Màster en Màrqueting online i comerç digital (Part Time)
1013 Persones estan visitant aquest curs
Preu 13.500 €
Sol·licita informació
Màster en Màrqueting online i comerç digital (Part Time)
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 13.500 €
Descripció
Internet i les xarxes socials, han transformat la manera com ens informem i vam comprar com a consumidors, així com la manera de comunicar-nos i relacionar-nos amb els nostres clients. Les claus del Màrqueting Digital i l'ecommerce són:
• Internet és un mitjà de comunicació massiu, bidireccional i utilitzat a tot el món.
• Múltiples dispositius connectats: TV, smartphones, tablets, ordinadors i fins i tot electrodomèstics.
• Mesurar els resultats de qualsevol campanya o acció que realitzem.
• Facilitat per acabar la transacció dins del mateix mitjà de comunicació.
• Ruptura amb els models tradicionals de distribució, ja que possibilita saltar-nos la cadena de distribució i establir un contacte 100% directe.
El Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital està dissenyat per formar professionals del Màrqueting que sàpiguen incorporar nous canals, mitjans i llenguatges en la seva estratègia comercial i de relació amb el client. Per a això s'abordaran diferents tècniques, eines i competències específiques de l'entorn digital, incloent l'anàlisi de resultats que garanteixi el retorn de les inversions en aquestes accions. Així, partint d'un enfocament pròxim a la planificació de projectes, es cobriran tots els aspectes clau que permetin desenvolupar estratègies de comunicació, relació i vendes digitals d'èxit.
En finalitzar el programa, els participants tenen l'opció de realitzar una estada residencial de dues setmanes de durada en Kean University (EE. UU.)
• Internet és un mitjà de comunicació massiu, bidireccional i utilitzat a tot el món.
• Múltiples dispositius connectats: TV, smartphones, tablets, ordinadors i fins i tot electrodomèstics.
• Mesurar els resultats de qualsevol campanya o acció que realitzem.
• Facilitat per acabar la transacció dins del mateix mitjà de comunicació.
• Ruptura amb els models tradicionals de distribució, ja que possibilita saltar-nos la cadena de distribució i establir un contacte 100% directe.
El Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital està dissenyat per formar professionals del Màrqueting que sàpiguen incorporar nous canals, mitjans i llenguatges en la seva estratègia comercial i de relació amb el client. Per a això s'abordaran diferents tècniques, eines i competències específiques de l'entorn digital, incloent l'anàlisi de resultats que garanteixi el retorn de les inversions en aquestes accions. Així, partint d'un enfocament pròxim a la planificació de projectes, es cobriran tots els aspectes clau que permetin desenvolupar estratègies de comunicació, relació i vendes digitals d'èxit.
En finalitzar el programa, els participants tenen l'opció de realitzar una estada residencial de dues setmanes de durada en Kean University (EE. UU.)
Temari
MÒDUL 1 - Fonaments del màrqueting en línia
• Introducció a l'entorn digital i eixos del Màrqueting Online 3 ECTS
• Tipus d'estratègies de Màrqueting Online 2 ECTS
• Creació d'un lloc web i creativitat online 3 ECTS
MÒDUL 2 - Creació i optimització d'un Pla de Mitjans línia
• La planificació digital: canals de captació de trànsit 5 ECTS
• Pla de Comunicació, Continguts i Social Media Marketing 3 ECTS
• Anàlisi i optimització de resultats 2 ECTS
• Mobile Màrqueting i noves tendències de Màrqueting Online 2 ECTS
MÒDUL 3 - Les claus de l'Ecommerce
• Introducció i fonaments del comerç electrònic 2 ECTS
• Eixos del comerç electrònic 3 ECTS
• Estratègies de màrqueting per al comerç electrònic 3 ECTS
MÒDUL 4 - Disseny i creació d'un e-commerce
• Disseny d'una botiga virtual 3 ECTS
• CMS: la base de dades de continguts ECTS
• La distribució: logística i operacions en entorns digitals 2 ECTS
