MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de Moda i Bellesa
1001 Persones estan visitant aquest curs
Preu 17.850 €
Sol·licita informació
MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de Moda i Bellesa
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
On-line
11 mesos
Preu 17.850 €
Descripció
La moda s'ha convertit en quelcom més que glamour , elegància i bon art en el vestir . És un altre mitjà de transmissió de l'essència mateixa de cada persona , assentada en el context i en el marc que ocupa en cada moment , tot això , vinculat a l'estat d'ànim que condiciona la seva presència. Aquesta amalgama d'efectes eteris pren forma , color , olor i disseny a través d'un art i un esperit creatiu que arriba a tots els individus , de diferent condició i edat , mitjançant una indústria que cada vegada es deixa sentir amb més força en totes les àrees d'influència del palmarès econòmic , borsari , financer , cultural i social .
Per tot això , la presa de decisions en el dia a dia d'aquesta indústria , ha d'estar guiada pels mateixos paràmetres de gestió de qualitat europea que regeixen a la resta de sectors empresarials. A esden l'avalen molts anys d'experiència en la preparació de les millors eines de gestió que permeten unir i consolidar els diferents equips humans cap a la excel · lència en la gestió , la qual condueix a la consecució inequívoca de la missió escollida i projectada per al triomf mercantil i societari .
Una de les principals claus de l'èxit de esden és seu claustre de professors que es nodreix de professionals de cadascun dels sectors per als quals prepara als seus alumnes . En el cas del MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de Moda i Bellesa també es tracta d'apassionats d'aquesta indústria , amb un ampli recorregut en les seves diferents àrees , processos i escalafons , que estant en moltes ocasions en les entreteles han conegut des de baix la veritable realitat del dia a dia en aquest canviant , màgic i globalitzat sector .
La garantia d' esden en aquest Màster , igual que en la resta de programes de l'Escola, té com a comú denominador la il · lusió i experiència d'un ampli equip al servei dels no menys il · lusionats professionals , uns més sèniors i altres més júniors , que acudeixen a les nostres aules .
objectius
L'MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de Moda i Bellesa aconsegueix ser una eina eficient perquè els gestors d'aquestes empreses coneguin amb detall la indústria que sustenta el sector de la moda en totes les seves seqüències .
Aquest programa busca canalitzar les sensibilitats creatives de l'alumne a les tècniques del disseny que els facilitin acostar-se al sector d'una manera realment professional .
Principalment , es tracta de dirigir als futurs professionals d'aquest negoci a les claus de l'èxit empresarial després de tenir una formació i visió global dels secrets del mateix , o el que ve a significar , conèixer els fils que cal moure i què compàs tenen de seguir perquè resulti un vestit a mida del que el creatiu s'ha proposat , unint i rematant fins arribar a un públic concret , amb la rendibilitat d'unes xifres acords i desplegant els esdeveniments i comunicacions adequades per desfilar entre les primeres firmes del rànquing industrial de la moda .
Per tot això , la presa de decisions en el dia a dia d'aquesta indústria , ha d'estar guiada pels mateixos paràmetres de gestió de qualitat europea que regeixen a la resta de sectors empresarials. A esden l'avalen molts anys d'experiència en la preparació de les millors eines de gestió que permeten unir i consolidar els diferents equips humans cap a la excel · lència en la gestió , la qual condueix a la consecució inequívoca de la missió escollida i projectada per al triomf mercantil i societari .
Una de les principals claus de l'èxit de esden és seu claustre de professors que es nodreix de professionals de cadascun dels sectors per als quals prepara als seus alumnes . En el cas del MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de Moda i Bellesa també es tracta d'apassionats d'aquesta indústria , amb un ampli recorregut en les seves diferents àrees , processos i escalafons , que estant en moltes ocasions en les entreteles han conegut des de baix la veritable realitat del dia a dia en aquest canviant , màgic i globalitzat sector .
La garantia d' esden en aquest Màster , igual que en la resta de programes de l'Escola, té com a comú denominador la il · lusió i experiència d'un ampli equip al servei dels no menys il · lusionats professionals , uns més sèniors i altres més júniors , que acudeixen a les nostres aules .
objectius
L'MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de Moda i Bellesa aconsegueix ser una eina eficient perquè els gestors d'aquestes empreses coneguin amb detall la indústria que sustenta el sector de la moda en totes les seves seqüències .
