Màster en Direcció estratègica de vendes
1019 Persones estan visitant aquest curs
Preu 6.500 €
Sol·licita informació

Màster en Direcció estratègica de vendes
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
On-line
10 mesos
Preu 6.500 €
Descripció
Màster en línia que mostra la gestió estratègica en la direcció de vendes.
L'activitat comercial s'origina en el neolític arran de l'aparició de l'agricultura. Des d'aquest moment fins ara la funció comercial ha anat guanyat importància progressivament. Totes les empreses independentment de la mida tenen un departament comercial, l'objectiu és, entre d'altres, el de vendre. Encara que l'evolució d'aquesta activitat des dels seus orígens és més que visible, en els últims deu anys l'aparició de les noves tecnologies i els conseqüents canvis en els patrons de compra han portat els departaments comercials a replantejar-se la seva estratègia de vendes, focalitzant no tan sols en la quantitat sinó en la qualitat de les vendes, és a dir, no en el valor econòmic final sinó en el procés de comercialització.
En aquest context, el Màster en Direcció Estratègica de Vendes de OBS Business School neix amb l'objectiu de donar resposta a la creixent necessitat formativa d'aquells professionals que volen formar part de la Direcció Comercial o de Vendes dins una empresa, professionals que volen entendre el procés que subjau darrere d'aquesta professió, així com conèixer les interrelacions que hi ha entre el departament comercial i els altres departaments de l'empresa, com el financer o el de màrqueting. Per això el programa aborda dos temes clau: el departament comercial i el seu funcionament i les interrelacions interdepartamentals existents entre el departament comercial i els diferents departaments de l'empresa.
+ vegeu més
L'activitat comercial s'origina en el neolític arran de l'aparició de l'agricultura. Des d'aquest moment fins ara la funció comercial ha anat guanyat importància progressivament. Totes les empreses independentment de la mida tenen un departament comercial, l'objectiu és, entre d'altres, el de vendre. Encara que l'evolució d'aquesta activitat des dels seus orígens és més que visible, en els últims deu anys l'aparició de les noves tecnologies i els conseqüents canvis en els patrons de compra han portat els departaments comercials a replantejar-se la seva estratègia de vendes, focalitzant no tan sols en la quantitat sinó en la qualitat de les vendes, és a dir, no en el valor econòmic final sinó en el procés de comercialització.
En aquest context, el Màster en Direcció Estratègica de Vendes de OBS Business School neix amb l'objectiu de donar resposta a la creixent necessitat formativa d'aquells professionals que volen formar part de la Direcció Comercial o de Vendes dins una empresa, professionals que volen entendre el procés que subjau darrere d'aquesta professió, així com conèixer les interrelacions que hi ha entre el departament comercial i els altres departaments de l'empresa, com el financer o el de màrqueting. Per això el programa aborda dos temes clau: el departament comercial i el seu funcionament i les interrelacions interdepartamentals existents entre el departament comercial i els diferents departaments de l'empresa.
Temari
Bloc I. El departament comercial.
• La direcció comercial i la gestió de vendes.
• Gestió d'equips i lideratge.
• Gestió dels canals de distribució.
• Gestió de comptes claus.
• Marc estratègic comercial.
Bloc II. Relacions interdepartamentals.
• Gestió economicofinancera des d'una perspectiva comercial.
• Introducció al màrqueting.
• Màrqueting Intelligence.
• Psicologia del consumidor.
• Comunicació comercial.
Tallers:
• Habilitats directives.
• Tècniques de negociació.
• Simulador.
Treball final de Màster.
+ vegeu més
• La direcció comercial i la gestió de vendes.
• Gestió d'equips i lideratge.
• Gestió dels canals de distribució.
• Gestió de comptes claus.
• Marc estratègic comercial.
Bloc II. Relacions interdepartamentals.
• Gestió economicofinancera des d'una perspectiva comercial.
• Introducció al màrqueting.
• Màrqueting Intelligence.
• Psicologia del consumidor.
• Comunicació comercial.
Tallers:
• Habilitats directives.
• Tècniques de negociació.
• Simulador.
Treball final de Màster.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
Etapes del procés d'admissió:
1. Condicions prèvies d'admissió.
2. Sol·licitud d'admissió.
3. Entrevista personal.
4. Carta de motivació.
5. Avaluació Comitè d'Admissions.
6. Matriculació
Durada
Inici: Novembre 2018.
Dedicació: 60 ECTS.
Objectius
• Investigar el mercat, prevenint l'evolució del mateix i anticipant les mesures necessàries per adaptar-se a les noves inclinacions o tendències.
• Dissenyar els programes de formació, d'incentius i remuneració.
• Elaborar els plans i accions a curt i mig termini per aconseguir els objectius marcats per l'empresa, dissenyant les estratègies necessàries i supervisant la seva aplicació.
• Fixar tant la política de preus i condicions de venda com els canals de distribució.
• Col·laborar amb el director de màrqueting, de fabricació i logística en la presa de decisions.
• Planificar i dirigir la política de promoció, venda i distribució de productes o serveis de la companyia.
• Avaluar l'actuació de la xarxa de vendes.
• Responsabilitzar-se de la negociació i seguiment de grans comptes.
• Portar un control financer des de l'àrea comercial.
+ vegeu més
• Dissenyar els programes de formació, d'incentius i remuneració.
• Elaborar els plans i accions a curt i mig termini per aconseguir els objectius marcats per l'empresa, dissenyant les estratègies necessàries i supervisant la seva aplicació.
• Fixar tant la política de preus i condicions de venda com els canals de distribució.
• Col·laborar amb el director de màrqueting, de fabricació i logística en la presa de decisions.
• Planificar i dirigir la política de promoció, venda i distribució de productes o serveis de la companyia.
• Avaluar l'actuació de la xarxa de vendes.
• Responsabilitzar-se de la negociació i seguiment de grans comptes.
• Portar un control financer des de l'àrea comercial.
Perspectives laborals
Director comercial.
Director de vendes.
Key Account Manager.
Responsable de Màrqueting Directe.
Professorat
Tots els professors del Màster en Direcció Estratègica de Vendes són professionals en actiu en destacades empreses i institucions, tant nacionals com internacionals, amb una àmplia trajectòria en l'activitat formativa i en empreses de prestigi internacional.
Tant la contrastada experiència dels directors en el disseny dels programes com la tutela personalitzada dels nostres professors al llarg del curs, són la garantia que dóna al teu titulació el valor pràctic que les empreses requereixen avui dia.
Alguns dels professors són: Núria Jávega, Gemma Segura, Yuri Ustrov.
Màster en Direcció estratègica de vendes
OBS Business School
Campus i seus: OBS Business School
Online Business School
Av. de Josep Tarradellas i Joan, 171, 175
08901
L'Hospitalet de Llogregat
(Barcelona)