Màster en Màrqueting Esportiu
1098 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Màster en Màrqueting Esportiu
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial | On-line
Barcelona
60 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
El creixement continu i l'augment de la comercialització i la professionalització del sector de l'esport han donat lloc a una demanda creixent de la indústria per a postgraus en gestió esportiva i comercialització. El programa de màster en màrqueting esportiu proporciona els coneixements per dur a terme una gestió especialitzada dissenyada per adaptar-se a les necessitats del sector de la indústria de l'esport.
Màster ideat per dirigir i gestionar departaments de màrqueting d'entitats, institucions o instal·lacions esportives així com esdeveniments esportius
Màster ideat per dirigir i gestionar departaments de màrqueting d'entitats, institucions o instal·lacions esportives així com esdeveniments esportius
Temari
Estructura modular:
- Societat de l'oci i esport: Esport i entorn actual; estructura de l'esport i de l'oci; mediació de l'esport i el lleure; l'esport i el lleure per a la integració social.
- Comunicació i noves tecnologies: Aproximació a la sociologia; cultura de masses; globalització; la societat xarxa; nous mitjans de comunicació i promoció.
- Comunicació i legislació esportiva: Mitjans de comunicació; relacions públiques; organització jurídica de lesport; legislació nacional i internacional; drets d'imatge.
- Branding: Procés de creació de la marca; components de la marca; valors de la marca; posicionament; estratègies de consolidació.
- Màrqueting: Introducció al Màrqueting analític, estratègic i operatiu.
- Màrqueting esportiu: Màrqueting estratègic i operatiu; gestió de la marca i identitat; pla de comunicació i màrqueting; investigació de mercats; xarxes socials.
- Estratègies de comercialització: Instruments i tècniques de comercialització; estratègies de pricing i de ticketing; canals de distribució.
- Patrocini d'activitats esportives i de lleure: Patrocini i esponsorització; fidelització; el valor afegit del patrocini.
- Treball final de màster.
Destinataris
El Màster en Màrqueting Esportiu està dirigit tant a professionals que ja tenen experiència a l'àrea de màrqueting esportiu que vulguin actualitzar els seus coneixements en un àmbit que canvia ràpidament, com les persones que volen començar la seva carrera en la gestió esportiva i la planificació de la gestió del màrqueting en empreses esportives o relacionades.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Presencial, online.
Durada
Durada: 1 any acadèmic (60 ECTS). Inici: Octubre.
Objectius
Aquest màster pretén formar els futurs directius del màrqueting esportiu de les organitzacions esportives, amb un èmfasi especial en la seva preparació en els àmbits de la gestió i planificació de les accions de màrqueting mitjançant l'adquisició d'una formació avançada, de caràcter especialitzat i orientada cap a una qualificació professional.
Perspectives laborals
Aquest màster capacita per a l'exercici de la direcció i la gestió de departaments de màrqueting d'entitats, institucions i instal·lacions esportives així com la gestió d'esdeveniments esportius a qualsevol escala. Direcció i gestió de departaments de màrqueting d'entitats, institucions i instal·lacions esportives. Gestió desdeveniments esportius.
Avantatges del curs
El Màster en Màrqueting Esportiu està dirigit tant a professionals que ja tenen experiència a l'àrea de màrqueting esportiu com aquells que vulguin actualitzar els seus coneixements o iniciar-se en aquest àmbit
Màster en Màrqueting Esportiu
Escola Universitària Formatic Barcelona
Campus i seus: Escola Universitària Formatic Barcelona
Escola d'Estudis Superiors i Universitaris Formatic Barna
Passeig de Gràcia, 66
08007
Barcelona