Postgrau en Assessoria de la Imatge personal i Estilisme
1006 Persones estan visitant aquest curs
Preu 3.075 €
Sol·licita informació
Postgrau en Assessoria de la Imatge personal i Estilisme
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
Presencial
Barcelona
Preu 3.075 €
Descripció
El curs Postgrau en Assessoria d'Imatge, Bellesa i Estilisme et prepara per ser un professional capaç de desenvolupar-se en l'àmbit de la imatge i assessorament personal. El programa formatiu et dóna les eines per millorar les teves habilitats, actituds i aptituds professionals, així com les capacitats tècniques i teòriques.
L'assessor de imagenactúa a nivell personal assessorant sobre estilisme, bellesa, protocol i saber estar, reforçant i millorant la imatge i la personalitat de l'individu, augmentant la seva autoestima i les seves possibilitats d'èxit individual.
Ártidi forma professionals apassionats i creatius, capaços de canviar la percepció del consumidor buscant la innovació per aconseguir l'èxit i el rendiment personal.
El Postgrau és un curs exclusiu de Ártidi yconsta d'una titulació pròpia amb competències nacionals i internacionals reconeguda per ASEMAIC, ACAP i TrendsSchool.
El Postgrau d'Assessoria d'imatge, bellesa i estilisme té una durada de 200 hores, s'estructura en 2 mòduls formativosy un projecte final en què es combina la teoria amb la pràctica. Els mòduls estan dividits entre assessoria d'imatge i personal shopper i en imatge personal: bellesa i estilisme, i incorporen un percentatge d'hores destinades a l'ampliació de coneixements complementaris (CACC) que valora el treball dels estudiants en cada un dels projectes realitzats .
L'assessor de imagenactúa a nivell personal assessorant sobre estilisme, bellesa, protocol i saber estar, reforçant i millorant la imatge i la personalitat de l'individu, augmentant la seva autoestima i les seves possibilitats d'èxit individual.
Ártidi forma professionals apassionats i creatius, capaços de canviar la percepció del consumidor buscant la innovació per aconseguir l'èxit i el rendiment personal.
El Postgrau és un curs exclusiu de Ártidi yconsta d'una titulació pròpia amb competències nacionals i internacionals reconeguda per ASEMAIC, ACAP i TrendsSchool.
El Postgrau d'Assessoria d'imatge, bellesa i estilisme té una durada de 200 hores, s'estructura en 2 mòduls formativosy un projecte final en què es combina la teoria amb la pràctica. Els mòduls estan dividits entre assessoria d'imatge i personal shopper i en imatge personal: bellesa i estilisme, i incorporen un percentatge d'hores destinades a l'ampliació de coneixements complementaris (CACC) que valora el treball dels estudiants en cada un dels projectes realitzats .
Temari
Mòdul formatiu I: Assessoria d'imatge
Què és la imatge? Què projectem amb el nostre físic i la nostra forma de vestir? En aquest mòdul aprendràs a analitzar què reflecteix la nostra imatge i a proposar els canvis necessaris per aconseguir millorar-la a través del procés d'assessorament.
Imatge personal
• Què és la imatge? Projecció de la imatge.
• L'assessor d'imatge com a professional. Característiques, competències i habilitats.
• Objectius en l'assessoria d'imatge. Necessitat o desig.
• Metodologia observacional. Veure més enllà del que el client ens explica Com desenvolupar l'habilitat? Com detectar la capacitat i el nivell de canvi del client?
• La iconologia de la imatge i la seva simbologia. Principis perceptius visuals de l'escola Gestalt aplicats a la imatge personal
• Les característiques físiques i la relació amb la imatge personal. Eines per desenvolupar el Plannig d'actuació amb el client
Intel·ligència emocional i psicologia del client
• Detectar la capacitat de canvi del nostre client, motivació i persuasió.
• Analitzar i valorar el nivell de l'autopercepció de la imatge del client i la seva subjectivitat
• Corregir desviacions acte-perceptives de la imatge del client
• Recursos d'estratègies de venda dels serveis, segons el target group dels nostres clients
• Resolució de conflictes depenent del caràcter i temperament del client
• Acords de confidencialitat i protecció de dades del client personal i o públic
Protocol i habilitats socials
• Concepte de protocol, usos socials i habilitats socials
• Protocol de taula
• La importància del saber estar
• Etiqueta masculina i femenina
Procés d'assessorament
• Documentació interna i documentació per al client.
