Màster en Direcció de Comunicació i Màrqueting

1020 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Escola Universitària Formatic Barcelona
Màster en Direcció de Comunicació i Màrqueting
Sol·licita informació
Màster
On-line | Semi-presencial
Barcelona
90 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

El Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació a EUFB proporcionarà una base sòlida en els principis i les pràctiques de màrqueting i relacions públiques i se centrarà en temes actuals, inclosos els mitjans socials, la gestió de la reputació, la innovació i el creixement del mercat.
Les particularitats d'aquest estudi es troben en el seu enfocament interdisciplinari, que connecta i integra la disciplina de màrqueting com a ciència econòmica a la professió de màrqueting, relacions públiques, mitjans de comunicació i periodisme. L'èxit del programa se centra en la visió de la comunicació integrada a les empreses i institucions públiques com a sector sense ànim de lucre.
El programa permetrà als estudiants desenvolupar una comprensió crítica de la teoria i la pràctica essencial de la comercialització i la gestió de la comunicació. Els estudiants desenvoluparan el seu coneixement de les habilitats i valors del servei al client, els temes contemporanis en les relacions públiques i la teoria i pràctica de la comunicació, així com la planificació i pràctica de màrqueting. El programa també permetrà als estudiants fer la seva pròpia tesi doctoral com a resultat del coneixement obtingut durant l'any.
+ vegeu més

Temari

Estructura modular:
  • Aspectes contemporanis al sector del màrqueting i la gestió:
    • Estratègies de màrqueting contemporànies
    • Canvi social a nivell local i global
    • Tecnologies emergents
  • Mètodes de recerca:
    • Introducció a la investigació
    • Analitzar dades quantitatives i qualitatives
    • Escriure i presentar un projecte de recerca
  • Lideratge i Gestió: Teoria i Pràctica:
    • Diferències entre el lideratge i direcció
    • Avaluació i models de lideratge
    • Liderar equips i individus
  • Comunicacions de màrqueting:
    • Dissenyar un pla de comunicació
    • El mix de comunicació i la seva planificació
    • El community manager com a Dircom
  • Planificació i pràctica de màrqueting:
    • Anàlisi del micro i el macro entorn
    • Estratègies de màrqueting orientades a objectius.
    • Conceptualització del pla de màrqueting
  • Gestió estratègica i sostenibilitat:
    • El procés estratègic
    • Objectius organitzacionals: definir la missió
    • Anàlisi, formulació i implementació de lestratègia
  • Treball final de màster.
+ vegeu més

Competències per a les quals et prepara el curs

El programa de màster direcció de comunicació i màrqueting potencia les habilitats del professional de la comunicació a nivell internacional. Aquest programa estudiarà detalladament les diverses línies i aplicacions de màrqueting i comunicació tant des d'un punt de vista general que té en compte la realitat actual i des d'una perspectiva associada a l'estratègia empresarial. L'objectiu general és educar els individus com a directius i especialistes en comunicacions de màrqueting, i així millorar la qualitat de la gestió com a professió.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Semipresencial, online.

Durada

Durada: 1 curs acadèmic (90 ECTS). Inici del curs: Octubre.

Objectius

  • Proporcionar un estudi avançat de les organitzacions, la seva gestió i el context extern canviant en què operen
  • Preparar-se i/o desenvolupar una carrera en Màrqueting i Gestió de la Comunicació desenvolupant habilitats a nivell professional o com a preparació per a la investigació o lestudi posterior a la zona. Això implica el desenvolupament d'una àmplia gamma de coneixements i habilitats empresarials, juntament amb l'autoconsciència i el desenvolupament personal adequat a les carreres de postgrau/gestió en màrqueting comercial. Això inclou el desenvolupament d'actituds positives i crítiques cap al lideratge, el canvi i l'empresa per reflectir el dinamisme i la vitalitat de l'entorn de màrqueting i gestió de la comunicació
  • Desenvolupar la capacitat d'aplicar el coneixement i la comprensió de la gestió de màrqueting i comunicació a problemes complexos o difícils, tant de manera sistemàtica com creativa, per millorar la pràctica de la comercialització i la gestió de la comunicació, inclòs dins un context internacional . Això inclou la possibilitat de convertir la teoria en pràctica des d'una perspectiva crítica i informada per avançar en l'eficàcia dels empleats i la competitivitat de les organitzacions empresarials
  • Desenvolupar i millorar una sèrie d'habilitats i atributs generals transferibles que, tot i ser altament apropiats per a una carrera professional en Màrqueting i Gestió de la Comunicació, no hi estan restringits
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Master Degree per la University Of Wales Trinity Saint David in Public Relations and Marketing Management.

Perspectives laborals

El lloc de treball adequat a la realització d'aquests estudis són, a qualsevol empresa de qualsevol sector: Adreça de Comunicació. Adreça de Màrqueting. Adreça d'esdeveniments.
Màster en Direcció de Comunicació i Màrqueting
Escola Universitària Formatic Barcelona
Campus i seus: Escola Universitària Formatic Barcelona
Escola d'Estudis Superiors i Universitaris Formatic Barna
Passeig de Gràcia, 66 08007 Barcelona
Sol·licita informació
X