ús d'internet ha crescut de manera exponencial, de manera que els mercats cada vegada són més globals, dinàmics i incerts. Les empreses i les institucions són presents a la xarxa, i mitjançant el màrqueting electrònic han d'atreure d'una manera o altra els usuaris o consumidors cap als seus productes i serveis.
Per treballar avui en dia en el màrqueting electrònic és imprescindible tenir una visió de 360 graus, que inclogui l'analítica web, el màrqueting a cercadors i el màrqueting a mitjans socials. Les empreses necessiten professionals que tinguin els coneixements estratègics i les habilitats necessàries per implantar amb èxit un pla de màrqueting electrònic i que siguin capaços de mesurar-ne els resultats, per la qual cosa es requereixen titulats que hagin estudiat un curs d'analítica web.
Per treballar avui en dia en el màrqueting electrònic és imprescindible tenir una visió de 360 graus, que inclogui l'analítica web, el màrqueting a cercadors i el màrqueting a mitjans socials. Les empreses necessiten professionals que tinguin els coneixements estratègics i les habilitats necessàries per implantar amb èxit un pla de màrqueting electrònic i que siguin capaços de mesurar-ne els resultats, per la qual cosa es requereixen titulats que hagin estudiat un curs d'analítica web.
Temari
Analítica web, monitorització, posicionament i màrqueting a cercadors
Els cercadors són una destinació massiva per resoldre problemes i necessitats. És una oportunitat per a marques i organitzacions de fer-se visibles just allà on els usuaris busquen, i en el moment concret en què sorgeix una necessitat.
Aquesta assignatura desenvolupa les tècniques tant de SEO com de SEM per optimitzar els espais de la marca -blogs; fòrums; perfils socials com Facebook, LinkedIn, Twitter i Google Plus; marcadors socials; sistemes de geolocalització com Google Place, Google Maps o Foursquare, i plataformes de vídeo com YouTube i Vimeo—, per tal d'atreure un nombre més gran d'usuaris. Aquest mètode és comunament anomenat optimització en mitjans socials ( social media optimization, SMO).
També analitza com aquests mitjans socials amplien l'impacte de les accions de màrqueting, les fases que cal seguir per definir una estratègia i el posicionament a la xarxa, com utilitzar cada plataforma (màrqueting a mitjans socials) i com el coneixement de l'analítica web facilita el mesurament, avaluació i explicació de les dades obtingudes.
Els cercadors són una destinació massiva per resoldre problemes i necessitats. És una oportunitat per a marques i organitzacions de fer-se visibles just allà on els usuaris busquen, i en el moment concret en què sorgeix una necessitat.
Aquesta assignatura desenvolupa les tècniques tant de SEO com de SEM per optimitzar els espais de la marca -blogs; fòrums; perfils socials com Facebook, LinkedIn, Twitter i Google Plus; marcadors socials; sistemes de geolocalització com Google Place, Google Maps o Foursquare, i plataformes de vídeo com YouTube i Vimeo—, per tal d'atreure un nombre més gran d'usuaris. Aquest mètode és comunament anomenat optimització en mitjans socials ( social media optimization, SMO).
També analitza com aquests mitjans socials amplien l'impacte de les accions de màrqueting, les fases que cal seguir per definir una estratègia i el posicionament a la xarxa, com utilitzar cada plataforma (màrqueting a mitjans socials) i com el coneixement de l'analítica web facilita el mesurament, avaluació i explicació de les dades obtingudes.
Destinataris
Aquest Curs Professionalitzador d'Analítica Web, Monitorització, Posicionament i Màrqueting a Cercadors (UOC) et permetrà adquirir les competències següents:
- Comprendre i valorar els aspectes clau de l'analítica web per trobar els indicadors clau de rendiment, definir-ne els objectius, establir un quadre de comandament i interpretar els resultats per convertir les dades en accions.
- Saber analitzar un lloc web per poder definir i implantar un pla SEO amb èxit, monitoritzar-lo i mantenir els resultats del nostre pla mitjançant el seguiment.
- Dissenyar, planificar, configurar i executar campanyes SEM a cercadors i xarxes de display, des de la definició d'objectius i aplicació dels formats disponibles fins al mesurament de resultats.
- Comprendre i valorar els aspectes clau del web social i de l'optimització en mitjans socials per idear, planificar i implantar una estratègia a les xarxes socials.
Requisits
Per cursar un Curs Professional no cal tenir una titulació oficial.
- Els estudiants que superin el curs en línia rebran un Certificat de Formació Contínua en Analítica Web, Monitorització, Posicionament i Màrqueting a Cercadors.
- Als estudiants que es matriculin en una titulació de grau de la UOC se'ls farà el reconeixement acadèmic dels crèdits d'aquests cursos, en concepte de participació en activitats universitàries.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Modalitat: presencial.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol.
Durada
Data d'inici: Consultar amb el centre.
Objectius
- Planificar un pla de màrqueting electrònic per a una empresa, des dels objectius i les eines que cal utilitzar fins a la seva implantació.
- Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 al desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva a la web col·laborativa.
- Triar apropiadament les eines de comunicació i promoció en línia més adequades per a cada situació.
- Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i l'execució d'una botiga en línia per al desenvolupament posterior, des de la captació d'usuaris fins a la venda i posterior fidelització.
- Comprendre i valorar els aspectes clau del web social i assumir els fonaments dels mitjans socials per determinar una estratègia d'optimització i presència a les xarxes socials.
- Comprendre i valorar els aspectes clau de l'analítica web per trobar els indicadors clau de rendiment, definir-ne els objectius, establir un quadre de comandament i interpretar els resultats per convertir les dades en accions.
- Saber analitzar un lloc web per poder definir i implantar un pla SEO amb èxit, monitoritzar-lo i mantenir els resultats del nostre pla mitjançant el seguiment.
- Dissenyar, planificar, configurar i executar campanyes SEM a cercadors i xarxes de display, des de la definició d'objectius i aplicació dels formats disponibles fins al mesurament de resultats.
- Comprendre i valorar els aspectes clau de la web social i de l'optimització a mitjans socials per idear, planificar i implantar una estratègia de mitjans socials.
Titulació obtinguda
Superant aquest Curs Professionalitzador obtens un Certificat UOC de Formació Contínua.
Curs Professionalitzador d'Analítica Web, Monitorització, Posicionament i Màrqueting a Cercadors (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ Canyeret, 12, 2a planta
25007
Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4
28010
Madrid
UOC, sede Palma
C/ d'Ausiàs March, 11
07003
Palma
(Illes Balears)
UOC, sede Reus
Plaça del Baluard, 3
43201
Reus
(Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ Sant Antoni, 1, 1a. planta
17190
Salt
(Girona)
+ vegeu més seus