Curs de Monitor d'Oci i Temps Lliure Infantil i Juvenil + Coordinador/Director Monitors + Màster Coaching Infantil i Juvenil
1105 Persones estan visitant aquest curs
Preu 380 €
Sol·licita informació

Curs de Monitor d'Oci i Temps Lliure Infantil i Juvenil + Coordinador/Director Monitors + Màster Coaching Infantil i Juvenil
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
On-line | Distància
600 hores
Preu 380 €
Descripció
Estudiant aquesta triple titulació de Monitor d'Oci t'especialitzaràs en activitats d'oci i temps lliure en les etapes infantil i juvenil. Et formaràs per a la coordinació i direcció de monitors d'aquest àmbit. A més complementaràs els teus coneixements aquests coneixements amb la disciplina del coaching.
Temari
PART 1. MONITOR D'OCI I TEMPS LLIURE INFANTIL I JUVENIL
U1. Animador/Dinamitzador en el grup.
UNITAT FORMATIVA 1. DINÀMIQUES DE GRUP
U1. La tècnica més adequada segons els objectius.
UNITAT FORMATIVA 2. RESOLUCIÓ DE CONFLICTES
U1. Taller de resolució de conflictes.
El coaching
+ vegeu més
U1. Animador/Dinamitzador en el grup.
- Característiques del/l'animador/a
- Tres tipus d'animador/a
- Paper del/l'animador/a
- Funcions del/l'animador/a
- Pedagogia i tècnica del monitor de temps lliure
- Capacitats del monitor de temps lliure
- Formació continuada
- Àmbits, aspectes i funcions
- Programació i tècniques
- Característiques del monitor de temps lliure
- Per a ser un bon monitor de temps lliure
- Funcions del monitor de temps lliure
- Conceptualització de l'activitat física en el medi natural
- Informació complementària
- Aspectes tècnics
- Conceptualització
- Característiques generals dels campaments esportius en el medi natural
- Característiques generals de l'acampada
- Llocs on acampar
- Equip
- Factors de degradació de l'entorn
- Definició
- Aplicacions als diferents camps de la vida social
- Tècniques de dinàmica de grup
- Introducció a l'educació ambiental
- La crisi ambiental
- Funcions de l'educació ambiental
- Objectius de l'educació ambiental
- Educació i gestió ambiental
- Planificació d'un projecte
- Definició de planificació
- Necessitat de planificació
- Tipus de planificació
- Procés general de la planificació
- Procés de planificació
- Planificació del procés per a una organització
- Planificació per a un projecte
- Treball de base
- Organització/projecte existent - Revisió del progrés /Diagnòstic organitzatiu
- Nova organització/projecte - Anàlisi de problemes/avaluació de les necessitats
- Prioritzar
- Consideració de possibles associacions
- Revisió del progrés
- Exploració de l'entorn
- Revisió del marc estratègic
- Revisió de l'estratègia
- Nous objectius
- Revisió/planificació de l'estructura
- Planificació d'acció
- L'anàlisi DAFO (WTSO)
- L'anàlisi PEST
- Visió de futura
- Anàlisi de les interessades
- Anàlisis dels espais
- Anàlisis del marc lògic (AML)
- Planificació per al seguiment i l'avaluació
- Planificació per a mesurar indicadors
- Breu introducció sobre educació per a la salut
- Consideracions metodològiques
- Sexualitat en l'etapa infantil
- Alimentació infantil i adolescent
- Normes generals per a prestar primers auxilis
- Procediments per a prestar primers auxilis
- Precaucions generals per a prestar primers auxilis
- Anàlisi de la realitat
- Programació d'un projecte aplicat al coordinador d'oci i temps lliure
- Tècniques de recerca
- Pautes per al coordinador d'oci i temps lliure per a l'organització de les associacions
- Concepcions d'oci
- Educació en el temps lliure
- Pedagogia de l'oci
- Tipus d'educació
- Educació en valors
- Televisió, violència i infància
- Treball en equip
- Educació per a la Pau
- Educació intercultural
- Societat multicultural
UNITAT FORMATIVA 1. DINÀMIQUES DE GRUP
U1. La tècnica més adequada segons els objectius.
- Presentació
- Coneixement.
- Confiança.
- Animació.
- Cooperació.
- Integració.
- Comunicació.
- Resolució de conflictes.
- Consens.
- Predomina la participació d'experts.
- Participen experts i grup.
- Gran grup.
- Grup mitjà.
- Grup petit.
