Grau en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals
18 Persones han demanat informació
1067 Persones estan visitant aquest curs
Preu 9.325 €
Sol·licita informació
Grau en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals
Sol·licita informació
Informació del curs
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
5 anys
Preu 9.325 €
Descripció
ESIC, com a centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili, t'ofereix el Grau Oficial en Màrqueting un grau amb alt reconeixement empresarial que et permet enfrontar-te a qualsevol repte dins de l'empresa, facilitant l'accés a nombroses opcions laborals i capacitándote per exercir funcions directives en qualsevol organització, nacional i internacional.
El Grau Oficial + Títol Superior afegirà valor diferencial al teu currículum pel seu nivell d'especialització i coneixements.
El Grau Oficial en Màrqueting juntament amb el Títol Superior en Negocis Digitals d'ESIC et proporciona formació orientada a la gestió empresarial, el màrqueting i la investigació de mercats.
A més adquiriràs, coneixements, habilitats i aprendràs a utilitzar les eines de màrqueting necessàries per enfrontar-te amb èxit a les noves exigències de les empreses.
En cursar aquest Grau Oficial juntament amb la Titulació Superior en ESIC incorpores complements formatius específics encaminats a dotar-te de les millors eines a l'hora de enfrontar-te als reptes professionals.
El programa té com a objectiu fonamental formar professionals del màrqueting amb una alta capacitat d'ocupabilitat.
El grau formarà professionals de l'empresa enfocats als àmbits de màrqueting, investigació de mercats, comercial i comunicació empresarial.
Això vol dir que el contingut del programa proporcionarà:
• Una visió global de la disciplina del Màrqueting i la seva integració en l'àmbit empresarial.
• Formació en metodologies i eines pròpies de l'àmbit del màrqueting, comercial, investigació de mercats i comunicació empresarial.
• Una visió pràctica de la disciplina, enfocada a l'ocupabilitat de l'egressat.
El Grau Oficial + Títol Superior afegirà valor diferencial al teu currículum pel seu nivell d'especialització i coneixements.
El Grau Oficial en Màrqueting juntament amb el Títol Superior en Negocis Digitals d'ESIC et proporciona formació orientada a la gestió empresarial, el màrqueting i la investigació de mercats.
A més adquiriràs, coneixements, habilitats i aprendràs a utilitzar les eines de màrqueting necessàries per enfrontar-te amb èxit a les noves exigències de les empreses.
En cursar aquest Grau Oficial juntament amb la Titulació Superior en ESIC incorpores complements formatius específics encaminats a dotar-te de les millors eines a l'hora de enfrontar-te als reptes professionals.
El programa té com a objectiu fonamental formar professionals del màrqueting amb una alta capacitat d'ocupabilitat.
El grau formarà professionals de l'empresa enfocats als àmbits de màrqueting, investigació de mercats, comercial i comunicació empresarial.
Això vol dir que el contingut del programa proporcionarà:
• Una visió global de la disciplina del Màrqueting i la seva integració en l'àmbit empresarial.
• Formació en metodologies i eines pròpies de l'àmbit del màrqueting, comercial, investigació de mercats i comunicació empresarial.
• Una visió pràctica de la disciplina, enfocada a l'ocupabilitat de l'egressat.
Temari
Competències per a les quals et prepara el curs
Algunes de les competències són: Identificar els conceptes fonamentals de l'empresa, les seves funcions i el seu entorn. Reconèixer i analitzar el comportament dels agents econòmics i el funcionament dels mercats. Dissenyar i implementar decisions estratègiques de màrqueting. Dissenyar les diferents parts d'un pla de màrqueting fins a la seva implementació. Elaborar i interpretar la informació comptable i financera de l'empresa. Interpretar i aplicar els conceptes jurídics bàsics que afecten l'empresa. Calcular i aplicar mdéodos quantitatius i qualitatius aplicats a l'empresa i el màrqueting. Analitzar les necessitats del consumidor i avaluar els seus comportaments en l'àmbit del màrqueting. Reconèixer els fonaments de la direcció comercial i la direcció d'equips comercials. Integrar-se en l'àrea de màrqueting d'una organització. Aplicar les principals polítiques de RRHH sobre la base de l'organització humana de l'empresa.
Destinataris
• Estudiants que desitgin dedicar-se al màrqueting i / o la gestió comercial.
• Alumnes amb capacitat lògica-analítica. La titulació et prepara per a l'anàlisi dels mercats i les seves competències.
• Alumnes amb capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.
• Estudiants que desitgin relacionar-se amb l'economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de les noves tecnologies.
• Alumnes amb capacitat lògica-analítica. La titulació et prepara per a l'anàlisi dels mercats i les seves competències.
• Alumnes amb capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.
• Estudiants que desitgin relacionar-se amb l'economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de les noves tecnologies.
Requisits
Els alumnes que vulguin cursar el Grau en Màrqueting hauran d'haver aprovat batxillerat i les proves d'accés a la universitat o estar en possessió d'alguns dels títols que habiliten per a l'ingrés a la universitat.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
S'haurà de realitzar un procés selectiu.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol
Durada
Propera convocatòria: Setembre 2023.
Objectius
La Missió de la titulació és oferir una formació completa que capaciti als seus egressats en l'exercici professional del màrqueting dins d'una organització empresarial. Per a això, estableix els següents objectius formatius:
• Descriure la disciplina del màrqueting, de forma integrada i relacionada amb les funcions bàsiques d'una empresa.
• Aprofundir en les diferents àrees de coneixement del màrqueting, oferint una formació bàsica en cadascuna d'elles, tant en metodologies com a eines.
• Establir la necessària correlació entre les diferents àrees del màrqueting i la relació amb la consecució dels objectius de màrqueting.
• Oferir una formació pràctica que apropi la realitat empresarial als estudis universitaris.
• Descriure la disciplina del màrqueting, de forma integrada i relacionada amb les funcions bàsiques d'una empresa.
• Aprofundir en les diferents àrees de coneixement del màrqueting, oferint una formació bàsica en cadascuna d'elles, tant en metodologies com a eines.
• Establir la necessària correlació entre les diferents àrees del màrqueting i la relació amb la consecució dels objectius de màrqueting.
• Oferir una formació pràctica que apropi la realitat empresarial als estudis universitaris.
Pràctiques
Realització de pràctiques en empreses.
Perspectives laborals
Àmbit de màrqueting:
Director de màrqueting o comercial
Brand manager / Cap de marca
Product Manager / Cap de Producte
Analyst customer relationship
Trade màrqueting manager
Responsable de Màrqueting Digital
Àmbit d'Investigació de Mercats:
Analista de mercat
Business Intelligence
Àmbit Comercial:
Director comercial
Director de comerç internacional
Cap de producte i vendes
Responsable de Desenvolupament de Negoci
account manager
Àmbit Comunicació Empresarial:
Responsable de comunicació
Promocions
Beques i ajudes disponibles.
Grau en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals
ESIC Barcelona
Campus i seus: ESIC Barcelona
Campus Universitario Barcelona
Passeig de Santa Eulàlia, 2
08017
Barcelona