Grau en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals

18 Persones han demanat informació
1067 Persones estan visitant aquest curs
Preu 9.325 €
Sol·licita informació
ESIC Barcelona
Grau en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals
Sol·licita informació
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
5 anys
Preu 9.325 €

Descripció

ESIC, com a centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili, t'ofereix el Grau Oficial en Màrqueting un grau amb alt reconeixement empresarial que et permet enfrontar-te a qualsevol repte dins de l'empresa, facilitant l'accés a nombroses opcions laborals i capacitándote per exercir funcions directives en qualsevol organització, nacional i internacional.
El Grau Oficial + Títol Superior afegirà valor diferencial al teu currículum pel seu nivell d'especialització i coneixements.
El Grau Oficial en Màrqueting juntament amb el Títol Superior en Negocis Digitals d'ESIC et proporciona formació orientada a la gestió empresarial, el màrqueting i la investigació de mercats.
A més adquiriràs, coneixements, habilitats i aprendràs a utilitzar les eines de màrqueting necessàries per enfrontar-te amb èxit a les noves exigències de les empreses.
En cursar aquest Grau Oficial juntament amb la Titulació Superior en ESIC incorpores complements formatius específics encaminats a dotar-te de les millors eines a l'hora de enfrontar-te als reptes professionals.
El programa té com a objectiu fonamental formar professionals del màrqueting amb una alta capacitat d'ocupabilitat.
El grau formarà professionals de l'empresa enfocats als àmbits de màrqueting, investigació de mercats, comercial i comunicació empresarial.
Això vol dir que el contingut del programa proporcionarà:
• Una visió global de la disciplina del Màrqueting i la seva integració en l'àmbit empresarial.
• Formació en metodologies i eines pròpies de l'àmbit del màrqueting, comercial, investigació de mercats i comunicació empresarial.
• Una visió pràctica de la disciplina, enfocada a l'ocupabilitat de l'egressat.

Temari

Primer curs:
• Introducció al Màrqueting
• Introducció a l'Empresa
• Matemáicas Empresarials
• Història Econòmica
• Sociologia de l'Empresa
• Comunicació Empresarial
• Idioma Modern
• Estadística aplicada al Màrqueting
• Economia I: Microeconomia
• Informàtica Aplicada al Màrqueting

Segon curs:
• Economia II: Macroeconomia
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting I Pol Santandreu
• Dret Mercantil
• Responsabilitat i Màrqueting Social Corporatiu
• Comportament del Consumidor I
• Màrqueting Estratégico4
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting II
• Investigació de Mercats I
• Comportament del Consumidor II
• Política de Producte
• Política de Distribució
• Gestió Estratègica de la Marca

Tercer curs:
• Comunicació i Publicitat
• Mètodes de Decisió aplicats al Màrqueting
• Màrqueting i Sistemes d'Informació aplicats
• Política de Preus i Costos
• Tècniques de Negociació Comercial
• Màrqueting Relacional i Directe
• Creació d'Empreses
• Direcció de Recursos Humans
• Direcció de Vendes
• Direcció de Màrqueting Internacional
• Estratègies de Màrqueting Digital
• Investigació de Mercats II

Quart curs:
• Direcció Estratègica
• Pla de Màrqueting
• Optativa 1
• Optativa 2
• Optativa 3
• Optativa 4
• Optativa 5
• Pràctiques Externes
• Treball Fi de Grau
 

Competències per a les quals et prepara el curs

Algunes de les competències són: Identificar els conceptes fonamentals de l'empresa, les seves funcions i el seu entorn. Reconèixer i analitzar el comportament dels agents econòmics i el funcionament dels mercats. Dissenyar i implementar decisions estratègiques de màrqueting. Dissenyar les diferents parts d'un pla de màrqueting fins a la seva implementació. Elaborar i interpretar la informació comptable i financera de l'empresa. Interpretar i aplicar els conceptes jurídics bàsics que afecten l'empresa. Calcular i aplicar mdéodos quantitatius i qualitatius aplicats a l'empresa i el màrqueting. Analitzar les necessitats del consumidor i avaluar els seus comportaments en l'àmbit del màrqueting. Reconèixer els fonaments de la direcció comercial i la direcció d'equips comercials. Integrar-se en l'àrea de màrqueting d'una organització. Aplicar les principals polítiques de RRHH sobre la base de l'organització humana de l'empresa.

Destinataris

Estudiants que desitgin dedicar-se al màrqueting i / o la gestió comercial.
Alumnes amb capacitat lògica-analítica. La titulació et prepara per a l'anàlisi dels mercats i les seves competències.
Alumnes amb capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.
Estudiants que desitgin relacionar-se amb l'economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de les noves tecnologies.

Requisits

Els alumnes que vulguin cursar el Grau en Màrqueting hauran d'haver aprovat batxillerat i les proves d'accés a la universitat o estar en possessió d'alguns dels títols que habiliten per a l'ingrés a la universitat.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Prova d'accés

S'haurà de realitzar un procés selectiu.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol

Durada

Propera convocatòria: Setembre 2023.

Objectius

La Missió de la titulació és oferir una formació completa que capaciti als seus egressats en l'exercici professional del màrqueting dins d'una organització empresarial. Per a això, estableix els següents objectius formatius:
Descriure la disciplina del màrqueting, de forma integrada i relacionada amb les funcions bàsiques d'una empresa.
Aprofundir en les diferents àrees de coneixement del màrqueting, oferint una formació bàsica en cadascuna d'elles, tant en metodologies com a eines.
Establir la necessària correlació entre les diferents àrees del màrqueting i la relació amb la consecució dels objectius de màrqueting.
Oferir una formació pràctica que apropi la realitat empresarial als estudis universitaris.

Pràctiques

Realització de pràctiques en empreses.

Perspectives laborals

Àmbit de màrqueting: Director de màrqueting o comercial Brand manager / Cap de marca Product Manager / Cap de Producte Analyst customer relationship Trade màrqueting manager Responsable de Màrqueting Digital Àmbit d'Investigació de Mercats: Analista de mercat Business Intelligence Àmbit Comercial: Director comercial Director de comerç internacional Cap de producte i vendes Responsable de Desenvolupament de Negoci account manager Àmbit Comunicació Empresarial: Responsable de comunicació

Promocions

Beques i ajudes disponibles.
Grau en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals
ESIC Barcelona
Campus i seus: ESIC Barcelona
Campus Universitario Barcelona
Passeig de Santa Eulàlia, 2 08017 Barcelona
Sol·licita informació
X