Postgrau en Màrqueting Online i Estratègies de Comunicació Digital

Preu 2.800 €
Sol·licita informació
Instituto Internacional de Marketing
Postgrau en Màrqueting Online i Estratègies de Comunicació Digital
Sol·licita informació
Postgrau
On-line
800 hores
Preu 2.800 €

Descripció

Per què aquest curs:
Et capacita per poder fer front a la nova situació que s'està donant a Internet. Apareixen noves professions i gran demanda d'ocupació al voltant del Màrqueting Online. Amb aquest Postgrau l'alumne aprendrà a desenvolupar estratègies efectives amb l'objectiu d'aconseguir una comunicació digital eficaç aplicant un disseny creatiu enfocat a l'usuari final.

Temari

Bloc I Màrqueting digital & Inbound màrqueting.
Bloc II-mail màrqueting, afiliació i CRM.
Bloc III Google Analytics.
Bloc IV usabilitat i experiència d'usuari (UX).
Bloc V Estratègies en màrqueting de continguts.
Bloc VI Mobile màrqueting i digital trends.
Bloc VII Creativitat en entorns digitals.
+ vegeu més

Destinataris

A qui s'adreça:
A aquells professionals que treballin en departaments de màrqueting i comunicació i que hagin de liderar projectes de branding i comunicació digital a tot tipus de campanyes d'entorns interactius així com aquelles persones que vulguin reforçar els seus coneixements, o ampliar la seva perspectiva professional.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Blended Learning En la modalitat Blended Learning o semipresencial l'alumne divideix el seu aprenentatge amb la combinació de classes presencials i treball online. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor. E-Learning En la modalitat E-Learning l'alumne basa el seu aprenentatge en el treball en línia a través del nostre campus virtual. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor.

Durada

125 hores presencials en la modalitat semipresencial. Període total de 10 mesos. Equivalència a 48 Crèdits. Data d'inici: a consultar.

Objectius

Aprendre a realitzar un pla de màrqueting coneixent les eines de l'entorn 2.0
Aprendre a realitzar enviaments d'emailings coneixent els diferents programari i utilitzant les estratègies necessàries per a això.
Conèixer a nivell de disseny quines són les millors pràctiques per a una web usable dominant mètodes, tècniques i processos de disseny orientats a usuaris (UCD)
Avaluar la usabilitat web i analitzar la satisfacció dels usuaris, així com aprendre a detectar possibles problemes i aportar solucions a través de l'analítica web.
Saber planificar, gestionar i desenvolupar un projecte Mobile de forma individual, aplicant les estratègies necessàries i coneixent les diferències i similituds que existeixen amb la comunicació tradicional.
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Una vegada conclòs el Curs i superades les qualificacions corresponents s'obtindrà el títol propi expedit per la Universitat Abat Oliba CEU així com per l'Institut Internacional de Màrqueting.

Preu

Preu 2.800 €
Preu: A consultar.
Postgrau en Màrqueting Online i Estratègies de Comunicació Digital
Instituto Internacional de Marketing
Sol·licita informació
X