Aquest programa busca canalitzar les sensibilitats creatives de l'alumne a les tècniques del disseny que els facilitin acostar-se al sector d'una manera realment professional .
Principalment , es tracta de dirigir als futurs professionals d'aquest negoci a les claus de l'èxit empresarial després de tenir una formació i visió global dels secrets del mateix , o el que ve a significar , conèixer els fils que cal moure i què compàs tenen de seguir perquè resulti un vestit a mida del que el creatiu s'ha proposat , unint i rematant fins arribar a un públic concret , amb la rendibilitat d'unes xifres acords i desplegant els esdeveniments i comunicacions adequades per desfilar entre les primeres firmes del rànquing industrial de la moda .
Temari
MÒDUL 0 . FONAMENTS DE MODA : MODA , BELLESA , CULTURA I ART
Objectius : Analitzar la base històrica i cultural indispensable per a qualsevol professional de moda sobre la la història de l'Art , el disseny i la vestimenta des d'un context totalment diferent a l'actual , des del renaixement o l'Imperi Espanyol, fins als nostres dies .
Comptarem a més amb la presència d'un dissenyador o dissenyadora de prestigi que ens apropi a la seva realitat quotidiana , a la gestió de la seva empresa i la seva perspectiva del sector .
· Història i teoria de l'Art i del Disseny
· Definició i Contextualització de Cultura , Moda i Bellesa
· Evolució històrica de la Moda .
· Situació actual del mercat i la indústria de la Moda .
DIRECCIÓ ESTRATÈGICA I OPERATIVA D'EMPRESES DE MODA I BELLESA
Es detallaran tots els aspectes clau , els diferents departaments i aspectes de gestió fonamentals per gestionar una empresa relacionada amb el món de la moda , la cosmètica , els complements ...
El director o directora gerent d'una empresa del sector serà la persona introductora a la direcció i gestió d'una empresa de moda .
MÒDUL 1 . MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Objectiu : Donar a conèixer aspectes essencials i tendències actuals de Màrqueting , Comunicació i Comercialització en el sector , comprendre l'aplicació pràctica del pla de Màrqueting aconseguint la capacitat d'anàlisi necessària per traçar un pla de Màrqueting adequat .
· Fonaments de màrqueting
· Màrqueting operatiu i estratègic
· El comportament del consumidor en el sector de la moda .
· Desenvolupament del Pla de Màrqueting en la indústria de la moda i la bellesa
· Pla de Màrqueting estratègic i pla de màrqueting operacional .
· La composició i redacció del Pla .
· Les eines de seguiment i control .
· Branding
· Llançament de nous productes : moda , cosmètica , fragància , maquillatge , complements ..
· Màrqueting internacional
· Retail Management
· Visual Merchandising
· Màrqueting 2.0 , màrqueting 3.0 i venda on line
· Fidelització i gestió de clients
MÒDUL 2 . COMUNICACIÓ
Objectius : Aprendre a transmetre , a donar a conèixer de la manera més coherent i adequada nostres productes i missatges . La comunicació ha de ser correctament planificada i recolzada estratègicament des de la direcció general.
· Estratègies de comunicació en la indústria de la moda i la bellesa
· El Pla de Comunicació . Procés de Comunicació Global
· Imatge Corporativa .
· Publicitat en el sector de la moda i la bellesa : campanyes , objectius i pressupostos .
· Promocions de vendes .
· Relacions públiques : comunicació corporativa i externa .
· Esdeveniments en el sector de la moda : desfilades , fires , presentació noves col · leccions , convencions , catàlegs ...
· Comunicació de moda , bellesa i luxe
· La relació amb els mitjans
· Relacions amb els mitjans de comunicació
· Tendències : xarxes , bloggers , coolhunting ...
MÒDUL 3.Processos I ESTRATÈGIES D'INTERNACIONALITZACIÓ
Objectius : Comprendre la situació i context actual de les empreses del sector, així com les estratègies adequades per ser empreses competitives .
