Grau en Publicitat i relacions públiques
5 Persones han demanat informació
1164 Persones estan visitant aquest curs
entre 5.000 € i 10.000 €
Informa't sobre les condicions
Sol·licita informació
Descarregar Fullet PDF
Grau en Publicitat i relacions públiques
Sol·licita informació
Informació del curs
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona, Barcelona ...
240 crèdits
entre 5.000 € i 10.000 €
Descripció
En el Grau en Publicitat i Relacions Públiques, el principal objectiu és formar professionals capaços de gestionar marques i solucionar tot tipus de problemes de comunicació. Amb aquesta finalitat, s'ofereix una formació integral i personalitzada, en la qual és fonamental l'adquisició de competències com la capacitat crítica, analítica i de compromís social. Aquests estudis van dirigits a totes aquelles persones que vulguin dedicar-se al món de la publicitat i de les relacions públiques com a gestor de projectes, assessor de comunicació, relacions públiques, creatiu i analista en agències de comunicació i / o de relacions públiques, en empreses o en qualsevol altre organisme.
En aquesta titulació, s'ensenya a l'alumne quines són les estratègies de la comunicació, com donar solucions creatives i persuasives, de quina manera es gestiona una campanya, com s'organitzen i distribueixen les tasques en els equips de treball, etc. A més, s'aprèn tot el necessari per llançar un producte, què significa reposicionar una marca o què és la gestió de comunicació de crisi, entre d'altres aspectes rellevants. Així mateix, l'alumne disposa, durant tota la seva trajectòria universitària, de l'assessorament per part d'un equip de professors, compost per acadèmics amb una clara vocació docent i professionals que estan treballant en les principals empreses del sector de la publicitat i de les relacions públiques.
D'altra banda, UIC Barcelona aposta per la formació en el domini de les noves tecnologies i de l'anglès com a instruments imprescindibles per tenir una major projecció internacional i per assegurar l'èxit professional. Amb aquesta finalitat, es compta amb equipaments tecnològics d'última generació i assignatures i tallers impartits en anglès (workshops, meeting points, etc)
Cal destacar, que el projecte acadèmic està directament vinculat al mercat laboral, per aquest motiu s'ofereix un ampli ventall d'entitats de prestigi on poder fer les pràctiques universitàries (Bassat, Ogilvy, MCann Erickson, Antonio Puig, Mango, SEAT ...)
A més, gràcies a l'adaptació de UIC Barcelona al pla Bolonya, amb aquest grau es pot exercir com a professional de la publicitat i de les relacions públiques en tot l'Espai Europeu d'Educació Superior.
En aquesta titulació, s'ensenya a l'alumne quines són les estratègies de la comunicació, com donar solucions creatives i persuasives, de quina manera es gestiona una campanya, com s'organitzen i distribueixen les tasques en els equips de treball, etc. A més, s'aprèn tot el necessari per llançar un producte, què significa reposicionar una marca o què és la gestió de comunicació de crisi, entre d'altres aspectes rellevants. Així mateix, l'alumne disposa, durant tota la seva trajectòria universitària, de l'assessorament per part d'un equip de professors, compost per acadèmics amb una clara vocació docent i professionals que estan treballant en les principals empreses del sector de la publicitat i de les relacions públiques.
D'altra banda, UIC Barcelona aposta per la formació en el domini de les noves tecnologies i de l'anglès com a instruments imprescindibles per tenir una major projecció internacional i per assegurar l'èxit professional. Amb aquesta finalitat, es compta amb equipaments tecnològics d'última generació i assignatures i tallers impartits en anglès (workshops, meeting points, etc)
Cal destacar, que el projecte acadèmic està directament vinculat al mercat laboral, per aquest motiu s'ofereix un ampli ventall d'entitats de prestigi on poder fer les pràctiques universitàries (Bassat, Ogilvy, MCann Erickson, Antonio Puig, Mango, SEAT ...)
A més, gràcies a l'adaptació de UIC Barcelona al pla Bolonya, amb aquest grau es pot exercir com a professional de la publicitat i de les relacions públiques en tot l'Espai Europeu d'Educació Superior.
