Grau de Títol Superior en Disseny de Moda, Estilisme i Comunicació
1100 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Grau de Títol Superior en Disseny de Moda, Estilisme i Comunicació
Sol·licita informació
Informació del curs
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
4 anys
Consulteu el preu
Descripció
El Títol Superior en Disseny de Moda, en l'especialitat d'Estilisme i Comunicació de Moda, és equivalent a Grau Universitari (240 ECTS). Aquest curs forma professionals capaços d'anticipar respostes i solucions a les futures tendències estètiques i a les noves necessitats del mercat de la moda.
S'estudia una base teòrica i cultural amb l'objectiu que l'alumne creï un estil estètic i innovador que despunti en el mercat internacional de la moda i tingui gran capacitat creativa per actuar en un sector cada vegada més complex.
S'estudia una base teòrica i cultural amb l'objectiu que l'alumne creï un estil estètic i innovador que despunti en el mercat internacional de la moda i tingui gran capacitat creativa per actuar en un sector cada vegada més complex.
Temari
• El primer any del curs està centrat en l'adquisició dels conceptes bàsics del disseny, la cultura i la metodologia de projecte. S'ensenya a atrevir-se a crear i a comunicar.
• En el segon any es comença l'aprenentatge de les tècniques específiques de moda: patronatge, modelatge, il·lustració, complements, història, etc. Coneixements essencials per a qualsevol persona que treballi en l'àmbit de la moda. Es combina sempre la formació de tècniques tradicionals i modernes, per poder enfrontar-se a la indústria actual de manera completa i perquè cada alumne pugui trobar aquelles que li facilitin desenvolupar la seva creativitat.
• En el tercer any l'alumne s'especialitza en l'itinerari d'Estilisme i Comunicació de Moda i comença a estudiar assessoria d'imatge, edició de moda i últimes tendències, i a realitzar nombrosos projectes d'estilisme (editorials, sessions de foto, etc.). Destaca un projecte de sostenibilitat i moda i diversos treballs amb visió de futur pel que fa a tècniques i teixits.
• Durant el quart any es realitzen pràctiques en una empresa i es porta a terme el projecte de final de carrera que serveix com a carta de presentació al món professional.
• En el segon any es comença l'aprenentatge de les tècniques específiques de moda: patronatge, modelatge, il·lustració, complements, història, etc. Coneixements essencials per a qualsevol persona que treballi en l'àmbit de la moda. Es combina sempre la formació de tècniques tradicionals i modernes, per poder enfrontar-se a la indústria actual de manera completa i perquè cada alumne pugui trobar aquelles que li facilitin desenvolupar la seva creativitat.
• En el tercer any l'alumne s'especialitza en l'itinerari d'Estilisme i Comunicació de Moda i comença a estudiar assessoria d'imatge, edició de moda i últimes tendències, i a realitzar nombrosos projectes d'estilisme (editorials, sessions de foto, etc.). Destaca un projecte de sostenibilitat i moda i diversos treballs amb visió de futur pel que fa a tècniques i teixits.
• Durant el quart any es realitzen pràctiques en una empresa i es porta a terme el projecte de final de carrera que serveix com a carta de presentació al món professional.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Es basa principalment en una metodologia pràctica a través de projectes experimentals i simulacions empresarials guiades sota professionals del sector. El curs està dividit en mòduls d'assignatures perquè l'alumne realitzi un projecte rere l'altre i no diversos simultàniament. Un procés més efectiu que permet anar millorant tant el desenvolupament d'un concepte com el procés d'elaboració.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol.
Durada
4 anys acadèmics. Data d'inici: 09/2019.
Objectius
El Títol Superior ofereix una trajectòria formativa que ensenya l'alumne a idear noves fórmules estètiques indispensables per comunicar la imatge d'una marca. Proporciona els coneixements per connectar les exigències i necessitats a través de diferents mitjans: editorials de premsa especialitzada, desfilades, catàlegs, aparadors, punts de venda, publicitat i cinema.
Perspectives laborals
Estilista, consultor per al desenvolupament de col·leccions de moda, creador de looks per a la correcta comunicació d'una col·lecció o producte, publicitat, editorials de moda, elaboració de guies de compres, visual merchandiser, assessor d'imatge, personal shopper, organitzador d'esdeveniments, aparadorisme, producció en publicitat i cinema, comunicació de moda i imatge de marca, etc.
Campus i seus: IED Barcelona Escola Superior de Disseny
IED Barcelona Escola Superior de Disseny
C/ Biada, 11
08012
Barcelona