Màster en Marketing Digital & e-Commerce
1072 Persones estan visitant aquest curs
Preu 14.500 €
Sol·licita informació
Màster en Marketing Digital & e-Commerce
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 14.500 €
Descripció
La tecnologia i el nou ecosistema digital, sobretot Internet i les xarxes socials, han canviat la manera com ens informem i vam comprar com a consumidors, així com la manera de comunicar-nos i relacionar-nos amb els nostres clients. Els principals factors que expliquen aquest canvi són:
Internet és un mitjà de comunicació massiu, bidireccional i utilitzat a tot el món.
El protocol d'Internet permet ser suportat per múltiples dispositius: TV, smartphones, tablets, ordinadors i fins i tot electrodomèstics.
Internet permet mesurar els resultats de qualsevol campanya o acció que realitzem.
Internet facilita acabar la transacció dins del mateix mitjà de comunicació.
Internet suposa la ruptura amb els models tradicionals de distribució, ja que ens permet prescindir de la cadena de distribució i establir un contacte 100% directe.
Finalment, tendències com la realitat virtual aplicada a l'usuari, Big Data o els desenvolupaments en Iot (Internet of Things) ens presenten un món summament canviant, on la onmicanalidad i la ruptura de la barrera entre l'online i l'offline és més patent.
El Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic està dissenyat per formar professionals del Màrqueting que sàpiguen incorporar nous canals, mitjans i llenguatges en la seva estratègia comercial i de relació amb el client. Per a això, s'abordaran diferents tècniques, eines i competències específiques de l'entorn digital, incloent l'anàlisi de resultats que garanteixi el retorn de les inversions en aquestes accions. Així, partint d'un enfocament pròxim a la planificació de projectes, es cobriran tots els aspectes clau que permetin desenvolupar estratègies de comunicació, relació i vendes digitals d'èxit.
Internet és un mitjà de comunicació massiu, bidireccional i utilitzat a tot el món.
El protocol d'Internet permet ser suportat per múltiples dispositius: TV, smartphones, tablets, ordinadors i fins i tot electrodomèstics.
Internet permet mesurar els resultats de qualsevol campanya o acció que realitzem.
Internet facilita acabar la transacció dins del mateix mitjà de comunicació.
Internet suposa la ruptura amb els models tradicionals de distribució, ja que ens permet prescindir de la cadena de distribució i establir un contacte 100% directe.
Finalment, tendències com la realitat virtual aplicada a l'usuari, Big Data o els desenvolupaments en Iot (Internet of Things) ens presenten un món summament canviant, on la onmicanalidad i la ruptura de la barrera entre l'online i l'offline és més patent.
El Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic està dissenyat per formar professionals del Màrqueting que sàpiguen incorporar nous canals, mitjans i llenguatges en la seva estratègia comercial i de relació amb el client. Per a això, s'abordaran diferents tècniques, eines i competències específiques de l'entorn digital, incloent l'anàlisi de resultats que garanteixi el retorn de les inversions en aquestes accions. Així, partint d'un enfocament pròxim a la planificació de projectes, es cobriran tots els aspectes clau que permetin desenvolupar estratègies de comunicació, relació i vendes digitals d'èxit.
Temari
Mòdul 1 - Fonaments del màrqueting en línia i comerç electrònic
• Introducció a l'entorn digital i eixos del màrqueting en línia
• Introducció al comerç electrònic
Mòdul 2 - Planificació de màrqueting en línia
• Màrqueting de cercadors i publicitat
• Màrqueting de resultats
• Social mitjana màrqueting
Mòdul 3 Planificació de màrqueting en línia
• Disseny d'una botiga virtual
• Gestió de clients, logística i normatives
Mòdul 4 -Projecte de negoci online i indicadors
• Anàlisi de resultats
Mòdul 5 - Treball de fi de màster
• Treball de fi de màster
• Minor
• Introducció a l'entorn digital i eixos del màrqueting en línia
• Introducció al comerç electrònic
Mòdul 2 - Planificació de màrqueting en línia
• Màrqueting de cercadors i publicitat
• Màrqueting de resultats
• Social mitjana màrqueting
Mòdul 3 Planificació de màrqueting en línia
• Disseny d'una botiga virtual
• Gestió de clients, logística i normatives
Mòdul 4 -Projecte de negoci online i indicadors
• Anàlisi de resultats
Mòdul 5 - Treball de fi de màster
• Treball de fi de màster
• Minor
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
L'objectiu fonamental del nostre procés d'admissió és assegurar la idoneïtat dels candidats, a través d'sutrayectoria professional i currículum acadèmic.
