Màster Universitari en Màrqueting

1019 Persones estan visitant aquest curs
Més de 10.000 €
Sol·licita informació
Barcelona School of Management UPF
Màster Universitari en Màrqueting
Sol·licita informació
Màster oficial
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Més de 10.000 €

Descripció

Amb el Màster Universitari en Màrqueting de la UPF Barcelona School of Management descobriràs la màgia del màrqueting a partir del rigor científic, i adquiriràs una visió global innovadora i actualitzada de les noves tendències d'aquest sector tan dinàmic.
Estructurat segons les àrees estratègiques clau del màrqueting actual, el Màster Universitari en Màrqueting et proporciona les eines necessàries per dissenyar un pla de màrqueting d'acord amb els teus consumidors (consumer insights), implementar-lo d'acord amb el teu producte o marca (product & brand management), comunicar-lo de manera integral (online i offline) i determinar-ne l'èxit a partir de l'anàlisi dels resultats obtinguts.

Temari

Mòdul 1. Planificació estratègica de màrqueting
Mòdul 2. Brand Management: gestió de marca
Mòdul 3. Consumer Insights: investigació de mercat
Mòdul 4. Gestió de la comunicació
pràctiques curriculars
Treball final de màster
 

Destinataris

S'adreça a titulats universitaris dels següents àmbits:
  • Direcció d'empreses
  • Economia
  • Estadística
  • Comunicació i disseny
  • Ciencies polítiques i de l'administració
  • També es dirigeix a graus d'altres àmbits si el participant té una experiència prèvia mínima de 2 anys en màrqueting

Requisits

Titulats universitaris en Economia, Estadística, Comunicació o Direcció d'empreses. Els candidats que provinguin d'altres àmbits hauran d'acreditar 2 anys d'experiència professional en el camp del màrqueting. Aquesta experiència no haurà de ser superior a 5 anys.
De cara al seguiment òptim del curs és altament recomanable tenir un nivell d'anglès equivalent a un B1 (MECR) o similar i coneixements quantitatius; aquells participants per als quals el castellà no sigui una llengua materna hauran d'acreditar el nivell B2 (MECR).
 

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol

Durada

Inici de classes: 27 setembre 2018 (per confirmar) Fi de programa: 05 juliol 2019 (per confirmar)

Objectius

  • Aprendre a gestionar el màrqueting d'una empresa, ja sigui de gran consum, pime, ONG o de serveis.
  • Liderar en la gestió de màrqueting. Posar en pràctica la manera i la dinàmica de lideratge amb un comportament seriós i professional.
  • Reconèixer les eines pràctiques i teòriques que permeten l'elecció de mercats i la planificació estratègica de la gestió de màrqueting.
  • Conèixer els plantejaments i metodologies principals d'investigació de mercats i captació de consumer insights. Conèixer les tècniques i habilitats eficaces independentment del nivell de recursos de l'empresa.
  • Aplicar tècniques per idear eficientment una estratègia de marca, coneixent tots els components i l'ús dels consumer insightspara la presa de decisions.
  • Adquirir les habilitats per a dissenyar i poder executar el mix de màrqueting a partir de l'estratègia de màrqueting d'una empresa.
  • Integrar tots els elements possibles dins de l'estratègia de comunicació per a facilitar una comprensió eficient del missatge de marca.
  • Aplicar les tècniques i teories per fer el seguiment i modificació d'estratègies i tàctiques de màrqueting (shopper màrqueting) i així poder arribar als objectius de gestió plantejats.
  • Adquirir de forma avançada el coneixement i la comprensió de les àrees funcionals d'una empresa en el que afecten al màrqueting.
  •  

Titulació obtinguda

Títol de Màster Universitari en Màrqueting. MsC in Màrqueting, expedit per la Universitat Pompeu Fabra. Títol màsters universitaris: S'haurà d'abonar la quantitat estipulada al DOGC (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya) en concepte de drets d'expedició del títol. Aquesta taxa varia anualment i s'aplicarà la vigent en el moment de la sol·licitud del títol.

Pràctiques

Pràctiques: Curriculars

Perspectives laborals

Brand Management (o gestor de màrqueting) product management Departaments de comunicació (Strategic Planners) Consultoria (marca, estratègia) Agències, gestors de comptes Investigació de consumer insights (investigació de mercats, panells, consultors de recerca) Digital and Social Màrqueting Departaments de màrqueting de gran consum, serveis, pimes i ONG. Equips comercials i de vendes

Promocions

  • Beques Talent
  • Ajudes d'altres organismes
  • Descomptes: Beneficia't dels nostres descomptes si ets antic alumne, pertanys a la comunitat UPF o treballes en una de les nostres institucions col·laboradores.
  • Préstecs bancaris: Informa't sobre les condicions avantatjoses que la UPF Barcelona School of Management ha acordat amb les principals entitats financeres.

Avantatges del curs

Perquè et donarà accés a pràctiques professionals en departaments de màrqueting d'empreses de primer nivell de diferents sectors com Danone, Levi 's Strauss, Mattel, Nestlé, Pirelli, Sanofi, entre d'altres. Perquè incorpora un model d'aprenentatge propi i avançat, basat en la filosofia educativa que s'expressa en el manifest de la UPF Barcelona School of Management.

Horari

Horari: de dilluns a divendres de 18:30 a 21:30h i alguns
Màster Universitari en Màrqueting
Barcelona School of Management UPF
Campus i seus: Barcelona School of Management UPF
Barcelona School of
Balmes, 132-134 08008 Barcelona
Sol·licita informació
X