• Fases del procés d'assessorament. Implementació de la imatge personal
• Obtenció de la informació
• Identificació de la necessitat o desig del client.
• Anàlisi de la imatge global del client
• Elaboració de la proposta
• Aprovació de la proposta
• Timming d'execució
• Execució i intervenció dels diferents col·laboradors o especialistes
• feed-back i retroalimentació amb el client
• Elaboració d'un pla de continuïtat
• Estratègies de fidelització del client i venda dels serveis
Mòdul formatiu II: Estilisme, bellesa i shopper
L'estilisme en el vestir i la bellesa completen el procés d'assessorament personal. La moda i la seva evolució transformen contínuament els estils personals i la indumentària. Factors com el color i la seva simbologia i les formes aplicades a cara, cos i cabell perfeccionen la concepció global de la nostra imatge.
Història de la moda
• Què és la moda? Com va sorgir?
• La haute Couture
• Icones d'estil que han marcat l'ideal estètic
• Anys 90 fins a l'actualitat: concepte de nou luxe
Visagisme
• Tipus de rostre, faccions, proporcions reals i proporcions segons ideal de bellesa
• Estudis de visagisme, anàlisi, detecció de inestetismes i pautes per a la correcció
• Codis segons les línies facials
Color a la imatge
• El color aplicat a l'assessoria d'imatge
• Psicologia del color com a codi de missatge en la projecció del client
• Eina "el test de color" per potenciar qualitats i contrarestar inestetismes
• Combinacions de color
Estilisme en el vestir
• Tendències On trobar-les i com analitzar-les?
• Lifestyle, corrents de canvis de consumisme i com afecta a la moda
• Proporcions reals i proporcions idealitzades del cos humà
• Estudis antropomètrics dels clients
• Tipologies corporals, anàlisi i valoració
• Correccions òptiques a través de la indumentària
• Estils universals i estils de tendència actual
• Combinacions amb diferents estils segons necessitat del client
• Imatge global, codis de missatge a través de la indumentària.
• Versatilitat en la creació d'outfits segons necessitats del client
• Tipus de fibres, naturals, sintètiques
• Caiguda, volum, pes i textura
• Tipus de teixits per tipologies corporals.
• Estampats i motius en la correcció de inestetismes
Personal Shopper
• Formulari personal del client per a la detecció de la seva necessitat o desig.
• La figura de l'expert en compres
• Identificació de l'estil personal del client, gustos, prioritats, necessitats
• Les funcions del personal shopper i les seves competències
• Planificar la ruta de botigues segons el target del client
• Fons d'armari masculí, femení i maleta perfecta
Hair & Make up
• Concepte de makeup
• Bellesa, estils de maquillatge i retrospectiva
• Maquillatge social, cosmètics i mètodes d'aplicació
• Tipus de maquillatge: dia, tarda i nit
• Disseny de correccions mitjançant maquillatge
• Cosmètica masculina i cures facials
• Estudi del cabell
• Disseny correccions, talls i estils de cabell segons morfologia del client
• El color, tints, metxes, i reflexos
• Bellesa masculina, estil i cura del cabell i barbes
• Recollits, tècniques i utensilis
Complements
• Correcció de inestetismes amb els complements, formes, volums, textures i color
• Estils de complements i la seva versatilitat per crear nous outfits
• Òptica segons l'estil del client i el seu rostre, materials, color, forma
Professional Shopper On line
• Firmes, dissenyadors i marques en línia, on trobar-les segons el target del nostre client?
• Planificació dels outfits i la seva versatilitat
• Eines estratègiques de compra
• Bloggers, influencers, icones del moment i els seus estils.
• Projecte final
• Tutoria per a la Confecció de canvi d'imatge intregral, client real, propostes manteniment, execució
Què és la imatge? Què projectem amb el nostre físic i la nostra forma de vestir? En aquest mòdul aprendràs a analitzar què reflecteix la nostra imatge i a proposar els canvis necessaris per aconseguir millorar-la a través del procés d'assessorament.
Imatge personal
• Què és la imatge? Projecció de la imatge.
• L'assessor d'imatge com a professional. Característiques, competències i habilitats.
• Objectius en l'assessoria d'imatge. Necessitat o desig.
• Metodologia observacional. Veure més enllà del que el client ens explica Com desenvolupar l'habilitat? Com detectar la capacitat i el nivell de canvi del client?
• La iconologia de la imatge i la seva simbologia. Principis perceptius visuals de l'escola Gestalt aplicats a la imatge personal
• Les característiques físiques i la relació amb la imatge personal. Eines per desenvolupar el Plannig d'actuació amb el client
Intel·ligència emocional i psicologia del client
• Detectar la capacitat de canvi del nostre client, motivació i persuasió.