Temari
Assignatures del curs 1:
• Fonaments de la Comunicació Humana 1
• Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
• Anglès General
• Llenguatge Publicitari
• Màrqueting Emocional
• Plató
• Redacció i Comunicació Escrita
• Teoria de la Informació
• Comunicació Televisiva
• Història Contemporània
• Història del Pensament
• Anglès Acadèmic
• Sociologia
Assignatures del curs 2:
• Comunicació Radiofònica
• Empresa Informativa
• Anglès Escrit
• Teoria de la Comunicació
• Workshop. llenguatge Publicitari
• Comunicació institucionals
• Dret de la Informació, Drets Fonamentals i Igualtat de Drets
• Disseny Gràfic
• Economia
• Psicologia
• Soundtrack
Assignatures del curs 3:
• Direcció Estratègica
• Estadística. Investigació de Mercats
• Fotografia i Disseny Aplicats a la Publicitat
• Màrqueting
• Optativa
• Workshop. Programes de Relacions Públiques I
• Estructura del Sistema Audiovisual
• Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
• Fonaments de la Comunicació Humana II
• Màrqueting Digital
• Optativa
• Tècniques de Narrativa Audiovisual
• Workshop (projecte per a la Xarxa)
Assignatures del curs 4:
• Pràctiques
• Treball Fi de GradoTF
• Direcció de Persones
• Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
• Optativa
• Producció i Realització de Televisió
• Professional English for Advertising I
• Optativa
• Professional English for Advertising II
• Workshop. Programes de Relacions Públiques II
• Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
• Fonaments de la Comunicació Humana 1
• Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
• Anglès General
• Llenguatge Publicitari
• Màrqueting Emocional
• Plató
• Redacció i Comunicació Escrita
• Teoria de la Informació
• Comunicació Televisiva
• Història Contemporània
• Història del Pensament
• Anglès Acadèmic
• Sociologia
Assignatures del curs 2:
• Comunicació Radiofònica
• Empresa Informativa
• Anglès Escrit
• Teoria de la Comunicació
• Workshop. llenguatge Publicitari
• Comunicació institucionals
• Dret de la Informació, Drets Fonamentals i Igualtat de Drets
• Disseny Gràfic
• Economia
• Psicologia
• Soundtrack
Assignatures del curs 3:
• Direcció Estratègica
• Estadística. Investigació de Mercats
• Fotografia i Disseny Aplicats a la Publicitat
• Màrqueting
• Optativa
• Workshop. Programes de Relacions Públiques I
• Estructura del Sistema Audiovisual
• Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
• Fonaments de la Comunicació Humana II
• Màrqueting Digital
• Optativa
• Tècniques de Narrativa Audiovisual
• Workshop (projecte per a la Xarxa)
Assignatures del curs 4:
• Pràctiques
• Treball Fi de GradoTF
• Direcció de Persones
• Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
• Optativa
• Producció i Realització de Televisió
• Professional English for Advertising I
• Optativa
• Professional English for Advertising II
• Workshop. Programes de Relacions Públiques II
• Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Competències per a les quals et prepara el curs
L'alumne adquirirà un seguit de competències que el capacitaran per a poder exercir com a professional de la publicitat i de les relacions públiques en l'escenari actual amb garanties d'èxit.
Destinataris
Aquesta titulació s'adreça a tots els que sentin vocació pel món de la publicitat i de les relacions públiques i vulguin dedicar-se a aquest sector professionalment. Es busquen alumnes motivats, amb ganes d'aprendre i d'innovar, gent amb esperit crític, analític i emprenedor, que sàpiguen treballar en equip, estudiants responsables, amb ments creatives, i que vulguin créixer com a professionals d'aquest sector.
Requisits
Podran sol·licitar l'ingrés tots els candidats que compleixin les vies i els requisits generals d'accés al títol. La majoria dels estudiants procedeixen de l'àrea humanística o social, però el grau està obert a qualsevol altra modalitat formativa d'origen.
Descarregar Fullet PDF
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
S'ha de realitzar una prova d'admissió.
Idiomes en els quals s'imparteix
Català, castellà i anglès.
Durada
Durada: 8 semestres.
Objectius
• Formar professionals capaços de gestionar marques i donar solucions de màxima qualitat a tota mena de problemes de comunicació, tenint en compte la part ètica de la professió.
• Fomentar la capacitat creativa, de comunicació i les habilitats tècniques.
• Dotar els alumnes d'una formació generalista de qualitat, amb sòlids fonaments intel·lectuals i deontològics.
• Oferir una visió internacional de la publicitat i les relacions públiques per desenvolupar-se professionalment en un context global.