· Contextualització del sector de la moda i la bellesa en diversos mercats .
· Teoria i pràctica del comerç internacional de la moda .
· Estratègia i Planificació Comercial .
· Selecció de mercats exteriors .
· Marques espanyoles amb més presència internacional .
MÒDUL 4. DIRECCIÓ I GESTIÓ DE PERSONES
Objectius : Conèixer i entrenar les principals habilitats d'eficàcia personal, així com la gestió de la participació dels membres de l'organització
* Gestió de persones: Conèixer les eines de gestió de persones que portin a una major fidelització i implicació
· Planificació i gestió integrada dels RRHH
· Reclutament i Selecció de Persones
· La formació a l'empresa
· Plans d'acollida i fidelització
* Habilitats directives : Conèixer eines per al tracte personalitzat de les persones , treballar hàbits d'eficàcia personal , desenvolupar una òptima participació de les persones en l'organització .
· Lideratge
· Resolució de conflictes
· Comunicació
· Gestió del temps i reunions
· Motivació
· Treball en equip
· Presentacions eficaces
MÒDUL 5 . ÀREA ECONOMICOFINANCERA
Objectius : Desenvolupar la capacitat d'interpretar els estats econòmic - financers , conèixer els conceptes bàsics de caràcter econòmic - financer per a exercir una funció directiva , oferir una sèrie d'eines senzilles d'anàlisi. Es puntualitzarà també en el desenvolupament dels costos i l'optimització dels marges .
· Comptabilitat financera i de gestió
· Anàlisi economicofinancera .
· Estratègia financera en empreses de moda i bellesa
· Aspectes essencials de comptabilitat
· Planificació financera
· Gestió i control de tresoreria
· Estructura de costos i optimització de marges .
MÒDUL 6 . GESTIÓ DE COMPRES I PROVEÏDORS
Objectiu : Adquirir una visió global de la rellevància de l'adequada gestió i optimització de les compres , així com la selecció dels proveïdors .
· Funcions del sistema d'aprovisionament
· La previsió quantitativa de materials
· Execució i procés de compra
· La negociació : eines i estratègies i desenvolupament d'habilitats
· Els proveïdors : recerca , selecció i relació amb proveïdors
MÒDUL 7 . ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE LA PRODUCCIÓ
Objectius : Aprendre a conèixer i gestionar la producció industrial tèxtil , així com la gestió d'estocs i la logística , les quals han d'atendre de forma ràpida les demandes del mercat ( just in time ) sempre al millor ràtio cost - velocitat de resposta .
· Logística integral
· Gestió eficaç d'estocs i magatzems
· Disseny i implantació del procés productiu
· Gestió de la cadena de subministrament
MÒDUL 8 . EL PROCÉS CREATIU DE NOVES COL · LECCIONS
Dissenyadors d'empreses prestigioses comentaran casos reals i en primera persona les seves experiències , el seu dia a dia en la creació .
· Innovació i creativitat
· Investigació de tendències
· Fases i metodologia del procés creatiu .
Objectius : Analitzar la base històrica i cultural indispensable per a qualsevol professional de moda sobre la la història de l'Art , el disseny i la vestimenta des d'un context totalment diferent a l'actual , des del renaixement o l'Imperi Espanyol, fins als nostres dies .
Comptarem a més amb la presència d'un dissenyador o dissenyadora de prestigi que ens apropi a la seva realitat quotidiana , a la gestió de la seva empresa i la seva perspectiva del sector .
· Història i teoria de l'Art i del Disseny
· Definició i Contextualització de Cultura , Moda i Bellesa
· Evolució històrica de la Moda .
· Situació actual del mercat i la indústria de la Moda .
DIRECCIÓ ESTRATÈGICA I OPERATIVA D'EMPRESES DE MODA I BELLESA
Es detallaran tots els aspectes clau , els diferents departaments i aspectes de gestió fonamentals per gestionar una empresa relacionada amb el món de la moda , la cosmètica , els complements ...
El director o directora gerent d'una empresa del sector serà la persona introductora a la direcció i gestió d'una empresa de moda .
