Màster en Customer Experience
1002 Persones estan visitant aquest curs
Preu 7.200 €
Sol·licita informació
Màster en Customer Experience
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
On-line
12 mesos
Preu 7.200 €
Descripció
El Màster en Customer Experience de INESDI et dotarà de les competències necessàries per liderar decisions estratègiques dirigides a maximitzar el model de relació i satisfacció de client, aprenent a com anticipar-se a les seves necessitats i desitjos, en el panorama d'alta incertesa i competitivitat actual, generant i implementant canvis en les organitzacions, perquè obtinguin un avantatge competitiu a l'situar el consumidor en l'eix central de la seva estratègia.
La finalització d'aquest programa permet obtenir noves capacitats i habilitats perquè els professionals que el cursin puguin liderar amb èxit projectes en l'àmbit de l'Customer Experience en les seves respectives empreses i així aconseguir donar resposta a les necessitats de l'panorama empresarial actual.
La finalització d'aquest programa permet obtenir noves capacitats i habilitats perquè els professionals que el cursin puguin liderar amb èxit projectes en l'àmbit de l'Customer Experience en les seves respectives empreses i així aconseguir donar resposta a les necessitats de l'panorama empresarial actual.
Temari
El Màster en Customer Experience està estructurat en 10 mòduls organitzats en 3 blocs de 5ECTS cada un, més un projecte fi de màster de 10ECTS. Cadascun dels mòduls té una durada d'un mes i es realitza de forma asíncrona, és a dir, els / les estudiants realitzen un únic mòdul per mes.
Mòdul 1. - Definir i desenvolupar una estratègia Customer Experience
Mòdul 2. - Context i estratègies de contingut omnicanal
Mòdul 3. - Disseny d'experiències predient la conducta d'el consumidor a través del Neuromàrqueting
Mòdul 4. - Mesurar i optimitzar l'experiència de client
Mòdul 5. - Gestió dinàmica de la relació amb el client
Mòdul 6. - Ús d'una estratègia de Martech per impulsar experiències dinàmiques de el client
Mòdul 7. - Mesura i seguiment de l'ROI al llarg de l'Cicle de vida d'el client
Mòdul 8. - Employee experience
Mòdul 9. - Implantació de CX en una organització. OKRs
Mòdul 10. - ABM Experience. Account Based Màrqueting + CX + B2B
Projecte final de Màster:
És un treball acadèmic-pràctic que els estudiants realitzaran, transversalment. L'objectiu d'aquest treball és afavorir l'aplicació pràctica dels coneixements, metodologies i eines vistos al llarg de tot el màster.
Mòdul 1. - Definir i desenvolupar una estratègia Customer Experience
Mòdul 2. - Context i estratègies de contingut omnicanal
Mòdul 3. - Disseny d'experiències predient la conducta d'el consumidor a través del Neuromàrqueting
Mòdul 4. - Mesurar i optimitzar l'experiència de client
Mòdul 5. - Gestió dinàmica de la relació amb el client
Mòdul 6. - Ús d'una estratègia de Martech per impulsar experiències dinàmiques de el client
Mòdul 7. - Mesura i seguiment de l'ROI al llarg de l'Cicle de vida d'el client
Mòdul 8. - Employee experience
Mòdul 9. - Implantació de CX en una organització. OKRs
Mòdul 10. - ABM Experience. Account Based Màrqueting + CX + B2B
Projecte final de Màster:
És un treball acadèmic-pràctic que els estudiants realitzaran, transversalment. L'objectiu d'aquest treball és afavorir l'aplicació pràctica dels coneixements, metodologies i eines vistos al llarg de tot el màster.
Requisits
El procés d'admissió té com a objectiu fonamental assegurar la idoneïtat i desenvolupament dels candidats, perquè tots els nostres alumnes puguin viure una experiència digital que respongui a les seves necessitats actuals i futures.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
La metodologia s'adapta totalment al teu temps i a les teves necessitats, podent compaginar així la teva vida acadèmica amb la personal i la professional. A més, disposaràs de tot el suport necessari durant el programa perquè puguis desenvolupar-te professionalment i personalment.
Durada
Inici: novembre de 2021
Titulació obtinguda
Un cop finalitzat el programa, els estudiants obtindran:
Un títol propi de INESDI Digital Business School
Un títol propi acreditat per la UPC, si es compleixen els requisits de la Universitat a l'acabar el programa
Perspectives laborals
A l'acabar el programa, els estudiants estaran equipats amb un perfil professional únic que els prepararà per a ocupar llocs com ara:
Director d'experiència (CXO & # 8211; Chief Customer Officer)
Consultor experiència d'usuari
Dissenyador d'interacció
Gerent de disseny de producte o servei
Avantatges del curs
Treballaràs en un Projecte Final de Màster que basarà les premisses en necessitats reals d'empreses de primer nivell. A més, començaràs a treballar-ho des del principi, de manera que podràs anar aplicant tots els coneixements que vagis adquirint al llarg de el programa.
En les diferents activitats presencials, coneixeràs a companys, professors i empreses vinculades a l'escola. Podràs participar en dinàmiques de networking, presentacions de projectes, masterclasses i visites a empreses durant tota una setmana. A més, disposaràs d'un coworking a la teva disposició.
Professorat
Aprendràs de professors practitioners líders en el seu sector i àrea de negoci que es troben en actiu. El nostre claustre està en contacte de primera mà amb els canvis que es produeixen en el sector, així com amb les noves tendències, eines i funcionalitats que s'estan desenvolupant.
Màster en Customer Experience
Inesdi Digital Business School
Campus i seus: Inesdi Digital Business School
INESDI Instituto de
Rambla de Catalunya, 33, 1º 1ª
08908
Barcelona