• Crear professionals responsables i plenament conscients de la dimensió social de la publicitat i les relacions públiques.
• Capacitar l'alumne amb els coneixements i aptituds necessaris per afrontar amb solidesa l'escenari actual de la publicitat i de les relacions públiques.
• Potenciar el domini de l'anglès com a eina de treball i d'obertura internacional.
• Crear professionals habilitats per exercir la seva tasca amb flexibilitat i competència en qualsevol empresa del sector.
• Fomentar l'esperit emprenedor, l'autoaprenentatge i la responsabilitat vocacional.
• Desenvolupar habilitats per al treball en equip i per al lideratge.
• Facilitar el coneixement del món de la publicitat i les relacions públiques en totes les fases del seu cicle productiu.
• Fomentar la capacitat creativa, de comunicació i les habilitats tècniques.
• Dotar els alumnes d'una formació generalista de qualitat, amb sòlids fonaments intel·lectuals i deontològics.
• Oferir una visió internacional de la publicitat i les relacions públiques per desenvolupar-se professionalment en un context global.
• Crear professionals responsables i plenament conscients de la dimensió social de la publicitat i les relacions públiques.
• Capacitar l'alumne amb els coneixements i aptituds necessaris per afrontar amb solidesa l'escenari actual de la publicitat i de les relacions públiques.
• Potenciar el domini de l'anglès com a eina de treball i d'obertura internacional.
• Crear professionals habilitats per exercir la seva tasca amb flexibilitat i competència en qualsevol empresa del sector.
• Fomentar l'esperit emprenedor, l'autoaprenentatge i la responsabilitat vocacional.
• Desenvolupar habilitats per al treball en equip i per al lideratge.
• Facilitar el coneixement del món de la publicitat i les relacions públiques en totes les fases del seu cicle productiu.
Titulació obtinguda
Graduat / a en Publicitat i Relacions Públiques de UIC Barcelona. Amb aquesta titulació i gràcies a l'adaptació de UIC Barcelona al pla Bolonya, l'alumne podrà exercir com a professional de la publicitat i les relacions públiques en tot l'Espai Europeu d'Educació Superior.
Pràctiques
Gestor de projectes: Assumeix Realització de pràctiques en empreses d'àmbit nacional i internacional.
Perspectives laborals
Gestor de projectes: Assumeix responsabilitats, gestiona projectes, s'encarrega del seguiment i control de les campanyes, està orientat a resultats, lidera equips i genera entusiasme. Relacions Públiques: Assumeix responsabilitats pròpies de la comunicació empresarial, com la gestió de la comunicació corporativa, organització d'esdeveniments i les relacions de les empreses amb la societat. Assessor de comunicació: Defineix els eixos estratègics de la comunicació, genera confiança, interactua amb els públics estratègics, etc. Creatiu: Especialitzat en la plasmació de la idea que es vol transmetre. Per a això ha de dominar les tècniques de la creació publicitària i les eines necessàries per donar resposta a les necessitats de comunicació de les empreses i institucions. Analista: Planifiquen la idoneïtat i característiques dels suports per a la difusió del missatge, coneix els públics i les tendències socioculturals.
Promocions
Beques, descomptes i finançament disponibles.
Avantatges del curs
Com a alumne d'aquest grau pots cursar part dels teus estudis o realitzar les teves pràctiques a l'estranger, amb reconeixement acadèmic.
Grau en Publicitat i relacions públiques
Universitat Internacional de Catalunya (UIC)
Campus i seus: Universitat Internacional de Catalunya (UIC)
Facultad de Ciencias Económicas y Sociales
Campus d'Iradier. Calle Inmaculada, 22
08017
Barcelona
Facultad de Derecho
Campus d'Iradier. Calle Inmaculada, 22
08017
Barcelona
Facultad de Humanidades
Campus d'Iradier. Calle Inmaculada, 22
08017
Barcelona
Escuela Técnica Superior de Arquitectura
Campus d'Iradier. Calle Inmaculada, 22
08017
Barcelona
Facultad de Ciencias de la Comunicación
Edificio Alfa-Campus Barcelona, Inmaculada 22
08017
Barcelona
Facultad de Ciencias de la Educación
Carrer Josep Trueta, s/n
08195
Sant Cugat del Vallès
(Barcelona)
+ vegeu més seus