Màster en Direcció de Màrqueting d'Empreses de Luxe a Barcelona
1006 Persones estan visitant aquest curs
Preu 8.400 €
Sol·licita informació
Màster en Direcció de Màrqueting d'Empreses de Luxe a Barcelona
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 8.400 €
Descripció
Darrere d'una bona imatge de marca sempre hi ha un gran treball de màrqueting. Quan es tracta de productes i serveis de luxe, aquest esforç té encara més rellevància, per la qual cosa és imprescindible comptar amb professionals del més alt nivell. El Màster en Direcció de Màrqueting de luxe a Barcelona, és un programa especialitzat dirigit a formar professionals en el desenvolupament de les seves responsabilitats en un sector altament complex i competitiu com el Sector Luxe.
Aprendràs les característiques i especificacions dels principals mercats del sector de luxe, desenvoluparàs les habilitats i capacitats que et permetran identificar i implementar estratègies i planificació per definir objectius i recursos.
Aprendràs les característiques i especificacions dels principals mercats del sector de luxe, desenvoluparàs les habilitats i capacitats que et permetran identificar i implementar estratègies i planificació per definir objectius i recursos.
Temari
Àrea de màrqueting i gestió
• Mòdul 1. Anàlisi contextual i evolució del luxe.
• Mòdul 2. Principals mercats del sector del luxe.
• Mòdul 3. Estratègies i polítiques de màrqueting.
• Mòdul 4. Optimització de marges i polítiques de preu. Pressupostos i anàlisi d'inversions.
• Mòdul 5. Perfil del consumidor i màrqueting de clients.
• Mòdul 6. Polítiques de distribució i retailing.
• Mòdul 7. Xarxes socials i la web 3.0. Màrqueting digital: e-commerce i mobile màrqueting.
• Mòdul 8. Luxury marxandatge.
• Mòdul 9. Luxury brand.
• Mòdul 10. Comunicació, relacions públiques i promoció.
• Mòdul 11. Marca, reputació i responsabilitat social corporativa.
• Mòdul 12. Habilitats directives, lideratge i motivació. Gestió d'equips.
TFM Treball Fi del Màster
• Mòdul 1. Anàlisi contextual i evolució del luxe.
• Mòdul 2. Principals mercats del sector del luxe.
• Mòdul 3. Estratègies i polítiques de màrqueting.
• Mòdul 4. Optimització de marges i polítiques de preu. Pressupostos i anàlisi d'inversions.
• Mòdul 5. Perfil del consumidor i màrqueting de clients.
• Mòdul 6. Polítiques de distribució i retailing.
• Mòdul 7. Xarxes socials i la web 3.0. Màrqueting digital: e-commerce i mobile màrqueting.
• Mòdul 8. Luxury marxandatge.
• Mòdul 9. Luxury brand.
• Mòdul 10. Comunicació, relacions públiques i promoció.
• Mòdul 11. Marca, reputació i responsabilitat social corporativa.
• Mòdul 12. Habilitats directives, lideratge i motivació. Gestió d'equips.
TFM Treball Fi del Màster
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
S'ha de superar un procés d'admissió.
Metodologia
La metodologia es basi en: Case Study. PMO. Inspireo Workshop. Team Building.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol.
Durada
Durada: 9 mesos (60 ECTS).
Inici: octubre.
Objectius
• Dominaràs el mercat del luxe amb les millors estratègies de màrqueting.
• Aprendràs tècniques per a potenciar la projecció i la gestió de les marques de luxe en entorns globals mitjançant estratègies de màrqueting.
• Obtindràs les eines per liderar i motivar equips de treball en un entorn globalitzat i multicultural.
• Sabràs analitzar la situació de mercat, definir els diferents escenaris, determinar les oportunitats, definir l'estratègia de màrqueting més adequada i definir la forma més efectiva de implantar-la.
• Aprendràs tècniques per a potenciar la projecció i la gestió de les marques de luxe en entorns globals mitjançant estratègies de màrqueting.
• Obtindràs les eines per liderar i motivar equips de treball en un entorn globalitzat i multicultural.
• Sabràs analitzar la situació de mercat, definir els diferents escenaris, determinar les oportunitats, definir l'estratègia de màrqueting més adequada i definir la forma més efectiva de implantar-la.
Titulació obtinguda
Màster en Direcció de Màrqueting d'Empreses de Luxe per ESERP.
Màster en Direcció de Màrqueting d'Empreses de Luxe. Titulació Universitària Pròpia expedida per la UVIC-UCC.
Màster en Gestió d'Empreses de Luxe i Estratègia Comunicacional per l'European Communication School de França Bèlgica.
Certificat Internacional per la University of Applied Sciences, Schmalkalden (Alemanya).
Certificat Internacional per l'European Communication School (França - Bèlgica).
Perspectives laborals
Gestió de Màrqueting i Clients de Luxe.
Sector de joieria i rellotgeria de luxe.
Sector SAutomovilístico i d'Alta Gamma.
Luxury Real Estate.
Sector d'Alta Cuina i Delicatessen.
Consultor de marca de luxe.
Promocions
Finançament, ajudes i beques disponibles.
Professorat
Els ponents estan compostos per emprenedors, executius i directius de llarga experiència professional i experts acadèmics. Molts dels ponents de ESERP tenen llocs directius i de responsabilitat tant en start-ups com en multinacionals. Aporten experiència, perspectives i capacitats, fruit de la seva llarga experiència professional en l'entorn dels negocis que traslladen a les seves ponències, creant així un programa enriquidor i professional.
Horari
Divendres intensiu de 17: 00h a 22: 00h.
Activitats puntuals de dilluns a divendres en horari de tarda.
Màster en Direcció de Màrqueting d'Empreses de Luxe a Barcelona
ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
Campus i seus: ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
ESERP Businesss & Law School Barcelona
C/ Girona, 24
08010
Barcelona