Postgrau en Estratègies en Xarxes Socials i Continguts Digitals

1100 Persones estan visitant aquest curs
Preu 2.800 €
Sol·licita informació
Instituto Internacional de Marketing
Postgrau en Estratègies en Xarxes Socials i Continguts Digitals
Sol·licita informació
Postgrau
On-line | Semi-presencial
800 hores
Preu 2.800 €

Descripció

La importància del Social Media a la Xarxa és un fet innegable i les empreses, institucions i organitzacions ho saben. La proliferació i acceptació dels canals Socials com a canals de conversa amb actuals i potencials clients cada dia més importància. Els comentaris, opinions i recomanacions s'han d'integrar com a part de la gestió i planificació de les accions de tota organització. El responsable de dissenyar l'estratègia per aconseguir els objectius plantejats és el Social Media Strategist. Per aquest motiu des IIMN hem dissenyat aquest curs Social Media que cobreix totes les expectatives d'aquesta nova figura professional.

Temari

Bloc I Social Media i Community Manager.
Bloc II Blogger professional.
Bloc III Google Analytics.
Bloc IV Creativitat en entorns digitals.
Bloc V Estratègies de Màrqueting De Continguts.
Bloc VI Social Media Strategist.
+ vegeu més

Destinataris

A totes aquelles persones que vulguin aprofundir en l'àrea estratègica de social mitjana, ja siguin Community Managers, estudiants de Comunicació, Publicitat i / o Màrqueting, o Responsables de l'àmbit del Màrqueting Online.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Blended Learning: En la modalitat Blended Learning o semipresencial l'alumne divideix el seu aprenentatge amb la combinació de classes presencials i treball online. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor. E-Learning: En la modalitat E-Learning l'alumne basa el seu aprenentatge en el treball en línia a través del nostre campus virtual. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor.

Durada

130 hores presencials en la modalitat semipresencial. Període total de 10 mesos. Equivalència a 48 Crèdits. Data d'inici: a consultar.

Objectius

• Disseny i implementació d'una estratègia efectiva
• Elaboració del Pla estratègic en Social Mitjana.
• Coneixement d'eines d'anàlisi i mesurament.
• Elaboració d'estratègies de contingut.
• Aprendre la visió tècnica dels estàndards, llenguatges, servidors i aplicacions web per a poder entendre millor amb els Dpt. Tècnics / Disseny.
• Dotar els assistents d'una visió àmplia de l'espectre de lleis i normatives que afecten la gestió de la informació i el comerç electrònic.
• Introduir l'alumne en els coneixements bàsics de l'eina líder en el màrqueting en línia: Google AdWords, aprenent a activar i configurar un compte.
• Introduir l'alumne en les possibilitats de l'analítica web mitjançant l'ús de Google Analytics, eina líder en el panorama de les aplicacions d'anàlisi web, aprenent a activar i configurar un compte.
• Aprendre els principis fonamentals del SEO, les principals estratègies i les tècniques més eficients per portar a bon terme una campanya SEO i posicionar un lloc web.
• Aprendre i conèixer quines són les millors pràctiques i recomanacions per a una web usable.
• Dominar mètodes, tècniques i processos de disseny orientats a usuaris (UCD), així com mètodes per avaluar la usabilitat del web.
• Analitzar la satisfacció dels usuaris, detectar possibles problemes i aportar solucions a través de l'analítica web.
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Una vegada conclòs el Postgrau i superades les qualificacions corresponents s'obtindrà el títol propi expedit per la Universitat Abat Oliba CEU així com per l'Institut Internacional de Màrqueting.

Preu

Preu 2.800 €
Preu: A consultar.
Postgrau en Estratègies en Xarxes Socials i Continguts Digitals
Instituto Internacional de Marketing
Sol·licita informació
X