Curs de Màrqueting Digital en l'Esport
1062 Persones estan visitant aquest curs
Preu 640 €
Sol·licita informació
Curs de Màrqueting Digital en l'Esport
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
On-line
3 crèdits
Preu 640 €
Descripció
El repte que planteja el curs és el d'adquirir els coneixements i eines que possibilitin desenvolupar estratègies de màrqueting digital reals i eficaces per al posicionament, la difusió i la comercialització dels productes, serveis i marca que pugui oferir un projecte empresarial esportiu.
Temari
El programa té 3 crèdits (ECTS), distribuïts en 5 setmanes. El curs es compon de diverses unitats didàctiques (UD) i cadascuna consta d'una prova d'avaluació continuada en la qual es treballa una part teòrica interactiva, complementada amb la resolució d'exercicis i casos pràctics.
CONTINGUTS
CONTINGUTS
- La revolució digital i el seu impacte en la indústria de l'esport.
- Estratègia digital. Molt més que màrqueting.
- Continguts i plataformes. El poder de les xarxes socials per crear fan engagement.
- De la generació de contingut a la monetització.
- El disseny d'un Pla de Màrqueting Digital. Com implementem el nostre Pla?
Competències per a les quals et prepara el curs
Conèixer i aplicar els principis de la gestió de recursos humans.
Comprendre els aspectes culturals d'una plantilla.
Liderar el procés de gestió del canvi en una organització esportiva.
Ser eficaç en la teva comunicació.
Gestionar estratègicament els processos d'innovació.
Alinear els recursos, capacitats i habilitats per a posar en pràctica la innovació.
Destinataris
El programa va dirigit a aquells que desitgen completar la seva formació amb un curs especialitzat en màrqueting digital.
Aquest curs és adequat per a tu, si:
Aquest curs és adequat per a tu, si:
- Ets un (ex) esportista que vol especialitzar-se en l'àmbit del màrqueting digital en l'esport.
- Estàs treballant en una empresa i / o en un entorn esportiu i vols adquirir coneixements sobre el màrqueting digital en l'esport.
Requisits
Per realitzar aquest curs és recomanable tenir nocions de gestió i organització esportiva o haver desenvolupat una carrera com a esportista professional.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Aprenentatge 3.0: Diferents entorns d'aprenentatge i tecnologies.
World-class faculty: Interacció amb professorat expert i professionals del sector.
Eines col·laboratives, treballs en equip, comunicació i debat.
Sports-industry oriented: Aproximant la formació al sector empresarial de la indústria de l'esport.
Aprenentatge basat en l'experiència: Dissenyat per a la millora professional.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol i Anglès
Durada
5 setmanes. 3 ECTS (dedicació setmanal de 10 hores)
Inici: abril / novembre.
Objectius
L'objectiu és capacitar l'alumne per entendre i prendre decisions al voltant de la societat xarxa, posant èmfasi en el nou rol de l'individu i el paper que juguen les xarxes socials en el nou escenari del màrqueting digital i de la comunicació global. En acabar l'assignatura, l'estudiant serà capaç d'aportar valor a una estratègia digital integral entenent quins són els seus objectius i decidint cadascuna de les accions a dur a terme, justificant-les i sent capaç d'avaluar l'impacte d'aquestes decisions. L'estudiant haurà de, a través de 2 activitats realitzar una proposta de millora relacionada amb el Màrqueting Digital d'un club / esportista / empresa Esportiva.
Titulació obtinguda
Certificat del Curs de Màrqueting Digital en l'Esport de Johan Cruyff Institute.
Promocions
Condicions especials: Descompte per socis d'entitats vinculades.
Curs de Màrqueting Digital en l'Esport
Johan Cruyff Institute
Campus i seus: Johan Cruyff Institute
Johan Cruyff Institute
C/ Pomaret 8
08017
Barcelona