Màster Internacional en Direcció de màrqueting i gestió comercial

1033 Persones estan visitant aquest curs
Preu 13.500 €
Sol·licita informació
EAE Business School Barcelona
Màster Internacional en Direcció de màrqueting i gestió comercial
Sol·licita informació
Màster
Semi-presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 13.500 €

Descripció

La creixent demanda de professionals en l'àmbit de la imatge de marca i identitat corporativa atén a dues causes: la rapidesa amb què evoluciona l'entorn empresarial i la globalització. Les noves tecnologies de la informació i els nous canals de distribució i venda sorgits gràcies a Internet han canviat tant les estratègies de màrqueting com la forma en què venem.
Competir en entorns globals ha augmentat el nombre de mercats en els quals podem operar, però també el nombre de competidors als quals ens enfrontem, per la qual cosa és necessari abordar la direcció comercial i de màrqueting des d'una perspectiva més innovadora: els consumidors cada vegada són més exigents i disposen de més informació, pel que tenen més clar el que volen i necessiten
El Màster Internacional en Direcció de Màrqueting i Desenvolupament de Mercats està dissenyat per formar professionals que liderin aquests canvis i sàpiguen convertir les oportunitats i reptes del mercat en avantatges competitius per a l'empresa. Professionals que tinguin una sòlida formació, tant en màrqueting com en gestió comercial, coneixedors de les noves tendències del màrqueting i amb un profund coneixement dels aspectes organitzatius generadors de valor corporatiu, alguna cosa clau per permetre el creixement de qualsevol organització.
El programa residencial és una barreja de diversos components, fonamentals en l'aprenentatge i l'execució del màster que es vertebra en tres eixos principals:
• La concepció estratègica de la funció del Màrqueting dins de l'empresa, així com la seva relació amb el món comercial i el mercat.
• El concepte de retail i la seva aplicació en entorns competitius.
• L'organització d'esdeveniments i l'esponsorització com a motor de creixement dins el sector esportiu.
A més, dins de l'agenda del programa residencial, els participants del màster podran assistir a:
Conferències: Conferències impartides per especialistes de diferents àrees del màrqueting d'empreses rellevants.
Business Game: El programa implementa l'aprenentatge a través de la simulació de negocis, el que implica el repte d'entendre la planificació estratègica a través de la seva pràctica i execució en un context molt aproximat a la realitat a la qual s'enfronten els executius en el seu dia a dia.
Visites a empreses: Durant el residencial, es visiten empreses com: FC Barcelona, ??DAMM, Pavelló Olímpic JCB, RCD Espanyol, Centre Comercial SPLAU.
Màster Màrqueting Internacional - Campus Barcelona:
Consulta la convocatòria per al Màster de Màrqueting Internacional al campus de Barcelona i matricula't. Potenciaràs les teves habilitats directives i la visió financera i estratègica del màrqueting, però sense oblidar el desenvolupament de nous mercats. Podràs assistir a diferents esdeveniments i conferències per acabar de completar la formació.

Temari

Mòdul 1 - Direcció i gestió en l'organització orientada al mercat -
• Procés de planificació comercial i de màrqueting a les organizaciones4 ECTS
• Recerca, gestió de la informació i presa de decisions per als mercados4 ECTS
• Gestió economicofinancera orientada al mercado4 ECTS
• Màrqueting en entorns i mercats digitals i online4 ECTS

Mòdul 2 - Direcció estratègica i operativa de màrqueting i mercats -
• Màrqueting i management en mercats específicos4 ECTS
• Estratègies de màrqueting i desenvolupament de valor al mercat5 ECTS
• Processos de lliurament de valor als mercados4 ECTS

Mòdul 3 - Go-to-market i màrqueting de clients -
• Estratègies de venda, comercialització i expansió dels mercados4 ECTS
• Gestió de clients i comptes clau: nous models d'organització comercial4 ECTS
• Estratègies comercials de màrqueting centrades en cliente5 ECTS

Mòdul 4 - Residencial -
• Residencial EAE Barcelona3 ECTS

Mòdul 5 - Treball de fi de màster 15 ECTS

Total de crèdits 60 ECTS

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Prova d'accés

L'objectiu fonamental del nostre procés d'admissió és assegurar la idoneïtat dels candidats, a través de la seva trajectòria professional i currículum acadèmic.

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà.

Durada

Propera convocatòria: maig i octubre. Durada: 12 mesos.

Objectius

Lideratge: Liderar equips i projectes, generar sinergies entre les funcions de màrqueting i vendes, i assumir les responsabilitats i presa de decisions comercials, de màrqueting i de comunicació amb èxit.
Eficiència del departament de màrqueting: Aprendre a comunicar de manera òptima la cultura corporativa dins d'una organització adaptant-se als diferents tipus de personalitat que en ella cohabiten.
Disseny d'estratègies: Dissenyar i implementar estratègies comercials i de màrqueting consistents amb l'anàlisi detallada dels elements del macro i microentorn, i aplicar les estratègies comercials, de màrqueting i de comunicació òptimes en funció de l'estratègia empresarial.

Perspectives laborals

Director de màrqueting / CMO. Director comercial. Product manager. Brand manager. Category manager. New product manager. Key account Manager. Responsable de màrqueting directe. Responsable de trade màrqueting. Tècnic de màrqueting. Tècnic comercial.

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament, beques i ajudes per als candidats admesos als programes d'EAE.

Avantatges del curs

El període presencial del programa inclou l'aprenentatge a través de la simulació de negocis, en forma de model físic, el que implica el repte d'entendre la planificació estratègica a través de la seva pràctica i execució en un context molt aproximat a la realitat a la qual s'enfronten els executius del màrqueting en el seu dia a dia. La metodologia dels programes Hybrid Learning d'EAE va quedar semifinalista en els prestigiosos premis d'innovació docent Reimagine 2015, organitzats per Wharton, l'escola de negocis de la Universitat de Pennsylvania (O-Penn). Segons el rànquing "250 Millors Màsters" d'El Mundo, el Màster Internacional en Direcció de Màrqueting i Desenvolupament de Mercats de EAE és el millor màster de Màrqueting impartit a Barcelona, i el segon millor d'Espanya. L'alumne tindrà l'opció, en finalitzar el període lectiu, de realitzar una estada residencial de dues setmanes de durada en Kean University (New Jersey).

Professorat

El claustre de professors d'EAE del Màster Internacional en Direcció de Màrqueting i Desenvolupament de Mercats està constituït per un excel·lent equip de catedràtics, professors d'Universitat i professionals de reconegut prestigi en cada àrea formativa. Els membres del claustre docent posseeixen una àmplia experiència empresarial com a consultors, alts directius o assessors, tant en empreses privades com institucions. Gràcies a aquest equilibri, els participants en aquest màster adquireixen uns coneixements reals i permanentment actualitzats amb una sòlida base acadèmica. Direcció: José Ramón Robinat i Rivadulla.
Màster Internacional en Direcció de màrqueting i gestió comercial
EAE Business School Barcelona
Campus i seus: EAE Business School Barcelona
EAE Business School Barcelona
C/ Aragón, 55 08015 Barcelona
Sol·licita informació
X