Metodologia
Flexible Start Date: Es tracta d'una metodologia innovadora i flexible que permet oferir als alumnes internacionals un sistema d'incorporació contínua de diverses etapes perquè puguin incorporar-se a les classes presencials posterior a l'començament oficial de el programa sense problemes. Per a la convocatòria de maig 2021 ofereixen quatre etapes / dates per l'on-boarding dels alumnes a les classes presencials. Sol·licita informació sobre el teu programa d'interès i un assessor t'informarà sobre les dates d'incorporació previstes.
Idiomes en els quals s'imparteix
Anglès a Barcelona.
Castellà a Madrid.
Durada
Inici Barcelona: Octubre 2022. Inici Madrid: Maig i
octubre.
Objectius
• Estratègies en línia: Formar professionals especialistes en el disseny d'estratègies de comunicació, comercialització, captació i fidelització en entorns en línia.
• Mobilitat del consumidor: Dominar la influència de la mobilitat en el comportament de l'usuari / consumidor.
• Planificació digital: Conèixer les claus de la planificació digital, a més de les estratègies d'èxit i adaptació de l'empresa al nou ecosistema.
• Mesura, anàlisi i optimització: Aprofundir en les eines específiques de mesurament i optimització de resultats en un negoci de comerç electrònic.
• Comerç electrònic: Desenvolupar les habilitats necessàries per dominar estratègies i tècniques de planificació, disseny, implementació i gestió de les principals plataformes de comerç electrònic.
• E-logística: Fixar les bases per a la creació d'estratègies i sistemes eficaços en la gestió de serveis integrals de logística i servei al client en entorns de comerç electrònic B2C i B2B.
• Mobilitat del consumidor: Dominar la influència de la mobilitat en el comportament de l'usuari / consumidor.
• Planificació digital: Conèixer les claus de la planificació digital, a més de les estratègies d'èxit i adaptació de l'empresa al nou ecosistema.
• Mesura, anàlisi i optimització: Aprofundir en les eines específiques de mesurament i optimització de resultats en un negoci de comerç electrònic.
• Comerç electrònic: Desenvolupar les habilitats necessàries per dominar estratègies i tècniques de planificació, disseny, implementació i gestió de les principals plataformes de comerç electrònic.
• E-logística: Fixar les bases per a la creació d'estratègies i sistemes eficaços en la gestió de serveis integrals de logística i servei al client en entorns de comerç electrònic B2C i B2B.
Titulació obtinguda
Titulació obtinguda:
El participant que completi amb èxit el programa obtindrà el títol de Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital per EAE Business School.
Perspectives laborals
Digital Project Manager Director de Màrqueting Digital Director d'ecommerce Responsable de SEO Responsable de SEM Brand Digital Manager Content Manager Content Curator Gestor de Comunicació Digital Community Manager
Promocions
EAE ofereix condicions especials de finançament, beques per a màster i ajudes per als candidats admesos als programes d'EAE.
Professorat
El claustre de professors d'EAE del Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic està constituït per un excel·lent equip de Doctors, Professors d'Universitat i professionals de reconegut prestigi en cada àrea formativa. Els membres del claustre docent posseeixen una àmplia experiència empresarial com a consultors, alts directius o assessors, tant en empreses privades com institucions. Direcció: Pablo Martín Antoranz. Guillem Crosas Cano.
Màster en Marketing Digital & e-Commerce
EAE Business School Barcelona
Campus i seus: EAE Business School Barcelona
EAE Business School Barcelona
C/ Aragón, 55
08015
Barcelona