Postgrau en E-commerce. Promotion & Strategist

1067 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Instituto Internacional de Marketing
Postgrau en E-commerce. Promotion & Strategist
Sol·licita informació
Postgrau
On-line | Semi-presencial
1200 hores
Consulteu el preu

Descripció

Per què aquest Postgrau:
Segons fonts de Nielsen Global Consumer Report un 60% de les persones hem comprat alguna vegada en línia. I a nivell global aquesta xifra augmenta fins al 80% exceptuant regions de l'Orient Mitjà, Àfrica i Pakistan. Internet ofereix avui la possibilitat de portar el nostre negoci a un mercat sense fronteres. Per això s'estan adaptant les organitzacions mitjançant el coneixement del comerç electrònic com una part important de desenvolupament de negoci. Al seu torn, emprenedors i empresaris petits poden veure créixer els seus negocis per aquesta nova via.

Temari

Bloc I Tecnologia Web i LOPD.
Bloc II Màrqueting Digital & Inbound Màrqueting.
Bloc III Google Adwords.
Bloc IV Google Analytics.
Bloc V Posicionament en Cercadors (SEO).
Bloc VI E-commerce: Estratègia, Logística i Gestió.
Bloc VII La teva botiga en línia: Disseny, Analítica i Màrqueting.
+ vegeu més

Destinataris

Empresaris, professionals i Estudiants que necessiten professionalment aplicar i / o conèixer l'E-commerce en la seva activitat laboral i aquells que vulguin reforçar els seus coneixements, o ampliar la seva perspectiva professional.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Blended Learning: En la modalitat Blended Learning o semipresencial l'alumne divideix el seu aprenentatge amb la combinació de classes presencials i treball online. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor. E-Learning: En la modalitat E-Learning l'alumne basa el seu aprenentatge en el treball en línia a través del nostre campus virtual. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor.

Durada

155 hores presencials en la modalitat semipresencial. Període total de 10 mesos. Equivalència a 48 Crèdits. Data d'inici: a consultar.

Objectius

Aprendre la visió tècnica dels estàndards, llenguatges, servidors i aplicacions web per a poder entendre millor amb els Dpt. Tècnics / Disseny.
Conèixer els diferents tipus de botigues, plataformes i estratègies de comerç electrònic.
Dissenyar una estratègia de desenvolupament de comerç electrònic per al teu negoci.
Saber crear i gestionar una botiga de Prestashop.
Definir i gestionar la promoció i publicitat de la botiga.
Establir les mètriques més útils per a l'optimització.
L'analítica web com a part integrada de la gestió.
Domini de les tècniques avançades d'optimització de campanyes, tant "de pagament com de posicionament orgànic.
Ensenyar a l'alumne a planificar i gestionar de forma professional campanyes complexes de màrqueting en cercadors
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Una vegada conclòs el Postgrau i superades les qualificacions corresponents s'obtindrà el títol propi expedit per la Universitat Abat Oliba CEU així com per l'Institut Internacional de Màrqueting.

Preu

Consulteu el preu
Preu: A consultar.
Postgrau en E-commerce. Promotion & Strategist
Instituto Internacional de Marketing
Sol·licita informació
X