• Analitzar i valorar el nivell de l'autopercepció de la imatge del client i la seva subjectivitat
• Corregir desviacions acte-perceptives de la imatge del client
• Recursos d'estratègies de venda dels serveis, segons el target group dels nostres clients
• Resolució de conflictes depenent del caràcter i temperament del client
• Acords de confidencialitat i protecció de dades del client personal i o públic
Protocol i habilitats socials
• Concepte de protocol, usos socials i habilitats socials
• Protocol de taula
• La importància del saber estar
• Etiqueta masculina i femenina
Procés d'assessorament
• Documentació interna i documentació per al client.
• Fases del procés d'assessorament. Implementació de la imatge personal
• Obtenció de la informació
• Identificació de la necessitat o desig del client.
• Anàlisi de la imatge global del client
• Elaboració de la proposta
• Aprovació de la proposta
• Timming d'execució
• Execució i intervenció dels diferents col·laboradors o especialistes
• feed-back i retroalimentació amb el client
• Elaboració d'un pla de continuïtat
• Estratègies de fidelització del client i venda dels serveis
Mòdul formatiu II: Estilisme, bellesa i shopper
L'estilisme en el vestir i la bellesa completen el procés d'assessorament personal. La moda i la seva evolució transformen contínuament els estils personals i la indumentària. Factors com el color i la seva simbologia i les formes aplicades a cara, cos i cabell perfeccionen la concepció global de la nostra imatge.
Història de la moda
• Què és la moda? Com va sorgir?
• La haute Couture
• Icones d'estil que han marcat l'ideal estètic
• Anys 90 fins a l'actualitat: concepte de nou luxe
Visagisme
• Tipus de rostre, faccions, proporcions reals i proporcions segons ideal de bellesa
• Estudis de visagisme, anàlisi, detecció de inestetismes i pautes per a la correcció
• Codis segons les línies facials
Color a la imatge
• El color aplicat a l'assessoria d'imatge
• Psicologia del color com a codi de missatge en la projecció del client
• Eina "el test de color" per potenciar qualitats i contrarestar inestetismes
• Combinacions de color
Estilisme en el vestir
• Tendències On trobar-les i com analitzar-les?
• Lifestyle, corrents de canvis de consumisme i com afecta a la moda
• Proporcions reals i proporcions idealitzades del cos humà
• Estudis antropomètrics dels clients
• Tipologies corporals, anàlisi i valoració
• Correccions òptiques a través de la indumentària
• Estils universals i estils de tendència actual
• Combinacions amb diferents estils segons necessitat del client
• Imatge global, codis de missatge a través de la indumentària.
• Versatilitat en la creació d'outfits segons necessitats del client
• Tipus de fibres, naturals, sintètiques
• Caiguda, volum, pes i textura
• Tipus de teixits per tipologies corporals.
• Estampats i motius en la correcció de inestetismes
Personal Shopper
• Formulari personal del client per a la detecció de la seva necessitat o desig.
• La figura de l'expert en compres
• Identificació de l'estil personal del client, gustos, prioritats, necessitats
• Les funcions del personal shopper i les seves competències
• Planificar la ruta de botigues segons el target del client
• Fons d'armari masculí, femení i maleta perfecta
Hair & Make up
• Concepte de makeup
• Bellesa, estils de maquillatge i retrospectiva
• Maquillatge social, cosmètics i mètodes d'aplicació
• Tipus de maquillatge: dia, tarda i nit
• Disseny de correccions mitjançant maquillatge
• Cosmètica masculina i cures facials
• Estudi del cabell
• Disseny correccions, talls i estils de cabell segons morfologia del client
• El color, tints, metxes, i reflexos
• Bellesa masculina, estil i cura del cabell i barbes
• Recollits, tècniques i utensilis
Complements
• Correcció de inestetismes amb els complements, formes, volums, textures i color
• Estils de complements i la seva versatilitat per crear nous outfits
• Òptica segons l'estil del client i el seu rostre, materials, color, forma
Professional Shopper On line
• Firmes, dissenyadors i marques en línia, on trobar-les segons el target del nostre client?
• Planificació dels outfits i la seva versatilitat
• Eines estratègiques de compra
• Bloggers, influencers, icones del moment i els seus estils.
• Projecte final
• Tutoria per a la Confecció de canvi d'imatge intregral, client real, propostes manteniment, execució
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà.
