Màster en Comunicació, Relacions Públiques i Organització d'Esdeveniments
20 Persones han demanat informació
1161 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Màster en Comunicació, Relacions Públiques i Organització d'Esdeveniments
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
On-line | Semi-presencial
Barcelona
60 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
En aquesta era de transformació en què els mitjans digitals socials i altres estan redefinint el món de la comunicació, les empreses a gairebé totes les indústries requereixen campanyes de relacions públiques coordinades per professionals per assolir els seus objectius.
L´experiència del client, les comunitats en línia i les xarxes socials han creat la necessitat de professionals de la comunicació que disposin d´un conjunt molt diferent d´habilitats amb uns coneixements actualitzats i de primer nivell
L´experiència del client, les comunitats en línia i les xarxes socials han creat la necessitat de professionals de la comunicació que disposin d´un conjunt molt diferent d´habilitats amb uns coneixements actualitzats i de primer nivell
Temari
Estructura modular:
• Màrqueting: Al llarg del contingut daquest mòdul, lestudiant podrà aprofundir els seus coneixements en Màrqueting analític, estratègic i operatiu.
• Estratègies empresarials: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Introducció a l'estratègia
o estratègies empresarials
o Estratègies de màrqueting
o Estratègies de comunicació
• Comunicació empresarial: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Introducció a la comunicació comercial
o Instruments i tècniques de comunicació comercial
• Pla de comunicació: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Introducció a la comunicació interna i externa
o Instruments i tècniques de comunicació
o Identitat corporativa i cultura d'empresa
o Branding
o Imatge corporativa
• Relacions públiques: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Relacions públiques internes i anàlisi de públics especialitzats
o Relacions públiques externes i gabinet de premsa
o Gestió de la comunicació en situacions de crisi
• Protocol: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Origen i aproximació teòrica
o Tipologia del protocol i organització d"actes
o Protocol privat i protocol oficial
• Organització d'esdeveniments: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Introducció: El mercat dels esdeveniments
o Els esdeveniments i la seva planificació
o El patrocini a l'esdeveniment
• Comunicació i noves tecnologies: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Aproximació a la sociologia
o Cultura de masses i globalització
o La societat en xarxa i nous mitjans de comunicació
• Treball final de curs.
• Màrqueting: Al llarg del contingut daquest mòdul, lestudiant podrà aprofundir els seus coneixements en Màrqueting analític, estratègic i operatiu.
• Estratègies empresarials: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Introducció a l'estratègia
o estratègies empresarials
o Estratègies de màrqueting
o Estratègies de comunicació
• Comunicació empresarial: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Introducció a la comunicació comercial
o Instruments i tècniques de comunicació comercial
• Pla de comunicació: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Introducció a la comunicació interna i externa
o Instruments i tècniques de comunicació
o Identitat corporativa i cultura d'empresa
o Branding
o Imatge corporativa
• Relacions públiques: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Relacions públiques internes i anàlisi de públics especialitzats
o Relacions públiques externes i gabinet de premsa
o Gestió de la comunicació en situacions de crisi
• Protocol: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Origen i aproximació teòrica
o Tipologia del protocol i organització d"actes
o Protocol privat i protocol oficial
• Organització d'esdeveniments: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Introducció: El mercat dels esdeveniments
o Els esdeveniments i la seva planificació
o El patrocini a l'esdeveniment
• Comunicació i noves tecnologies: Al llarg del contingut d'aquest mòdul, l'estudiant podrà aprofundir els coneixements en:
o Aproximació a la sociologia
o Cultura de masses i globalització
o La societat en xarxa i nous mitjans de comunicació
• Treball final de curs.
Competències per a les quals et prepara el curs
Aquest professional coneix les tècniques per ajudar a millorar la imatge i facilitar la comunicació a moltes empreses, organismes i institucions, des de la Direcció de Comunicació.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Durada
Durada: 1 curs acadèmic (60 crèdits ECTS). Inici del curs: Octubre.
Objectius
Per a la indústria de les relacions públiques, el desafiament actual més gran és l'escassetat de nous talents, la demanda de professionals amb talent en aquest sector està creixent més ràpid que en altres.
Per això, el màster en comunicació, relacions públiques i organització d'esdeveniments és tant recomanat. A través d'aquest programa i el pla d'estudis innovador, a l'EUFB es formen estudiants d'alt nivell que satisfan la demanda creixent de professionals de la comunicació, les relacions públiques i de l'organització de diferents tipus d'esdeveniments. Aquestes persones han d'estar acostumades a les tendències del sector i han de ser capaces d'aplicar les noves tecnologies i els nous mètodes de gestió, organització i comunicació per desenvolupar i implementar plans de relacions públiques eficaces, esdeveniments i campanyes de màrqueting.
Per això, el màster en comunicació, relacions públiques i organització d'esdeveniments és tant recomanat. A través d'aquest programa i el pla d'estudis innovador, a l'EUFB es formen estudiants d'alt nivell que satisfan la demanda creixent de professionals de la comunicació, les relacions públiques i de l'organització de diferents tipus d'esdeveniments. Aquestes persones han d'estar acostumades a les tendències del sector i han de ser capaces d'aplicar les noves tecnologies i els nous mètodes de gestió, organització i comunicació per desenvolupar i implementar plans de relacions públiques eficaces, esdeveniments i campanyes de màrqueting.
Pràctiques
Pràctiques a empreses amb conveni de l'EUFB fins a 600 hores.
Perspectives laborals
Professionals per treballar en l'àmbit de la comunicació corporativa i la gestió desdeveniments.
Avantatges del curs
Possibilitat dacreditar el nivell didiomes. Realització de pràctiques en empreses amb què es manté conveni.
Màster en Comunicació, Relacions Públiques i Organització d'Esdeveniments
Escola Universitària Formatic Barcelona
Campus i seus: Escola Universitària Formatic Barcelona
Escola d'Estudis Superiors i Universitaris Formatic Barna
Passeig de Gràcia, 66
08007
Barcelona