UNITAT FORMATIVA 2. RESOLUCIÓ DE CONFLICTES
U1. Taller de resolució de conflictes.
- Presentació
- Definició de conflicte
- Conflictes interpersonals
- Actituds davant el conflicte
- Ensenyem a resoldre conflictes
- Avaluació i comiat
- El nom que t'enxampo
- Mirar-se amb els ulls blaus i en positiu
- Salts
- Silenci
- Sortir del cercle
- Fumadors
- El líder mana
- Veure, jutjar i actuar
- Història de Marlene
- Els planetes
- Okupes
- Fotos conflictives
- Jo el miro així que ve el carter
- Col·lecció de 400 dinàmiques de grup
- Direcció i gestió de monitors d'oci i temps lliure
- El procés directiu
- El procés directiu (r)
- Teories del lideratge
- El lideratge
- La motivació laboral
- La motivació del personal
- La comunicació
- La negociació
- Comunicació i negociació
- La PNL
- La PNL (r)
- Coaching i mentoring
- Coaching (r)
- Gestió del temps
- Personatges
- Conceptes
- Introducció a la gestió del temps
- Com de bona és la seva gestió del temps
- 10 Errors comuns de gestió del temps6. Com de productiu és
- Registres d'activitat
- Llesta de tasques
- Agenda Windows
- Agenda Outlook
- Organització en Windows I
- Organització en Windows II
- Organitzar-se amb Outlook
- Organitzar-se amb el mòbil
- Llista de tasques amb Excel
- Pressupost familiar amb Excel
- Dades i informació amb Excel
- Remember the milk
- Els 8 passos
- Resum
El coaching
- Introducció al coaching
- El coach
- El cicle del coaching
- La motxilla
- Les 7 etapes
- Bill Gates: La retroalimentacion
- El feedback
- L'acceptació de l'error
- El cas Pans
- El cas Papereria Bonilla
- Navaja de Ockham
- Coaching executiu I
- Coaching ejecutivoII
- Coaching personal
- Deixar de fumar
- Principis bàsics per a l'èxit en un procés de coaching
- Agents en els processos de coaching
- Fases del coaching
- Anàlisi de l'organització
- Planificació del programa
- Importància de l'avaluació
- Devolució de la informació de l'avaluació
- Disseny del pla individualitzat
- Posada en marxa del pla d'acció
- Sessions de seguiment
- Avaluacions periòdiques
- Sessió de coaching I
- Sessió de coaching II
- Introducció
- Les intel·ligències
- L'indomable Will Hunting
- Intel·ligència Emocional
- Les 6 emocions bàsiques
- El nou criteri
- La competència emocional
- Els límits del lideratge
- Consciència emocional
- Practicar la intel·ligència emocional
- Les habilitats personals
- Un nou model d'aprenentatge
- Com millorar la intel·ligència emocional I / II / III
- L'efecte Barnum
- Neurones mirall i empatia
- Zona de confort.
- Test bàsic d'Intel·ligència Emocional
- Manual d'Intel·ligència Emocional
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Pots cursar aquest curs en Monitor d'Oci i Temps Lliure + Director + Màster en Coaching Infantil i Juvenil en dues modalitats: mixt i online.
Mixt: Online + a Distància. Després de matricular-te, rebràs en el teu domicili els manuals d'estudi i el quadern d'exercicis. També rebràs per correu electrònic les claus d'accés al campus virtual.
Online. Una vegada realitzada la teva matrícula, t'enviarem un correu electrònic amb les claus d'accés al campus virtual. Dins del campus trobaràs tot el material d'estudi.
Objectius
La finalitat d'aquest màster és que l'alumne obtingui els aprenentatges necessaris per a la direcció de monitors d'oci. La triple titulació pretén que l'estudiant adquireixi des dels conceptes més bàsics fins als més específics i complementaris.
Titulació obtinguda
Un cop finalitzats els estudis i superades les proves d'avaluació, l'alumne rebrà un diploma que certifica el curs, de Formainfancia European School, avalada per la condició de socis del CECAP.
Els diplomes, a més, porten el segell de notari Europeu, que dóna fe de la validesa, continguts i autenticitat del títol a nivell nacional i internacional.
Preu
Preu 380 €
Preu basi: 1.520 euros
Preu amb 75% descompte: 380 euros
Curs de Monitor d'Oci i Temps Lliure Infantil i Juvenil + Coordinador/Director Monitors + Màster Coaching Infantil i Juvenil
Formainfancia European School