Durada
Durada: De el 15 de juny de 2020 el 30 de Juliol de 2020.
Objectius
• Aprendre les competències professionals de l'assessor d'imatge personal
• Definir i utilitzar les eines idònies per a l'assessoria d'imatge a persones.
• Identificar i conèixer els clients, les seves preferències, professió i dia a dia per poder realitzar els projectes amb èxit.
• Treballar els aspectes relatius a la projecció de la imatge, l'estilisme, la bellesa, el protocol i saber estar.
• Millorar i potenciar la imatge i estil tenint en compte els conceptes de color, línies i formes, així com la simbologia en maquillatge i cabell.
• Aplicar noves tendències de moda i bellesa en els projectes desenvolupats.
• Adquirir els coneixements per desenvolupar l'activitat de Personal Shopper
• Posar en pràctica i realitzar projectes reals tant amb companys com amb clients reals.
• Treballar la capacitat d'innovació i creativitat en la implementació de projectes d'assessoria d'imatge.
• Assolir una base sòlida per a desenvolupar la carrera professional a nivell nacional i internacional.
• Definir i utilitzar les eines idònies per a l'assessoria d'imatge a persones.
• Identificar i conèixer els clients, les seves preferències, professió i dia a dia per poder realitzar els projectes amb èxit.
• Treballar els aspectes relatius a la projecció de la imatge, l'estilisme, la bellesa, el protocol i saber estar.
• Millorar i potenciar la imatge i estil tenint en compte els conceptes de color, línies i formes, així com la simbologia en maquillatge i cabell.
• Aplicar noves tendències de moda i bellesa en els projectes desenvolupats.
• Adquirir els coneixements per desenvolupar l'activitat de Personal Shopper
• Posar en pràctica i realitzar projectes reals tant amb companys com amb clients reals.
• Treballar la capacitat d'innovació i creativitat en la implementació de projectes d'assessoria d'imatge.
• Assolir una base sòlida per a desenvolupar la carrera professional a nivell nacional i internacional.
Titulació obtinguda
Postgrau en Assessoria d'Imatge, Bellesa i Estilisme.
Atorgat per Ártidi Escola Superior d'Aparadorisme i Visual Marxandatge. Competències professionals nacionals i internacionals.
Per aconseguir la titulació de Màster d'Assessoria d'Imatge Professional serà necessari realitzar el Postgrau en Assessoria d'Imatge, Bellesa i Estilisme, el Postgrau en Imatge Corporativa, Branding i Comunicació.
Promocions
Finançament a mida per a estudiants.
Preu
Preu 3.075 €
3075 euros (reserva de plaça inclosa).
Avantatges del curs
Ártidi realitza anualment formació In Company a empreses de diferents sectors. Aquest contacte amb les empreses ens permet adaptar els nostres programes formatius a la realitat de l'mercat actual cobrint així les necessitats de les empreses. Instal·lacions òptimes per a la formació d'assessoria d'imatge professional (zona d'hair & make up, zona de camerino, test de color, magatzems de materials i productes, photocall ... entre d'altres equipaments). Ártidi ha superat les 200 aparicions en diferents mitjans de comunicació nacionals i internacionals el que els assenyala com punters en la formació que imparteixen. Més de 70 empreses Nacionals i Internacionals col·laboren amb Ártidi. A través d'aquests convenis i la implicació i innovació de centre els alumnes poden estar presents en empreses com INDITEX, Armani, Hugo Boss, Custo Barcelona, Cortefiel, Springfield, Nike, Adidas, H & M, C & A, IKEA, Conforama, Jack & Jones, Blanco, Diesel, Desigual, Mango, Corte Inglés, Coronel
Borsa de treball
A l'acabar el curs una orientadora professional aconsella als alumnes sobre les sortides laborals tenint en compte els seus estudis; experiència professional i una anàlisi DAFO personalitzat.
Professorat
L'equip docent està compost per professionals amb reconeixement professional nacional i internacional en diferents marques. Un equip que integra la formació amb la realitat empresarial.
Mar Frigola.
Mireia González.
Raquel Buenaventura.
Carlos Van Oosterzer.
Diana Galí.
Mar Frigola.
Anna Hernando.
Monserrat Borrell.
Horari
Dilluns a dijous de 10:00 a 14:00. Data final de el curs el 30 de juliol 2021.
Postgrau en Assessoria de la Imatge personal i Estilisme
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
Campus i seus: ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
C/ La /Llacuna 50
08005
Barcelona