MÒDUL 1 . MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Objectiu : Donar a conèixer aspectes essencials i tendències actuals de Màrqueting , Comunicació i Comercialització en el sector , comprendre l'aplicació pràctica del pla de Màrqueting aconseguint la capacitat d'anàlisi necessària per traçar un pla de Màrqueting adequat .
· Fonaments de màrqueting
· Màrqueting operatiu i estratègic
· El comportament del consumidor en el sector de la moda .
· Desenvolupament del Pla de Màrqueting en la indústria de la moda i la bellesa
· Pla de Màrqueting estratègic i pla de màrqueting operacional .
· La composició i redacció del Pla .
· Les eines de seguiment i control .
· Branding
· Llançament de nous productes : moda , cosmètica , fragància , maquillatge , complements ..
· Màrqueting internacional
· Retail Management
· Visual Merchandising
· Màrqueting 2.0 , màrqueting 3.0 i venda on line
· Fidelització i gestió de clients
MÒDUL 2 . COMUNICACIÓ
Objectius : Aprendre a transmetre , a donar a conèixer de la manera més coherent i adequada nostres productes i missatges . La comunicació ha de ser correctament planificada i recolzada estratègicament des de la direcció general.
· Estratègies de comunicació en la indústria de la moda i la bellesa
· El Pla de Comunicació . Procés de Comunicació Global
· Imatge Corporativa .
· Publicitat en el sector de la moda i la bellesa : campanyes , objectius i pressupostos .
· Promocions de vendes .
· Relacions públiques : comunicació corporativa i externa .
· Esdeveniments en el sector de la moda : desfilades , fires , presentació noves col · leccions , convencions , catàlegs ...
· Comunicació de moda , bellesa i luxe
· La relació amb els mitjans
· Relacions amb els mitjans de comunicació
· Tendències : xarxes , bloggers , coolhunting ...
MÒDUL 3.Processos I ESTRATÈGIES D'INTERNACIONALITZACIÓ
Objectius : Comprendre la situació i context actual de les empreses del sector, així com les estratègies adequades per ser empreses competitives .
· Contextualització del sector de la moda i la bellesa en diversos mercats .
· Teoria i pràctica del comerç internacional de la moda .
· Estratègia i Planificació Comercial .
· Selecció de mercats exteriors .
· Marques espanyoles amb més presència internacional .
MÒDUL 4. DIRECCIÓ I GESTIÓ DE PERSONES
Objectius : Conèixer i entrenar les principals habilitats d'eficàcia personal, així com la gestió de la participació dels membres de l'organització
* Gestió de persones: Conèixer les eines de gestió de persones que portin a una major fidelització i implicació
· Planificació i gestió integrada dels RRHH
· Reclutament i Selecció de Persones
· La formació a l'empresa
· Plans d'acollida i fidelització
* Habilitats directives : Conèixer eines per al tracte personalitzat de les persones , treballar hàbits d'eficàcia personal , desenvolupar una òptima participació de les persones en l'organització .
· Lideratge
· Resolució de conflictes
· Comunicació
· Gestió del temps i reunions
· Motivació
· Treball en equip
· Presentacions eficaces
MÒDUL 5 . ÀREA ECONOMICOFINANCERA
Objectius : Desenvolupar la capacitat d'interpretar els estats econòmic - financers , conèixer els conceptes bàsics de caràcter econòmic - financer per a exercir una funció directiva , oferir una sèrie d'eines senzilles d'anàlisi. Es puntualitzarà també en el desenvolupament dels costos i l'optimització dels marges .
· Comptabilitat financera i de gestió
· Anàlisi economicofinancera .
· Estratègia financera en empreses de moda i bellesa
· Aspectes essencials de comptabilitat
· Planificació financera
· Gestió i control de tresoreria
· Estructura de costos i optimització de marges .
MÒDUL 6 . GESTIÓ DE COMPRES I PROVEÏDORS
Objectiu : Adquirir una visió global de la rellevància de l'adequada gestió i optimització de les compres , així com la selecció dels proveïdors .
