Màster en Branding i Creativitat i Comunicació de Marca
1063 Persones estan visitant aquest curs
Preu 5.200 €
Sol·licita informació
Màster en Branding i Creativitat i Comunicació de Marca
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
On-line
60 crèdits
Preu 5.200 €
Descripció
Els comunicadors d'avui han d'entendre la profunda relació entre la tecnologia, els valors personals i les relacions humanes per aplicar-les a l'branding. Altrament, no aconseguiran generar missatges rellevants per a marques i productes. D'aquesta reflexió neix aquest Màster en Branding i Creativitat i Comunicació de Marca. I també de el fet que, afortunadament, sempre serà necessari un punt de partida conegut: la creativitat.
Una idea, una història per explicar, una app que connecti amb la gent, un tweet que mobilitzi a milers de persones. En definitiva, la creativitat, en la seva definició més àmplia, es converteix més que mai en el referent de qualsevol comunicador. En el punt de partida i també en la finalitat mateixa del brand management.
Una idea, una història per explicar, una app que connecti amb la gent, un tweet que mobilitzi a milers de persones. En definitiva, la creativitat, en la seva definició més àmplia, es converteix més que mai en el referent de qualsevol comunicador. En el punt de partida i també en la finalitat mateixa del brand management.
Temari
El Màster en Disseny Publicitari i Comunicació de Marques està compost per 10 assignatures, el Treball de Final de Màster i 3 tallers addicionals:
• Aula oberta d'Adobe
• Creativitat: l'habilitat que marca la diferència 5 ECTS
• Target: una aproximació des de l'emoció i la tecnologia 5 ECTS
• Tecnologia & marques: connectant amb el consumidor 5 ECTS
• Dispositius mòbils: apèndixs humans 5 ECTS
• Soul brands: marques amb ànima 5 ECTS
• Tendències socials 5 ECTS
• Disseny transversal 5 ECTS
• Màrqueting en un món digital 5 ECTS
• Xarxes socials 5 ECTS
• Branded content & storytelling 5 ECTS
• Treball Final de Màster 10 ECTS
• Taller d'anatomia d'un briefing
• Taller de realitat virtual
• Taller d'empresa
• Aula oberta d'Adobe
• Creativitat: l'habilitat que marca la diferència 5 ECTS
• Target: una aproximació des de l'emoció i la tecnologia 5 ECTS
• Tecnologia & marques: connectant amb el consumidor 5 ECTS
• Dispositius mòbils: apèndixs humans 5 ECTS
• Soul brands: marques amb ànima 5 ECTS
• Tendències socials 5 ECTS
• Disseny transversal 5 ECTS
• Màrqueting en un món digital 5 ECTS
• Xarxes socials 5 ECTS
• Branded content & storytelling 5 ECTS
• Treball Final de Màster 10 ECTS
• Taller d'anatomia d'un briefing
• Taller de realitat virtual
• Taller d'empresa
Destinataris
Perfil d'l'alumne
Persones que sentin interès per l'àmbit de la publicitat i la comunicació o que vulguin actualitzar els seus coneixements en el món digital o les noves conductes de consumidor, i que comptin amb experiència o estudis relacionats amb:
• Disseny.
• Comunicació.
• Màrqueting.
• Belles Arts.
• Publicitat i relacions públiques.
• Comunicació audiovisual.
Si no disposes d'un títol universitari que et permeti accedir a el programa, el Comitè Acadèmic avaluarà el teu CV, portfoli i experiència professional acreditada.
Persones que sentin interès per l'àmbit de la publicitat i la comunicació o que vulguin actualitzar els seus coneixements en el món digital o les noves conductes de consumidor, i que comptin amb experiència o estudis relacionats amb:
• Disseny.
• Comunicació.
• Màrqueting.
• Belles Arts.
• Publicitat i relacions públiques.
• Comunicació audiovisual.
Si no disposes d'un títol universitari que et permeti accedir a el programa, el Comitè Acadèmic avaluarà el teu CV, portfoli i experiència professional acreditada.
Requisits
Procés d'admissió:
• Sol·licitud d'informació: completa el formulari de sol·licitud d'informació de l'màster.
• Assessorament: l'equip d'admissions t'assessorarà per comprovar que el màster és l'adequat per al teu perfil.
• Documentació: presenta els documents necessaris per a la teva admissió, CV, portfoli i fotocòpia de l'títol universitari.
• Avaluació: el comitè d'admissions valorarà el teu perfil professional.
• Admissió: Es et comunicarà la resolució de l'comitè, tant si és positiva com negativa.
• Reserva de plaça: comença la teva experiència com ESDESIGNER.
• Sol·licitud d'informació: completa el formulari de sol·licitud d'informació de l'màster.
• Assessorament: l'equip d'admissions t'assessorarà per comprovar que el màster és l'adequat per al teu perfil.
• Documentació: presenta els documents necessaris per a la teva admissió, CV, portfoli i fotocòpia de l'títol universitari.
• Avaluació: el comitè d'admissions valorarà el teu perfil professional.
• Admissió: Es et comunicarà la resolució de l'comitè, tant si és positiva com negativa.
• Reserva de plaça: comença la teva experiència com ESDESIGNER.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Durada
Durada: 12 mesos.
Data inici: Maig 2022.
Objectius
• Aprendràs a explicar la història d'una marca generant un vincle emocional durador.
• Obtindràs una visió crítica i creativa de la realitat i de les motivacions de compra.
• Adquiriràs la capacitat de detectar nexes d'unió entre consumidors i marques.
• Desenvoluparàs el discurs d'una marca en xarxes socials i entorns digitals.
• Obtindràs una visió crítica i creativa de la realitat i de les motivacions de compra.
• Adquiriràs la capacitat de detectar nexes d'unió entre consumidors i marques.
• Desenvoluparàs el discurs d'una marca en xarxes socials i entorns digitals.
Titulació obtinguda
Les persones que superin l'avaluació de el programa obtindran la doble titulació: Títol propi de ESDESIGN i Títol propi de la Universitat Internacional de València (VIU), que els acreditarà com a professionals en l'especialitat cursada.
Perspectives laborals
Amb aquest màster, aprendràs a utilitzar la creativitat com una eina per explicar la història d'una marca i generar vincles emocionals duradors. Aquests estudis et permetran desenvolupar-te professionalment en els següents àmbits: Departaments creatius d'agències de publicitat. Departaments de màrqueting i comunicació d'empreses. Estudis gràfics i de marca corporativa. Agències de mitjans. Departaments de planificació estratègica d'agències o d'anunciants. Departaments de comptes d'agències de publicitat.
Promocions
S'ofereixen diverses modalitats de pagament:
• Pagament a l'comptat: 10% descompte.
• Pagament en 2 terminis: 7% descompte.
• Finançament 12 quotes sense interessos.
• Pagament a l'comptat: 10% descompte.
• Pagament en 2 terminis: 7% descompte.
• Finançament 12 quotes sense interessos.
Professorat
El professorat està compost per professionals de sector.
Màster en Branding i Creativitat i Comunicació de Marca
ESDESIGN. Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Campus i seus: ESDESIGN. Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Av. de Josep Tarradellas i Joan, 171
08901
Barcelona