Màster Oficial en Psicologia de l'educació
1099 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Màster Oficial en Psicologia de l'educació
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster oficial
Oficial / homologat
Presencial
Cerdanyola del Vallès (Barcelona)
90 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
El Màster inclou un perfil professional, un perfil investigador i un perfil acadèmic.
Mitjançant la superació dels crèdits previstos per al'obtenció del títol, els estudiants desenvoluparan i adquiriran un conjunt de competències comunes i específiques relacionades amb els perfils assenyalats.
Tipus de màster: interuniversitari
Orientació: acadèmic, investigador, professional
Horari: Les classes s'impartiran en horari de tarda
Mitjançant la superació dels crèdits previstos per al'obtenció del títol, els estudiants desenvoluparan i adquiriran un conjunt de competències comunes i específiques relacionades amb els perfils assenyalats.
Tipus de màster: interuniversitari
Orientació: acadèmic, investigador, professional
Horari: Les classes s'impartiran en horari de tarda
Temari
Mòdul 1.Coordenades teòriques, metodològiques i professionals de la psicologia de l'educació
Mòdul 2.Atenció psicoeducativa a la infància i en l'adolescència en situació de risc
Mòdul 3.Cultura, llenguatge i educació
Mòdul 4.Aprenentatge, activitat i discurs en les pràctiques educatives formals i informals
Mòdul 5.Atenció psicoeducativa a persones amb necessitats educatives especials
Mòdul 6.Assessorament i intervenció psicològica en l'educació escolar i formal
Mòdul 7.Nous escenaris educatius i d'aprenentatge
Mòdul 8.Instruments del pensament, instruments d'aprenentatge
Mòdul 9.Entorns, instruments i pràctiques d'aprenentatge virtual
Mòdul 10.Aprenentatge, avaluació i qualitat de l'educació
Mòdul 11.Estratègies d'ensenyament: el docent estratègic
Mòdul 12.Socialització, aprenentatge i cultura en comunitats minoritàries
Mòdul 13.Atenció psicoeducativa a la primera infància
Mòdul 14.Intervenció psicoeducativa en el context familiar i en el context social
Mòdul 15.La formació dels professionals de l'educació
Mòdul 16.Les relacions interpersonals i el treball col.laboratiu en l'àmbit educatiu
Mòdul 17.Plurilingüisme i educació
Mòdul 18.Ensenyament, aprenentatge i construcció del coneixement a través de les tecnologies de la informació i la comunicació
Mòdul 19.Família, discapacitat i atenció precoç
Mòdul 20.El coneixement estratègic: representacions i relacions amb el coneixement escolar
Mòdul 21.Marcs conceptuals i metodològics per a l'estudi de la interacció i situacions de tutela
Pràcticum professionalitzador
Pràcticum de recerca
Mòdul anivellament 1.Bases del comportament humà i processos psicològics bàsics
Processos psicològics bàsics.Psicologia del pensament i del llenguatge.Psicobiologia.Neuropsicologia humana.Psicologia de la personalitat.
Mòdul anivellament 2.Psicologia social, del desenvolupament i de l'educació
Psicologia social.Psicologia dels grups i de les organitzacions.Psicologia del desenvolupament.Psicologia de l'educació.
Mòdul anivellament 3.Mètodes i tècniques de la investigació psicològica i educativa
Mètodes, dissenys i tècniques d'investigació psicològica.Dissenys experimentals, gairebé experimentals i aplicats.Mètodes i tècniques de recollida d'informació.Mètodes i tècniques d'anàlisi de dades.
Mòdul 2.Atenció psicoeducativa a la infància i en l'adolescència en situació de risc
Mòdul 3.Cultura, llenguatge i educació
Mòdul 4.Aprenentatge, activitat i discurs en les pràctiques educatives formals i informals
Mòdul 5.Atenció psicoeducativa a persones amb necessitats educatives especials
Mòdul 6.Assessorament i intervenció psicològica en l'educació escolar i formal
Mòdul 7.Nous escenaris educatius i d'aprenentatge
Mòdul 8.Instruments del pensament, instruments d'aprenentatge
Mòdul 9.Entorns, instruments i pràctiques d'aprenentatge virtual
Mòdul 10.Aprenentatge, avaluació i qualitat de l'educació
Mòdul 11.Estratègies d'ensenyament: el docent estratègic
Mòdul 12.Socialització, aprenentatge i cultura en comunitats minoritàries
Mòdul 13.Atenció psicoeducativa a la primera infància
Mòdul 14.Intervenció psicoeducativa en el context familiar i en el context social
Mòdul 15.La formació dels professionals de l'educació
Mòdul 16.Les relacions interpersonals i el treball col.laboratiu en l'àmbit educatiu
Mòdul 17.Plurilingüisme i educació
Mòdul 18.Ensenyament, aprenentatge i construcció del coneixement a través de les tecnologies de la informació i la comunicació
Mòdul 19.Família, discapacitat i atenció precoç
Mòdul 20.El coneixement estratègic: representacions i relacions amb el coneixement escolar
Mòdul 21.Marcs conceptuals i metodològics per a l'estudi de la interacció i situacions de tutela
Pràcticum professionalitzador
Pràcticum de recerca
Mòdul anivellament 1.Bases del comportament humà i processos psicològics bàsics
Processos psicològics bàsics.Psicologia del pensament i del llenguatge.Psicobiologia.Neuropsicologia humana.Psicologia de la personalitat.
Mòdul anivellament 2.Psicologia social, del desenvolupament i de l'educació
Psicologia social.Psicologia dels grups i de les organitzacions.Psicologia del desenvolupament.Psicologia de l'educació.
Mòdul anivellament 3.Mètodes i tècniques de la investigació psicològica i educativa
Mètodes, dissenys i tècniques d'investigació psicològica.Dissenys experimentals, gairebé experimentals i aplicats.Mètodes i tècniques de recollida d'informació.Mètodes i tècniques d'anàlisi de dades.
Destinataris
Formació o experiència acadèmica o professional prèvia en psicologia i en educació.
Places: 20
Places: 20
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Màster Oficial en Psicologia de l'educació
Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Campus i seus: Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Edifici Rectorat- Bellaterra
08193
Cerdanyola del Vallès
(Barcelona)