Curs en Personal Branding i Gestió de Marques. Tècnic Superior

1016 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Instituto Internacional de Marketing
Curs en Personal Branding i Gestió de Marques. Tècnic Superior
Sol·licita informació
Curs
On-line | Semi-presencial
200 hores
Consulteu el preu

Descripció

Potser et preguntaràs ... ¿per què necessito jo una marca? Avui dia tenir una marca personal on comunicar qui ets i què fas, ja no és una opció, és una necessitat.
Davant la precarietat laboral del món professional i la transformació social que actualment estem vivint, és imprescindible sobresortir per diferenciar de la resta de professionals. Així doncs, aprofita aquesta oportunitat perquè parlin de tu com tu vols.
Aquesta formació sobre Personal Branding, Creació i Gestió de Marca Personal es proposa que la teva marca empresarial o marca personal deixi empremta en els altres. Perquè ja no volem comprar productes, sinó consumir experiències.
Es tracta de realitzar un procés d'introspecció per conèixer l'essència d'una marca.
Un cop ja tinguis definida la teva clau de diferenciació, hauràs de pensar a crear una estratègia de comunicació.
Si has decidit crear-te una Marca Personal però no tens ni idea per on començar, sinó saps com dissenyar la teva pròpia estratègia o gestionar el dia a dia d'una marca, aquesta formació és una opció segura.
T'atreveixes a ser diferent? Estàs preparat pel canvi?
+ vegeu més

Temari

Tema 1 Ser diferent i destacar o pertànyer a la gran massa?
• Què és el Personal Branding?
• Per què necessites una Marca Personal?
• Quins objectius podem aconseguir gestionant la nostra marca personal?
• Què genera al Personal Branding?
• On comunico la meva Marca Personal?
• Exemples de Marques Personals

Tema 2 Brand ... què?
• Què és el Branding?
• Evolució del concepte marca
• Estratègies específiques del Branding
• Què és el BrandKeting?
• Quines funcions té el Brand Manager?
• Què vol dir ser un Ambaixador de marca?
 

Tema 3 Com començo a crear el meu Marca Personal?
• Introspecció personal: debilitats, fortaleses i valors
• Competències personals i professionals
• Creació de la marca: autoconeixement, metodologies, metes i DAFO
• Objectius professionals, personals i socials
• L'entorn i zona de confort com em veuen els altres?
• Producte: qualitat, diferenciació, disseny i competència
• Públic: públic potencial, audiència, mercat, target i clients
• Relacions: contactes, visibilitat offline, networking
• L'evolució de la meva Marca Personal

Tema 4 L'arquitectura d'una Marca Personal
• Personalitat i Característiques
• La Imatge: nom, logotip, eslògan, imatge gràfica i imatge personal
• Filosofia de Marca: cultura i valors
• Llibre o Guia d'estil
• Creació d'una estratègia de comunicació
• Plataformes de difusió
• Humanitzar la Marca
• El Storytelling: la narració del nostre relat personal
• Comunicació activa vs. comunicació passiva
• L'estratègia de continguts
• La personalitat, el to i el llenguatge de la marca

Tema 5 On dono a conèixer la meva Marca Personal?
• Estratègia de Màrqueting Digital

Facebook
• Canals de Comunicació
• Disseny i Optimització
• Ús estratègic

Twitter
• Disseny i Optimització
• Ús estratègic

Periscope

Instagram
• Disseny i Optimització
• Ús estratègic

YouTube
• Disseny i Optimització
• Ús estratègic

Linkedin
• Disseny i Optimització
• Ús estratègic

Tema 6 La Web, el nostre aparador virtual
• Les seccions de la meva web
• Productes o Serveis
• Marca Corporativa i Seducció

Tema 7 Per què necessites un bloc?
• Què aporta un bloc? (Especificació del bloc)
• Introducció a Wordpress
• Estructura i disseny d'un bloc
• Creació de Continguts
• Estil i To
• Redactar per posicionar en SEO
• Promoció d'un bloc
• Gestió de la Reputació
• Reputació digital
• Monitorització de la reputació digital
• El procés de monitorització
• Programari per monitoritzar
• Crisi de reputació

Tema 8 Gestió de Marca Comercial
• Marca Personal vs. marca Comercial
• El branding en els punts de venda
• Comunicació interna i externa de la marca
• Comunicació interna
• Comunicació externa
• Presentació de briefing al client
• El contingut del briefing
• Com presentar un briefing al client
• Alinear la marca personal i la marca comercial
+ vegeu més

Destinataris

A qui s'adreça
• A les persones que vulguin crear una marca personal des de l'inici.
• Professionals interessats a adquirir coneixements sobre l'organització, administració i gestió de marques d'empreses i marques personals de polítics, empresaris, artistes i emprenedors.
• Professionals que es proposin treballar en agències de comunicació i de publicitat com a gestors de marca en entorns en línia.
• Estudiants de màrqueting, comunicació o publicitat que vulguin professionalitzar-se o actualitzar-se.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Blended Learning En la modalitat Blended Learning o semipresencial l'alumne divideix el seu aprenentatge amb la combinació de classes presencials i treball online. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor. E-Learning En la modalitat E-Learning l'alumne basa el seu aprenentatge en el treball en línia a través del nostre campus virtual. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del tutor.

Durada

30 hores presencials en modalitat semipresencial. Període total de 3 mesos. ECTS: Equivalència a 8 Crèdits.

Objectius

Creació d'una Marca Personal des de l'inici, mitjançant l'adquisició de coneixements teòrics i pràctics
Crear professionals que sàpiguen organitzar, administrar i gestionar marques d'empreses i marques personals de polítics, empresaris, artistes i emprenedors en entorns socials i Internet.
Les comunitats en línia i les xarxes socials més rellevants on comunicar el dia a dia de la teva marca, mitjançant aplicacions i possibilitats empresarials / personals.
Metodologia de planificació, visibilitat i arquitectura d'una marca i la gestió de projectes en entorns en línia
Creació d'estratègies de comunicació creatives, mitjançant eines i tècniques innovadores.
viralización, optimització i creació de continguts rellevants i útils
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Una vegada conclòs el curs i superades les qualificacions corresponents s'obtindrà el títol propi expedit per l'Institut Internacional de Màrqueting.

Preu

Consulteu el preu
Preu: a consultar.
Curs en Personal Branding i Gestió de Marques. Tècnic Superior
Instituto Internacional de Marketing
  • Preus i finançament
  • Informació general
  • Data límit per matricular-se en aquest programa
  • Durada i lloc d’estudi del programa
  • Documents d’admissió
Per contactar has d'acceptar la política de privacitat.
Educaonline, S.L. (responsable) tractarà les teves dades personals amb la finalitat de gestionar l’enviament de sol·licituds d’informació requerides i l’enviament de comunicacions promocionals sobre formació, derivades del teu consentiment. Pots exercir els drets d’accés, supressió, rectificació, limitació i portabilitat, entre d’altres, d’acord amb el que s’indica en la nostra Política de Privacitat.
Sol·licita informació
X