Màster en Direcció de Comunicació i Màrqueting

1005 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Escola Universitària Formatic Barcelona
Màster en Direcció de Comunicació i Màrqueting
Sol·licita informació
Màster
On-line | Semi-presencial
Barcelona
90 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

El Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació a EUFB proporcionarà una base sòlida en els principis i les pràctiques de màrqueting i relacions públiques i se centrarà en temes actuals, inclosos els mitjans socials, la gestió de la reputació, la innovació i el creixement del mercat.
Les particularitats d'aquest estudi es troben en el seu enfocament interdisciplinari, que connecta i integra la disciplina de màrqueting com a ciència econòmica a la professió de màrqueting, relacions públiques, mitjans de comunicació i periodisme. L'èxit del programa se centra en la visió de la comunicació integrada a les empreses i institucions públiques com a sector sense ànim de lucre.
El programa permetrà als estudiants desenvolupar una comprensió crítica de la teoria i la pràctica essencial de la comercialització i la gestió de la comunicació. Els estudiants desenvoluparan el seu coneixement de les habilitats i valors del servei al client, els temes contemporanis en les relacions públiques i la teoria i pràctica de la comunicació, així com la planificació i pràctica de màrqueting. El programa també permetrà als estudiants fer la seva pròpia tesi doctoral com a resultat del coneixement obtingut durant l'any.

Temari

Estructura modular:
  • Aspectes contemporanis al sector del màrqueting i la gestió:
    • Estratègies de màrqueting contemporànies
    • Canvi social a nivell local i global
    • Tecnologies emergents
  • Mètodes de recerca:
    • Introducció a la investigació
    • Analitzar dades quantitatives i qualitatives
    • Escriure i presentar un projecte de recerca
  • Lideratge i Gestió: Teoria i Pràctica:
    • Diferències entre el lideratge i direcció
    • Avaluació i models de lideratge
    • Liderar equips i individus
  • Comunicacions de màrqueting:
    • Dissenyar un pla de comunicació
    • El mix de comunicació i la seva planificació
    • El community manager com a Dircom
  • Planificació i pràctica de màrqueting:
    • Anàlisi del micro i el macro entorn
    • Estratègies de màrqueting orientades a objectius.
    • Conceptualització del pla de màrqueting
  • Gestió estratègica i sostenibilitat:
    • El procés estratègic
    • Objectius organitzacionals: definir la missió
    • Anàlisi, formulació i implementació de lestratègia
  • Treball final de màster.

Competències per a les quals et prepara el curs

El programa de màster direcció de comunicació i màrqueting potencia les habilitats del professional de la comunicació a nivell internacional. Aquest programa estudiarà detalladament les diverses línies i aplicacions de màrqueting i comunicació tant des d'un punt de vista general que té en compte la realitat actual i des d'una perspectiva associada a l'estratègia empresarial. L'objectiu general és educar els individus com a directius i especialistes en comunicacions de màrqueting, i així millorar la qualitat de la gestió com a professió.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Semipresencial, online.

Durada

Durada: 1 curs acadèmic (90 ECTS). Inici del curs: Octubre.

Objectius

  • Proporcionar un estudi avançat de les organitzacions, la seva gestió i el context extern canviant en què operen
  • Preparar-se i/o desenvolupar una carrera en Màrqueting i Gestió de la Comunicació desenvolupant habilitats a nivell professional o com a preparació per a la investigació o lestudi posterior a la zona. Això implica el desenvolupament d'una àmplia gamma de coneixements i habilitats empresarials, juntament amb l'autoconsciència i el desenvolupament personal adequat a les carreres de postgrau/gestió en màrqueting comercial. Això inclou el desenvolupament d'actituds positives i crítiques cap al lideratge, el canvi i l'empresa per reflectir el dinamisme i la vitalitat de l'entorn de màrqueting i gestió de la comunicació
  • Desenvolupar la capacitat d'aplicar el coneixement i la comprensió de la gestió de màrqueting i comunicació a problemes complexos o difícils, tant de manera sistemàtica com creativa, per millorar la pràctica de la comercialització i la gestió de la comunicació, inclòs dins un context internacional . Això inclou la possibilitat de convertir la teoria en pràctica des d'una perspectiva crítica i informada per avançar en l'eficàcia dels empleats i la competitivitat de les organitzacions empresarials
  • Desenvolupar i millorar una sèrie d'habilitats i atributs generals transferibles que, tot i ser altament apropiats per a una carrera professional en Màrqueting i Gestió de la Comunicació, no hi estan restringits

Titulació obtinguda

Master Degree per la University Of Wales Trinity Saint David in Public Relations and Marketing Management.

Perspectives laborals

El lloc de treball adequat a la realització d'aquests estudis són, a qualsevol empresa de qualsevol sector: Adreça de Comunicació. Adreça de Màrqueting. Adreça d'esdeveniments.
Màster en Direcció de Comunicació i Màrqueting
Escola Universitària Formatic Barcelona
Campus i seus: Escola Universitària Formatic Barcelona
Escola d'Estudis Superiors i Universitaris Formatic Barna
Passeig de Gràcia, 66 08007 Barcelona
Sol·licita informació
X