Màster Universitari en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Solidàries
Informació del curs
Descripció
Amb la voluntat de donar resposta a alguns dels problemes generats per l?economia global des d?una visió ètica, que situa la persona al centre de les activitats, aquest màster desenvolupa el seu programa combinant les lògiques empresarials, socials i mediambientals. A l?economia solidària convergeixen les Associacions, les Fundacions, el Cooperativisme, les empreses d?inserció, el Mutualisme, el finançament ètic i el comerç just.
Aquest màster pretén potenciar el desenvolupament de les noves formes d?empresariat social per a la inserció laboral de les persones amb dificultats, a més de la implementació de projectes que potenciïn el concepte de territori socialment responsable i de cooperació al desenvolupament.
Destinataris
Els candidats al programa Màster en Gestió i Comunicació d?Entitats Socials i Solidàries han de posseir una titulació universitària superior espanyola (diplomatura, llicenciatura o enginyeria superior) o estrangera (equivalent a un Bachelor?s degree al sistema anglosaxó). Aquest perfil inclou:
- Llicenciats i diplomats interessar en desenvolupar la seva carrera professional en l?àmbit de l?economia social i solidària, així com en programes de cooperació al desenvolupament.
- Empresaris i directius de l?empresa que vulguin implementar matèries de responsabilitat social corporativa.
- Tècnics de l?administració local, regional i nacional que vulguin especialitzar-se en el desenvolupament de polítiques públiques i socials.
- Professionals de la comunicació que vulguin especialitzar-se en la comunicació social i solidària.
També s?accepta la candidatura de persones amb experiència professional que hagin treballat al sector de l?exclusió social, la discapacitat i la inserció sociolaboral.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h