Màster Universitari en Social Media: Gestió i Estratègia (UOC)

Informació del curs
Descripció
Prepareu-vos per dominar l'estratègia i la gestió de plans de comunicació en social media.
El màster universitari de Social Media: Gestió i Estratègia de la UOC forma professionals experts en tots els engranatges de l'ecosistema digital de les xarxes socials i del social media management.
El màster prepara els professionals per dissenyar plans de comunicació digital, executar-los i avaluar-ne els resultats.
L'objectiu és clar: treure el màxim rendiment de les accions desenvolupades.
Temari
- Ecosistema social mitjana 4
- Monitorització i reputació en línia 5
- Community management 5
- Continguts audiovisuals per a social mitjana 5
- Content curation 5
- Social media strategy: disseny del social media pla 5
- Social media strategy: execució i gestió 5
- Mètrica i avaluació en social mitjana 5
- Publicitat en social mitjana 5
- Màrqueting en social mitjana 5
- SEO social* 5
- Periodisme i social mitjana 5
- Big data i social mitjana 5
- Metodologies de recerca en comunicació 5
- Analítica avançada en social mitjana 5
- Pràctiques
- Treball final de màster 6
Destinataris
- Comunicació
- Periodisme
- Comunicació Audiovisual
- Publicitat i Relacions Públiques
- Màrqueting
- Administració d'empreses
- Titulacions afins
Requisits
- Per accedir a estudis oficials de màster, cal estar en disposició de títol universitari oficial.
- No hi ha criteris específics d'admissió per accedir al màster. Tot i això, als estudiants que no tinguin el perfil d'ingrés recomanat, se'ls podrà recomanar cursar fins a un màxim de 12 crèdits ECTS de complements formatius.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
El Màster Universitari en Social Mitjana: Gestió i Estratègia de la UOC ofereix un quadre d'assignatures repartides de manera progressiva, dissenyat segons les aptituds adquirides en el transcurs de cada semestre. Aquesta distribució facilita que l'estudiant disposi d'un criteri sòlid d'elecció, orientat cap a les preferències i les qualitats personals. La flexibilitat de la normativa acadèmica de la UOC permet tenir un ampli ventall de possibilitats en decidir quins crèdits tria cada semestre.
Idiomes en els quals s'imparteix
Català.
Durada
Objectius
- Proporcionar una formació integral en la gestió estratègica dels social media que permeti a l'estudiant ser competitiu, adaptar-se i incorporar la innovació a l'exercici de les seves tasques.
- Desenvolupar una visió estratègica i una capacitat crítica per coordinar, executar i avaluar les accions desenvolupades i encaminar-les a la consecució dels objectius establerts.
- Adquirir habilitats transversals que us permetin executar i elaborar l'estratègia de social media en diferents àmbits i amb diferents finalitats.
- Desenvolupar les capacitats tècniques necessàries per dominar les plataformes i els recursos tecnològics relacionats amb els social media.
- Obtenir la capacitat de comprendre les implicacions i les conseqüències que poden tenir les seves actuacions, per actuar amb responsabilitat.
- Desenvolupar capacitats creatives en la producció de continguts adaptats a les singularitats de cada plataforma i que contribueixin al desenvolupament de storytelling.
- Conèixer el potencial que poden desenvolupar com a agents de canvi.
- Obtenir la consciència de la necessitat de posar en valor la tasca desenvolupada en social media com un entorn estratègic i no com un canal més en què cal tenir presència i difondre continguts.
- Desenvolupar la capacitat d'analitzar críticament, i fins i tot científicament, les formes, les estructures i els continguts que circulen en l'entorn dels social media.
Titulació obtinguda
Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa en tot el territori espanyol i els països de l'espai europeu d'educació superior (EEES). La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país.
Pràctiques
Durant les pràctiques l'estudiant disposa d'un seguiment docent personalitzat amb un professional que actua com a tutor de centre de pràctiques i un professor que actua com a tutor ac
Perspectives laborals
El màster capacita entre altres per exercir els llocs de treball següents: Social media strategist o responsable de l'estratègia en social media: professional que dissenya el pla de social media i se n'encarrega del seguiment. Social media manager o director de social media: professional encarregat de dirigir lequip i lactivitat desenvolupada en social media. Community manager. Responsable de continguts per a social media (editor de social media, director de continguts o storyteller). Social media metrics o analista de social media: professional que s'encarrega del seguiment de la mètrica i de l'obtenció d'informació que permet mesurar i avaluar els resultats. Curador de continguts: responsable de seleccionar, filtrar i gestionar la informació perquè es pugui generar un nou contingut de valor afegit. Responsable o gestor de la reputació en línia. Responsable de loptimització i el posicionament en social media