• CRM: fidelització d'usuaris i clients 3 ECTS
MÒDUL 5 - Creació i Optimització d'un Pla de Mitjans Online
• Canals de captació de trànsit i mesurament de resultats 2 ECTS
• Mesura i optimització de conversió i ROI 3 ECTS
• Noves tendències en el eCommerce 2 ECTS
MÒDUL 6 - Minor: Minor10 ECTS
MÒDUL 7 - Treball de fi de màster 15 ECTS
• Introducció a l'entorn digital i eixos del Màrqueting Online 3 ECTS
• Tipus d'estratègies de Màrqueting Online 2 ECTS
• Creació d'un lloc web i creativitat online 3 ECTS
MÒDUL 2 - Creació i optimització d'un Pla de Mitjans línia
• La planificació digital: canals de captació de trànsit 5 ECTS
• Pla de Comunicació, Continguts i Social Media Marketing 3 ECTS
• Anàlisi i optimització de resultats 2 ECTS
• Mobile Màrqueting i noves tendències de Màrqueting Online 2 ECTS
MÒDUL 3 - Les claus de l'Ecommerce
• Introducció i fonaments del comerç electrònic 2 ECTS
• Eixos del comerç electrònic 3 ECTS
• Estratègies de màrqueting per al comerç electrònic 3 ECTS
MÒDUL 4 - Disseny i creació d'un e-commerce
• Disseny d'una botiga virtual 3 ECTS
• CMS: la base de dades de continguts ECTS
• La distribució: logística i operacions en entorns digitals 2 ECTS
• CRM: fidelització d'usuaris i clients 3 ECTS
MÒDUL 5 - Creació i Optimització d'un Pla de Mitjans Online
• Canals de captació de trànsit i mesurament de resultats 2 ECTS
• Mesura i optimització de conversió i ROI 3 ECTS
• Noves tendències en el eCommerce 2 ECTS
MÒDUL 6 - Minor: Minor10 ECTS
MÒDUL 7 - Treball de fi de màster 15 ECTS
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Part Time.
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà.
Durada
Propera convocatòria: Maig i octubre.
Durada: 12 mesos.
Objectius
Amb el Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital aprendràs sobre:
• Estratègies en línia.
• Mobilitat del consumidor.
• Planificació digital.
• Mesura, anàlisi i optimització.
• Comerç electrònic.
• E-logística i comerç electrònic.
• Estratègies en línia.
• Mobilitat del consumidor.
• Planificació digital.
• Mesura, anàlisi i optimització.
• Comerç electrònic.
• E-logística i comerç electrònic.
Titulació obtinguda
Les persones que completin amb èxit el programa obtindrà el títol (*) de Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital per EAE Business School i la Universitat Politècnica de Catalunya (Campus Barcelona).
Perspectives laborals
Digital Project Manager. Director de Màrqueting Digital. Director d'e-Commerce. Responsable de SEO. Responsable de SEM. Brand Digital Manager. Content Manager. Content Curator. Gestor de comunicació digital. Community Manager.
Promocions
EAE ofereix condicions especials de finançament, beques per a màster i ajudes per als candidats admesos als programes d'EAE.
Borsa de treball
El Servei de Carreres Professionals de EAE s'encarrega de crear noves oportunitats laborals que orienta i acompanya a l'alumne, amb una anàlisi del seu perfil, per assolir els seus objectius professio
Professorat
El claustre de professors del Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital està constituït per un excel·lent equip de Doctors, Professors d'Universitat i professionals de reconegut prestigi en cada àrea formativa. Els membres del claustre docent posseeixen una àmplia experiència empresarial com a consultors, alts directius o assessors, tant en empreses privades com institucions, com ara: Emagister.com, BRANDPITH, Philips, Grup Planeta, Banc Popular, entre d'altres. Gràcies a aquest equilibri, els participants del Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital d'EAE Business School adquireixen uns coneixements reals i permanentment actualitzats amb una sòlida base acadèmica. Direcció: Pablo Martín Antoranz. Guillem Crosas Cano.
Màster en Màrqueting online i comerç digital (Part Time)
EAE Business School Barcelona
Campus i seus: EAE Business School Barcelona
EAE Business School Barcelona
C/ Aragón, 55
08015
Barcelona