· Funcions del sistema d'aprovisionament
· La previsió quantitativa de materials
· Execució i procés de compra
· La negociació : eines i estratègies i desenvolupament d'habilitats
· Els proveïdors : recerca , selecció i relació amb proveïdors
MÒDUL 7 . ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE LA PRODUCCIÓ
Objectius : Aprendre a conèixer i gestionar la producció industrial tèxtil , així com la gestió d'estocs i la logística , les quals han d'atendre de forma ràpida les demandes del mercat ( just in time ) sempre al millor ràtio cost - velocitat de resposta .
· Logística integral
· Gestió eficaç d'estocs i magatzems
· Disseny i implantació del procés productiu
· Gestió de la cadena de subministrament
MÒDUL 8 . EL PROCÉS CREATIU DE NOVES COL · LECCIONS
Dissenyadors d'empreses prestigioses comentaran casos reals i en primera persona les seves experiències , el seu dia a dia en la creació .
· Innovació i creativitat
· Investigació de tendències
· Fases i metodologia del procés creatiu .
Destinataris
L'MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de Moda i Bellesa de esden està destinat a:
Graduats universitaris en Disseny de Moda o Tèxtil, Ciències Empresarials, Dret, Màrqueting i altres disciplines que tinguin interès en ampliar els seus coneixements en la gestió de productes i empreses de la moda.
Professionals vinculats al sector que desitgin actualitzar la seva formació en les noves tècniques de gestió i en el coneixement dels mercats.
Graduats universitaris en Disseny de Moda o Tèxtil, Ciències Empresarials, Dret, Màrqueting i altres disciplines que tinguin interès en ampliar els seus coneixements en la gestió de productes i empreses de la moda.
Professionals vinculats al sector que desitgin actualitzar la seva formació en les noves tècniques de gestió i en el coneixement dels mercats.
Requisits
Per realitzar el MBA en Gestió d'Empreses de Moda i Bellesa és imprescindible: Ser llicenciat, diplomat universitari o acreditar experiència professional.
Lliurar documentació que acrediti l'interessat.
Després de la revisió de la documentació aportada, el procés d'admissió es completa amb una entrevista amb el director de l'Escola que té com a objecte contrastar les aspiracions del candidat amb les característiques del Màster escollit.
En el termini màxim d'una setmana després de l'entrevista, es notificarà el resultat del procés d'admissió.
Reserva de plaça
Un cop comunicada l'admissió, els interessats hauran de consolidar la seva plaça en un termini de 10 dies mitjançant el pagament de 1.000 ¤ en concepte de reserva. Aquesta quantitat serà descomptada de l'import total del Màster.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Durada
Inici: Octubre 2014.
Fi: juliol 2015.
Pràctiques
Sí.
Promocions
Beques: Fins al 25%.
Finançat
A través d'Entitats Bancàries
(Banc Santander i La Caixa) amb condicions condicions preferents com a alumnes de esden.
Bonificació Fundació Tripartita
En el cas que sigui l'empresa de l'alumne la que financi la totalitat o part del cost del Màster, en esden us podem orientar sobre les Bonificacions que l'empresa pot obtenir a través de la Fundació Tripartita.
Nombre de places
Les places són limitades i es cobriran per rigorós ordre d'inscripció.
Finançat
A través d'Entitats Bancàries
(Banc Santander i La Caixa) amb condicions condicions preferents com a alumnes de esden.
Bonificació Fundació Tripartita
En el cas que sigui l'empresa de l'alumne la que financi la totalitat o part del cost del Màster, en esden us podem orientar sobre les Bonificacions que l'empresa pot obtenir a través de la Fundació Tripartita.
Nombre de places
Les places són limitades i es cobriran per rigorós ordre d'inscripció.
Preu
Preu 17.850 €
8900 euros.
Programa de Beques
Lloc on s'imparteix el curs
World trade Center Barcelona
Moll de Barcelona s/n
Edifici Est, 2º Planta
08039 Barcelona
Horari
Les classes s'imparteixen els divendres tarda i els dissabtes al matí.
MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de Moda i Bellesa
ESDEN Business School - Campus Barcelona
Campus i seus: ESDEN Business School - Campus Barcelona
ESDEN Business School, Campus Barcelona
Hotel NH Sants Barcelona Carrer de Numància, 74
08029
Barcelona