Màster en Direcció d'Empreses Turístiques de Luxe a Barcelona
1053 Persones estan visitant aquest curs
Preu 8.100 €
Sol·licita informació
Màster en Direcció d'Empreses Turístiques de Luxe a Barcelona
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 8.100 €
Descripció
Si desitges ampliar competències professionals i generar valor en empreses dins el sector turístic de luxe, tindràs accés a coneixements tan impactants com el Luxury Brand, o la gestió del valor d'una marca de luxe, aplicant estratègies i la planificació dels recursos.
Amb aquest Màster en Turisme de Luxe a Barcelona, et formaràs com un professional altament especialitzat en un sector competitiu i en permanent auge.
Prendràs contacte amb les estratègies i els coneixements específics, per a ocupar llocs executius, havent obtingut destreses claus per al desenvolupament professional.
Amb aquest Màster en Turisme de Luxe a Barcelona, et formaràs com un professional altament especialitzat en un sector competitiu i en permanent auge.
Prendràs contacte amb les estratègies i els coneixements específics, per a ocupar llocs executius, havent obtingut destreses claus per al desenvolupament professional.
Temari
Àrea sector turístic
• Mòdul 1. Anàlisi del sector turístic nacional i internacional. Nous models.
• Mòdul 2. Turisme de luxe: destí i productes emergents.
• Mòdul 3. Tour operator.
• Mòdul 4. Gestió de restauració.
Àrea gestió econòmica i financera
• Mòdul 5. Direcció financera i control econòmic del sector.
• Mòdul 6. Costos i pressupostos. Ingressos i rendiments.
Àrea màrqueting sector turístic
• Mòdul 7. Customer màrqueting business of luxury companies. Acquisition and loyalty. Digital màrqueting.
• Mòdul 8. Branding i posicionament en el segment d'alta gamma luxury brand.
• Mòdul 9. Comunicació, relacions públiques i esdeveniments en el sector turístic.
Àrea habilitats directives i recursos humans Qualitat i innovació
• Mòdul 10. Executive skills. Leadership and motivation. Team management.
• Mòdul 11. Gestió de la qualitat i innovació en el sector turístic.
• Mòdul 12. Guest experience management.
TFM Treball Final de Màster
• Mòdul 1. Anàlisi del sector turístic nacional i internacional. Nous models.
• Mòdul 2. Turisme de luxe: destí i productes emergents.
• Mòdul 3. Tour operator.
• Mòdul 4. Gestió de restauració.
Àrea gestió econòmica i financera
• Mòdul 5. Direcció financera i control econòmic del sector.
• Mòdul 6. Costos i pressupostos. Ingressos i rendiments.
Àrea màrqueting sector turístic
• Mòdul 7. Customer màrqueting business of luxury companies. Acquisition and loyalty. Digital màrqueting.
• Mòdul 8. Branding i posicionament en el segment d'alta gamma luxury brand.
• Mòdul 9. Comunicació, relacions públiques i esdeveniments en el sector turístic.
Àrea habilitats directives i recursos humans Qualitat i innovació
• Mòdul 10. Executive skills. Leadership and motivation. Team management.
• Mòdul 11. Gestió de la qualitat i innovació en el sector turístic.
• Mòdul 12. Guest experience management.
TFM Treball Final de Màster
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
S'ha de superar un procés d'admissió.
Metodologia
La metodologia es basi en: Case Study. PMO. Inspireo Workshop. Team Building.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol
Durada
Durada: 9 mesos (60 ECTS).
Inici: octubre.
Objectius
• Et formaràs per tenir una visió global de les necessitats del sector de luxe.
• Aprendràs tècniques per a potenciar la projecció i la gestió de les marques de luxe en entorns globals mitjançant estratègies de màrqueting.
• Dominaràs el mercat del luxe amb les millors estratègies.
• Sabràs com desenvolupar i impulsar la venda de productes de luxe a través del comerç internacional.
• Aprendràs les últimes tècniques de màrqueting aplicades al sector de luxe.
• Aprendràs tècniques per a potenciar la projecció i la gestió de les marques de luxe en entorns globals mitjançant estratègies de màrqueting.
• Dominaràs el mercat del luxe amb les millors estratègies.
• Sabràs com desenvolupar i impulsar la venda de productes de luxe a través del comerç internacional.
• Aprendràs les últimes tècniques de màrqueting aplicades al sector de luxe.
Titulació obtinguda
Màster en Direcció d'Empreses Turístiques de Luxe expedida per ESERP.
Màster en Direcció d'Empreses Turístiques Especialitat en Lujo.Titulación Universitària Pròpia per la UVIC-UCC.
Màster en Direcció d'Empreses Turístiques i Estratègia Comunicacional per l'European Communication School de França Bèlgica.
Certificat Internacional per la University of Applied Sciences, Schmalkalden (Alemanya).
Certificat Internacional per l'European Communication School (França Bèlgica).
Perspectives laborals
Gerent d'empreses de Turisme de Luxe.
Centres Esportius, Centres de Salut i Spa de luxe.
Gestió d'Esdeveniments i Congressos.
Luxury Real Estate.
Luxury Hotels.
Promocions
Finançament, ajudes i beques disponibles.
Professorat
Els ponents estan compostos per emprenedors, executius i directius de llarga experiència professional i experts acadèmics. Molts dels ponents de ESERP tenen llocs directius i de responsabilitat tant en start-ups com en multinacionals. Aporten experiència, perspectives i capacitats, fruit de la seva llarga experiència professional en l'entorn dels negocis que traslladen a les seves ponències, creant així un programa enriquidor i professional.
Joan Rodríguez Cirera.
Assumpció Parella.
Raul Milián Romero.
Horari
Dimarts i Dijous de 19: 00h a 22: 00h + Activitats puntuals de dilluns a divendres en horari de tarda.
Màster en Direcció d'Empreses Turístiques de Luxe a Barcelona
ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
Campus i seus: ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
ESERP Businesss & Law School Barcelona
C/ Girona, 24
08010
Barcelona