900 293 573

Curs a Mobile Màrqueting i Digital Trends Tècnic Superior

1056 Persones estan visitant aquest curs
Preu 750 €
Sol·licita informació
Instituto Internacional de Marketing
Curs a Mobile Màrqueting i Digital Trends Tècnic Superior
Sol·licita informació
Curs
On-line | Semi-presencial
200 hores
Preu 750 €

Descripció

Tant el sector de la comunicació com els models de negoci han canviat amb la digitalització de la societat i de les empreses. L'avanç dels Smartphone, Tabletes i Dispositius mòbils s'està convertint no només en una oportunitat de negoci rellevant, sinó també en una necessitat i en un element bàsic dins el sector del màrqueting.
El màrqueting i la comunicació segueixen evolucionant, no són estàtics, estan en constant moviment. Els usuaris es connecten, naveguen, es socialitzen, juguen i compren des dels seus mòbils ... pel que ens trobem davant d'un augment en la demanda de professionals que posseeixin coneixements i competències digitals.

El professional del màrqueting necessita moure, seguir evolucionant i aprendre a integrar, dins de la seva estratègia i visió global, els entorns i tecnologies mòbils. Per això, aquest curs et prepara per ser capaç de definir i implementar de forma correcta i completa, les estratègies de comunicació i les campanyes de Màrqueting Mobile.

Temari

Tema 1 Introducció Històrica
• Del Màrqueting al Màrqueting Online fins el Màrqueting Mobile Del Push al Pull
• De l'Outbound Màrqueting a Inbound Màrqueting (Comunicació Push & Pull)

Tema 2 Les Empreses, les Marques i els Consumidors
• Comprensió, Tendències i comportament dels consumidors
• Hàbits de consum, penetració i ús de la tecnologia mòbil
• Escenari mòbil: Evolució i Audiències
• Relació de les marques amb els seus clients i usuaris
• Mobilitat i Adressability
• Multitasking, Social TV & SecondScreens

Tema 3 Comunicació connectada. comunicació Transmedia
• De l'crossmedia al transmèdia
• Visió transmèdia de la realitat empresarial
• Del integrar en connectar: ??Unió dels Big 4: investigació & data, tecnologia, mitjans i continguts
• ConsumerJourney

Tema 4 Ecosistema Mobile
• Anàlisi de les tecnologies mòbils
• Smartphones / Phablets / Tablets: Sistemes operatius, dispositius i navegadors
• Tipus d'actors i les seves funcions
• Possibilitats del mitjà mòbil
• Ús històric i conducta cap al mòbil: oci Vs treball / consumidor Vs empresa
• ¿Adaptar o crear? Web mòbil vs. App

Tema 5 Màrqueting Mobile & Apps & Analytics
• Visió estratègica del màrqueting digital i mobile
• Concepte 24/7/365
• Aplicacions mòbils
• Definició de mètriques i KPI 's
• Test & Learn
• Recerca, analítica & eines de control i mesurament

Tema 6 Mobile Media
• Introducció als mitjans, planificació publicitària, funcionament adservers, models de compra.
• Publicitat mòbil convencional: formats display, publicitat in-app, missatgeria, permission màrqueting.
• Formats enriquits: vídeo i suports interactius
• Performance: SEM: Adwords, plataformes publicitàries per apps, xarxes d'afiliació, altres plataformes i possibilitats
• retargeting. Formats click to call i ring back call
• De l'off al on: Codis QR i Bidis. Realitat Augmentada. patrons
• Noves Tecnologies: RFID, NFC, Beacon
• Conclusions Mobile Media i Tendències
• Case Studies

Tema 7 Social Media & Content
• Xarxes Socials més mòbils
• Advergaming i gamificació
• Content Màrqueting i Màrqueting de continguts
• Generació de continguts mòbils
• Continguts streaming & on demand
• De l'responsive design a responsive advertising:
• Producció de continguts i campanyes multiplataforma,
• Posicionament: SEO i ASO

Tema 8 Mobile & Business
• Models de negoci, monetització i rendibilitat mobile
• Funcionament de les botigues d'aplicacions
• E-commerce aplicat a l'entorn mòbil
• SOLOMO
• Compra i pagament mòbil
• Cupons
• Mobile shopping & Concepte Showrooming

Tema 9 Tendències i Noves Realitats
• Noves infraestructures per a necessitats i demandes creixents
• Experiències augmentades
• Internet of things & Internet of everything
• Concepte lifetracking
• Smart homes & Smart cities
• Altres tendències

Destinataris

A qui s'adreça:
A totes aquelles persones que estiguin interessades a adquirir i aprofundir en els coneixements específics del Marketing i la Comunicació Mobile, així com aquelles que vulguin reforçar els seus coneixements o ampliar la seva perspectiva professional: Futurs Professionals, Responsables de Màrqueting i Comunicació, Brand i Product Managers, treballadors en Agències de Publicitat i Mitjans, Pimes, Emprenedors, etc.
No es necessiten coneixements tècnics previs però es recomana, preferiblement, tenir formació o ocupació en àrees de Comunicació i Màrqueting.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Blended Learning En la modalitat Blended Learning o semipresencial l'alumne divideix el seu aprenentatge amb la combinació de classes presencials i treball online. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor. E-Learning En la modalitat E-Learning l'alumne basa el seu aprenentatge en el treball en línia a través del nostre campus virtual. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor.

Durada

15 hores presencials en modalitat semipresencial. Període total de 3 mesos. ECTS: Equivalència a 8 Crèdits. Data d'inici: a consultar.

Objectius

• Entendre les tendències i comportament de la societat i dels consumidors en l'àmbit de la mobilitat i el màrqueting mòbil.
• Aprendre què és la comunicació mòbil i comprendre les diferències i similituds que existeixen amb la comunicació tradicional i la necessitat de la seva integració dins d'una visió global i connectada.
• Prendre decisions estratègiques sobre la base del coneixement de les possibilitats i usos que ofereix el Màrqueting Mobile.
• Conèixer què és la comunicació mòbil i el seu ecosistema identificant als diferents actors que participen del mateix.
• Explotar les diferents opcions publicitàries del medi i les seves plataformes.
• Aprofundir en les possibilitats de negoci del Màrqueting Mobile.Contar amb coneixements i eines d'analítica, mètriques i models de mesurament.
• Explorar noves tendències, realitats i conceptes vinculats a l'evolució de la tecnologia i la comunicació.
• Saber planificar, gestionar i desenvolupar un projecte Mobile de forma individual.

Titulació obtinguda

Una vegada conclòs el Curs i superades les qualificacions corresponents s'obtindrà el títol propi expedit per la Universitat Abat Oliba CEU així com per l'Institut Internacional de Màrqueting.

Preu

Preu 750 €
Preu: A consultar.
Curs a Mobile Màrqueting i Digital Trends Tècnic Superior
Instituto Internacional de Marketing
Sol·licita informació
X