Grau en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals

20 Persones han demanat informació
1148 Persones estan visitant aquest curs
Preu 9.700 €
Sol·licita informació
ESIC Barcelona
Grau en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals
Sol·licita informació
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
5 anys
Preu 9.700 €

Descripció

ESIC, com a centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili, t'ofereix el Grau Oficial en Màrqueting un grau amb alt reconeixement empresarial que et permet enfrontar-te a qualsevol repte dins de l'empresa, facilitant l'accés a nombroses opcions laborals i capacitándote per exercir funcions directives en qualsevol organització, nacional i internacional.
El Grau Oficial + Títol Superior afegirà valor diferencial al teu currículum pel seu nivell d'especialització i coneixements.
El Grau Oficial en Màrqueting juntament amb el Títol Superior en Negocis Digitals d'ESIC et proporciona formació orientada a la gestió empresarial, el màrqueting i la investigació de mercats.
A més adquiriràs, coneixements, habilitats i aprendràs a utilitzar les eines de màrqueting necessàries per enfrontar-te amb èxit a les noves exigències de les empreses.
En cursar aquest Grau Oficial juntament amb la Titulació Superior en ESIC incorpores complements formatius específics encaminats a dotar-te de les millors eines a l'hora de enfrontar-te als reptes professionals.
El programa té com a objectiu fonamental formar professionals del màrqueting amb una alta capacitat d'ocupabilitat.
El grau formarà professionals de l'empresa enfocats als àmbits de màrqueting, investigació de mercats, comercial i comunicació empresarial.
Això vol dir que el contingut del programa proporcionarà:
• Una visió global de la disciplina del Màrqueting i la seva integració en l'àmbit empresarial.
• Formació en metodologies i eines pròpies de l'àmbit del màrqueting, comercial, investigació de mercats i comunicació empresarial.
• Una visió pràctica de la disciplina, enfocada a l'ocupabilitat de l'egressat.
+ vegeu més

Temari

Primer curs:
• Introducció al Màrqueting
• Introducció a l'Empresa
• Matemáicas Empresarials
• Història Econòmica
• Sociologia de l'Empresa
• Comunicació Empresarial
• Idioma Modern
• Estadística aplicada al Màrqueting
• Economia I: Microeconomia
• Informàtica Aplicada al Màrqueting

Segon curs:
• Economia II: Macroeconomia
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting I Pol Santandreu
• Dret Mercantil
• Responsabilitat i Màrqueting Social Corporatiu
• Comportament del Consumidor I
• Màrqueting Estratégico4
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting II
• Investigació de Mercats I
• Comportament del Consumidor II
• Política de Producte
• Política de Distribució
• Gestió Estratègica de la Marca

Tercer curs:
• Comunicació i Publicitat
• Mètodes de Decisió aplicats al Màrqueting
• Màrqueting i Sistemes d'Informació aplicats
• Política de Preus i Costos
• Tècniques de Negociació Comercial
• Màrqueting Relacional i Directe
• Creació d'Empreses
• Direcció de Recursos Humans
• Direcció de Vendes
• Direcció de Màrqueting Internacional
• Estratègies de Màrqueting Digital
• Investigació de Mercats II

Quart curs:
• Direcció Estratègica
• Pla de Màrqueting
• Optativa 1
• Optativa 2
• Optativa 3
• Optativa 4
• Optativa 5
• Pràctiques Externes
• Treball Fi de Grau
 
+ vegeu més

Competències per a les quals et prepara el curs

Algunes de les competències són: Identificar els conceptes fonamentals de l'empresa, les seves funcions i el seu entorn. Reconèixer i analitzar el comportament dels agents econòmics i el funcionament dels mercats. Dissenyar i implementar decisions estratègiques de màrqueting. Dissenyar les diferents parts d'un pla de màrqueting fins a la seva implementació. Elaborar i interpretar la informació comptable i financera de l'empresa. Interpretar i aplicar els conceptes jurídics bàsics que afecten l'empresa. Calcular i aplicar mdéodos quantitatius i qualitatius aplicats a l'empresa i el màrqueting. Analitzar les necessitats del consumidor i avaluar els seus comportaments en l'àmbit del màrqueting. Reconèixer els fonaments de la direcció comercial i la direcció d'equips comercials. Integrar-se en l'àrea de màrqueting d'una organització. Aplicar les principals polítiques de RRHH sobre la base de l'organització humana de l'empresa.

Destinataris

Estudiants que desitgin dedicar-se al màrqueting i / o la gestió comercial.
Alumnes amb capacitat lògica-analítica. La titulació et prepara per a l'anàlisi dels mercats i les seves competències.
Alumnes amb capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.
Estudiants que desitgin relacionar-se amb l'economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de les noves tecnologies.

Requisits

Els alumnes que vulguin cursar el Grau en Màrqueting hauran d'haver aprovat batxillerat i les proves d'accés a la universitat o estar en possessió d'alguns dels títols que habiliten per a l'ingrés a la universitat.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Prova d'accés

S'haurà de realitzar un procés selectiu.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol

Durada

Propera convocatòria: Setembre 2023.

Objectius

La Missió de la titulació és oferir una formació completa que capaciti als seus egressats en l'exercici professional del màrqueting dins d'una organització empresarial. Per a això, estableix els següents objectius formatius:
Descriure la disciplina del màrqueting, de forma integrada i relacionada amb les funcions bàsiques d'una empresa.
Aprofundir en les diferents àrees de coneixement del màrqueting, oferint una formació bàsica en cadascuna d'elles, tant en metodologies com a eines.
Establir la necessària correlació entre les diferents àrees del màrqueting i la relació amb la consecució dels objectius de màrqueting.
Oferir una formació pràctica que apropi la realitat empresarial als estudis universitaris.
+ vegeu més

Pràctiques

Realització de pràctiques en empreses.

Perspectives laborals

Àmbit de màrqueting: Director de màrqueting o comercial Brand manager / Cap de marca Product Manager / Cap de Producte Analyst customer relationship Trade màrqueting manager Responsable de Màrqueting Digital Àmbit d'Investigació de Mercats: Analista de mercat Business Intelligence Àmbit Comercial: Director comercial Director de comerç internacional Cap de producte i vendes Responsable de Desenvolupament de Negoci account manager Àmbit Comunicació Empresarial: Responsable de comunicació

Promocions

Beques i ajudes disponibles.
Grau en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals
ESIC Barcelona
  • Preus i finançament
  • Informació general
  • Data límit per matricular-se en aquest programa
  • Durada i lloc d’estudi del programa
  • Documents d’admissió
Per contactar has d'acceptar la política de privacitat.
Educaonline, S.L. (responsable) tractarà les teves dades personals amb la finalitat de gestionar l’enviament de sol·licituds d’informació requerides i l’enviament de comunicacions promocionals sobre formació, derivades del teu consentiment. Pots exercir els drets d’accés, supressió, rectificació, limitació i portabilitat, entre d’altres, d’acord amb el que s’indica en la nostra Política de Privacitat.
Campus i seus: ESIC Barcelona
Campus Universitario Barcelona
Passeig de Santa Eulàlia, 2 08017 Barcelona
Sol·licita informació
X