Master of Science in Marketing & Commercial Management a Barcelona
1063 Persones estan visitant aquest curs
Preu 7.950 €
Sol·licita informació
Master of Science in Marketing & Commercial Management a Barcelona
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 7.950 €
Descripció
T'interessa el comerç i tot el que hi ha darrere d'aquest món? El Màster in Marketing and Commercial Management in Barcelona, ??et formarà perquè dominis tots els camps d'aquest sector. A més, és íntegrament en anglès, el que et proporcionarà les habilitats comunicatives necessàries per dedicar-te al que més t'agrada arreu del món, ja que aquest idioma és el més utilitzat en el món empresarial.
Estudiaràs la importància del valor de la marca i les diferents estratègies comercials que existeixen per atreure clients i consolidar la teva empresa al mercat. També aprendràs a fer previsions de vendes i a analitzar els mercats perquè les accions comercials tinguin els seus fruits, nacional i internacionalment.
La publicitat i les innovacions tecnològiques també tindran el seu pes en aquest màster, així com les fires i congressos, fonamentals en aquest sector. I tot això amb una metodologia d'estudi que et permetrà formar-te amb casos reals perquè, arribat el dia, sàpigues com actuar.
Estudiaràs la importància del valor de la marca i les diferents estratègies comercials que existeixen per atreure clients i consolidar la teva empresa al mercat. També aprendràs a fer previsions de vendes i a analitzar els mercats perquè les accions comercials tinguin els seus fruits, nacional i internacionalment.
La publicitat i les innovacions tecnològiques també tindran el seu pes en aquest màster, així com les fires i congressos, fonamentals en aquest sector. I tot això amb una metodologia d'estudi que et permetrà formar-te amb casos reals perquè, arribat el dia, sàpigues com actuar.
Temari
Màrqueting Management Àrea
• Module 1. The fundamentals of màrqueting. Màrqueting pla.
• Module 2. Màrqueting & business: màrqueting for industrial & service companies.
• Module 3. Research & màrqueting science: market research and neuromàrqueting.
• Module 4. Branding, crisi management and reputational risk.
• Leadership, Negotiations & Team Management Àrea
• Module 5. Management skills. Leadership and empowerment. Team management.
• Module 6. Sals network management. Negotitation & key account management.
Màrqueting Pla Àrea
• Module 7. Digital màrqueting & e-commerce.
• Module 8. Màrqueting and supply chain management.
• Module 9. Sales budget. Price policy. Profits & gross margin.
• International màrqueting àrea
• Module 10. Legal framework.
• Module12. Global màrqueting. New market & export subsidies.
• Màster final 11. Products strategy and brand positioning: globalization and decision making.
Module work
• Module 1. The fundamentals of màrqueting. Màrqueting pla.
• Module 2. Màrqueting & business: màrqueting for industrial & service companies.
• Module 3. Research & màrqueting science: market research and neuromàrqueting.
• Module 4. Branding, crisi management and reputational risk.
• Leadership, Negotiations & Team Management Àrea
• Module 5. Management skills. Leadership and empowerment. Team management.
• Module 6. Sals network management. Negotitation & key account management.
Màrqueting Pla Àrea
• Module 7. Digital màrqueting & e-commerce.
• Module 8. Màrqueting and supply chain management.
• Module 9. Sales budget. Price policy. Profits & gross margin.
• International màrqueting àrea
• Module 10. Legal framework.
• Module12. Global màrqueting. New market & export subsidies.
• Màster final 11. Products strategy and brand positioning: globalization and decision making.
Module work
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
S'ha de superar un procés d'admissió.
Metodologia
La metodologia es basi en:
Casi Study.
PMO.
Inspireo Workshop.
Team Building.
Idiomes en els quals s'imparteix
Anglès.
Durada
Durada: 1 any (60 ECTS).
Inici: Octubre.
Objectius
• Executar diagnòstics objectius i plantejar els plans d'accions respecte als mateixos.
• Fomentar i incrementar els seus coneixements comercials i de màrqueting d'acord a l'actual dinàmica empresarial i l'entorn dels mercats.
• Visió integradora del màrqueting transaccional.
• Desenvolupar la capacitat per a l'estudi dels processos de client management, màrqueting relacional i per al desenvolupament de les seves tècniques específiques.
• Comprendre i tramitar els elements bàsics de la comercialització i el màrqueting, els seus diferents processos i la seva estructura organitzativa.
• Treballar el branding per posicionar la marca de forma coherent, diferent i creativa.
• Convertir les oportunitats i reptes del mercat en avantatges competitius per a l'empresa.
• Fomentar i incrementar els seus coneixements comercials i de màrqueting d'acord a l'actual dinàmica empresarial i l'entorn dels mercats.
• Visió integradora del màrqueting transaccional.
• Desenvolupar la capacitat per a l'estudi dels processos de client management, màrqueting relacional i per al desenvolupament de les seves tècniques específiques.
• Comprendre i tramitar els elements bàsics de la comercialització i el màrqueting, els seus diferents processos i la seva estructura organitzativa.
• Treballar el branding per posicionar la marca de forma coherent, diferent i creativa.
• Convertir les oportunitats i reptes del mercat en avantatges competitius per a l'empresa.
Titulació obtinguda
MSC in Marketing & Commercial Management. Titulació expedida per ESERP.
Master in Marketing & Commercial Management. Titulació Universitària Pròpia expedida per la UVIC-UCC.
Master in General Management and Communication Strategy per l'European Communication School de França - Bèlgica.
Certificat Internacional per University of Applied Sciences, Schmalkalden (Alemanya).
Certificat Internacional per European Communication School (França - Bèlgica).
Perspectives laborals
Product Manager / Responsable de Producte.
Key Ac Manager.
Responsable d'Investigacions de Mercat.
Comunity Manager i Social Media.
Director d'Expansió.
Category Manager.
Promocions
Finançament, beques i ajudes disponibles.
Borsa de treball
Borsa de treball ESERP disponible.
Professorat
Els ponents estan compostos per emprenedors, executius i directius de llarga experiència professional i experts acadèmics. Molts dels ponents de ESERP tenen llocs directius i de responsabilitat tant en start-ups com en multinacionals. Aporten experiència, perspectives i capacitats, fruit de la seva llarga experiència professional en l'entorn dels negocis que traslladen a les seves ponències, creant així un programa enriquidor i professional.
Alguns dels membres del professorat són:
Rafael Oliver Cuello.
Carles Cabrera Martínez.
Miquel Castro.
Nuno Fangs.
Horari
Torn matí: Dilluns i Dimecres de 10: 00h a 13: 00h.
Torn de tarda: dilluns i dimecres de 19: 00h a 22: 00h.
+ Activitats puntuals de dilluns a divendres en horari de tarda
Master of Science in Marketing & Commercial Management a Barcelona
ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
Campus i seus: ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
ESERP Businesss & Law School Barcelona
C/ Girona, 24
08010
Barcelona