Màster Disseny Gràfic d'Identitat, Editorial i Web
1095 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Màster Disseny Gràfic d'Identitat, Editorial i Web
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
L'avanç de les noves tecnologies ha suposat canvis molt importants en totes les àrees del disseny gràfic i la comunicació. Ja no serveix ser només un dissenyador gràfic print, sinó que cal donar també el màxim nivell en l'entorn digital per poder aportar solucions completes als clients.
Per això, al coneixement del procés de construcció d'imatge de marca o producte ia la creació d'un suport editorial, cal afegir noves competències amb les que el dissenyador gràfic ha d'esdevenir un creatiu capaç de generar peces de comunicació en un entorn web que siguin diferencials i atractives, alhora que acords al medi ia les audiències.
Per això, un dissenyador gràfic que vulgui ser competitiu a nivell professional ha, a més d'aprofundir en els processos metodològics i els recursos gràfics per al desenvolupament de projectes print adequats a cada client i briefing, comprendre les necessitats, la tecnologia i les possibilitats reals del àmbit digital per oferir aportacions creatives gràfiques úniques i innovadores.
Per això, al coneixement del procés de construcció d'imatge de marca o producte ia la creació d'un suport editorial, cal afegir noves competències amb les que el dissenyador gràfic ha d'esdevenir un creatiu capaç de generar peces de comunicació en un entorn web que siguin diferencials i atractives, alhora que acords al medi ia les audiències.
Per això, un dissenyador gràfic que vulgui ser competitiu a nivell professional ha, a més d'aprofundir en els processos metodològics i els recursos gràfics per al desenvolupament de projectes print adequats a cada client i briefing, comprendre les necessitats, la tecnologia i les possibilitats reals del àmbit digital per oferir aportacions creatives gràfiques úniques i innovadores.
Temari
Mòdul 1. Identitat Corporativa
Mòdul 2. Estratègia i Direcció de Projectes Web
Mòdul 3. Identitat de Producte i Packaging
Mòdul 4. Disseny Editorial
Mòdul 5. Direcció d'Art i Disseny de Web I
Mòdul 6. Direcció d'Art i Disseny de Web II: Responsive Design
Mòdul 7. Formació i Orientació Laboral (FOL)
Mòdul 8. Treball Final de Màster (TFM)
Mòdul 2. Estratègia i Direcció de Projectes Web
Mòdul 3. Identitat de Producte i Packaging
Mòdul 4. Disseny Editorial
Mòdul 5. Direcció d'Art i Disseny de Web I
Mòdul 6. Direcció d'Art i Disseny de Web II: Responsive Design
Mòdul 7. Formació i Orientació Laboral (FOL)
Mòdul 8. Treball Final de Màster (TFM)
Destinataris
Llicenciats i Graduats que vulguin aprofundir en disseny Printy arribar a un ampli nivell de coneixements en disseny per a web
Requisits
Cal tenir experiència en disseny i softwaregráficos (no es requereix tenir nocions de programació ni desenvolupament de codi) acreditable per currículum acadèmic i / o portfoli. Si no és així, cal cursar el Postgrau / Curs bàsic de Disseny Gràfic.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Durada
Octubre a juny
(Lliurament TFM al juliol)
Fecha de inicio: Lunes 16 de Octubre de 2017
Objectius
El màster està dissenyat com un programa d'especialització amb l'objectiu de dotar l'alumne de les capacitats per desenvolupar projectes print de construcció d'identitat i creació de suports editorials, a més d'una exhaustiva formació dins l'entorn professional del disseny digital, centrant la seva atenció en el desenvolupament de projectes web estàtics i dinàmics.
D'aquesta manera, el present pla d'estudis proporciona d'una manera pràctica una visió completa de les principals àrees del disseny editorial i de marca (identitat corporativa, estratègia, naming i packaging), a més de les competències necessàries per dirigir i dissenyar projectes de creació de llocs web.
Al final del programa cada alumne comptarà amb material per desenvolupar un book que li permeti promocionar-se en l'entorn laboral ia més se li ajudarà a optimitzar els seus projectes per presentar-los a certàmens i concursos.
D'aquesta manera, el present pla d'estudis proporciona d'una manera pràctica una visió completa de les principals àrees del disseny editorial i de marca (identitat corporativa, estratègia, naming i packaging), a més de les competències necessàries per dirigir i dissenyar projectes de creació de llocs web.
Al final del programa cada alumne comptarà amb material per desenvolupar un book que li permeti promocionar-se en l'entorn laboral ia més se li ajudarà a optimitzar els seus projectes per presentar-los a certàmens i concursos.
Titulació obtinguda
S'obté un títol propi de Màster atorgat per la Universitat Abat Oliba CEU.
Preu
Consulteu el preu
Preu a consultar
Horari
Dilluns a Dijous
de 19h00 a 22h00
Màster Disseny Gràfic d'Identitat, Editorial i Web
IDEP Escuela de Imagen y Diseño
Campus i seus: IDEP Escuela de Imagen y Diseño
IDEP Escuela de Imagen y Diseño
Gran Via de les Corts Catalanes, 461
08015
Barcelona