Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat (UOC)
1054 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Descarregar Fullet PDF
Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat (UOC)
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster oficial
Oficial / homologat
On-line
60 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
8% descompte!
El Màster universitari en línia d'Estratègia i Creativitat en Publicitat de la UOC et proporciona la formació que necessites per convertir-te en professional de la publicitat i dominar les noves formes de comunicació de marca.
El Màster universitari en línia d'Estratègia i Creativitat en Publicitat de la UOC et proporciona la formació que necessites per convertir-te en professional de la publicitat i dominar les noves formes de comunicació de marca.
Temari
Assignatures obligatòries - Crèdits
- Creació i gestió de l'empresa publicitària 6
- Màrqueting experience: consumidors i mercats 5
- Branding i growth hacking 5
- Account planning i adreça de serveis al client 6
- Direcció creativa executiva 6
- Investigació, estratègia i planificació de mitjans 6
- Publicitat alternativa, mobile i cross-device 5
- Màrqueting de continguts i branded content 5
- Publicitat display 5
- Publicitat en social mitjana 5
- Publicitat programàtica 5
- Taller de direcció d'art 5
- Taller de narrativa publicitària transmèdia 5
- Pràctiques professionals 5
- Metodologies de recerca en comunicació 5
- Treball final de màster 6
Destinataris
Per cursar el Màster universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat es recomana haver superat algun dels estudis que es detallen a continuació:
- Titulacions en àrees de coneixement com ara publicitat, relacions públiques, comunicació, disseny, màrqueting i administració d'empreses.
- També es podran acceptar altres titulacions segons la valoració de la Comissió d'Admissió de la titulació, que tindrà en compte l'experiència professional i acadèmica de l'estudiant al sector publicitari.
Requisits
Requisits acadèmics
- Per accedir a estudis oficials de màster, cal estar en disposició de títol universitari oficial.
- No hi ha criteris específics d'admissió per accedir al màster. Tot i això, als estudiants que no tinguin el perfil d'ingrés recomanat, se'ls podrà recomanar cursar fins a un màxim de 15 crèdits ECTS de complements formatius.
Descarregar Fullet PDF
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
El Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat de la UOC ofereix un quadre d'assignatures repartides de manera progressiva, dissenyat d‟acord amb les aptituds adquirides en el transcurs de cada semestre.
Aquesta distribució facilita que l'estudiant disposi d'un criteri sòlid d'elecció, orientat cap a les preferències i les qualitats personals.
La flexibilitat de la normativa acadèmica de la UOC permet tenir un ampli ventall de possibilitats en decidir quins crèdits tria cada semestre.
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà, català.
Durada
Inici: 10 de març 2025.
Objectius
Els objectius generals del màster universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat són els següents:
- Conéixer en profunditat la realitat actual de la indústria i el negoci de la publicitat.
- Analitzar el paper del consumidor a la xarxa i les noves dinàmiques del mercat per respondre amb eficàcia a les demandes dels anunciants.
- Adquirir els conceptes i dominar el lèxic propi del màrqueting 3.0 o experiencial.
- Elaborar estratègies de comunicació persuasiva per a marques, productes o serveis.
- Crear continguts publicitaris diferencials a l'ecosistema transmediàtic i interactiu, utilitzant qualsevol suport susceptible de convertir-se en canal de comunicació.
- Gestionar els equips implicats en una campanya publicitària.
- Coordinar els processos creatius i de producció de campanyes amb assertivitat.
- Abordar projectes de comunicació publicitària complets des d'una posició de lideratge, establint objectius factibles i mesurables.
- Avaluar els resultats publicitaris i, posteriorment, emprendre els plans d"acció pertinents.
- Tenir en compte les limitacions i les normatives aplicables, amb sensibilitat social i ètica professional.
Titulació obtinguda
Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa a tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES).
La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC estarà determinada en cada cas per les lleis deducació de cada país.
Pràctiques
Durant les pràctiques l'estudiant disposa d'un seguiment docent personalitzat amb un professional que actua com a tutor de centre de pràctiques i un professor que actua com a tutor acadèmic.
Perspectives laborals
Aquest màster universitari capacitarà els estudiants per a les sortides professionals següents: Consultor estratègic de marques. Brand manager. Planificador estratègic (planner). Phygital strategist. Creatiu polivalent. Director de comptes i de serveis als clients. Brand shaper. Planificador de mitjans. Project manager. Investigador.
Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4
28010
Madrid
UOC, sede Sevilla
Avenida Torneo, 32
41002
Sevilla
UOC, sede València
Carrer de la Pau, 3
46005
Valencia
(València)