Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals
6 Persones han demanat informació
1176 Persones estan visitant aquest curs
entre 5.000 € i 10.000 €
Sol·licita informació

Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals
Sol·licita informació
Informació del curs
Grau
Oficial / homologat
Presencial
4 anys
entre 5.000 € i 10.000 €
Descripció
El món dels negocis i de la gestió internacionals estan en constant transformació i la societat demana professionals capacitats per adaptar-se a aquest entorn canviant. El Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals (GNMI) dóna resposta a aquesta demanda perquè proporciona capacitat d'adaptació i versatilitat en qualsevol àrea d'una empresa o institució que desenvolupa una activitat en l'àmbit internacional.
El GNMI és una carrera universitària oficial de quatre anys que prepara per a la gestió internacional de l'empresa i ofereix els coneixements, les tècniques, les habilitats i les conductes que configuren la cultura internacional dels negocis i del màrqueting. Aquesta cultura requereix del professional uns coneixements multidisciplinaris, direcció i tècniques empresarials, economia i mètodes quantitatius, coneixements humanístics i institucionals i també idiomes, un element clau. El pla d'estudis del grau inclou els idiomes en dues modalitats: d'una banda, els estudiants poden cursar durant tres anys (dos d'ells obligatoris) un idioma a triar entre alemany, francès, japonès, rus i xinès mandarí i, d'altra banda, l'anglès s'incorpora com a idioma de classe per a un 30 % de les assignatures que s'imparteixen.
+ vegeu més
El GNMI és una carrera universitària oficial de quatre anys que prepara per a la gestió internacional de l'empresa i ofereix els coneixements, les tècniques, les habilitats i les conductes que configuren la cultura internacional dels negocis i del màrqueting. Aquesta cultura requereix del professional uns coneixements multidisciplinaris, direcció i tècniques empresarials, economia i mètodes quantitatius, coneixements humanístics i institucionals i també idiomes, un element clau. El pla d'estudis del grau inclou els idiomes en dues modalitats: d'una banda, els estudiants poden cursar durant tres anys (dos d'ells obligatoris) un idioma a triar entre alemany, francès, japonès, rus i xinès mandarí i, d'altra banda, l'anglès s'incorpora com a idioma de classe per a un 30 % de les assignatures que s'imparteixen.
Temari
El pla d'estudis que plantegem per als nostres DOERS es divideix en quatre anys.
En els dos primers s'imparteixen assignatures de formació bàsica i obligatòria (1r i 2n) i en els altres dos (3r i 4t) assignatures de formació obligatòria i optativa segons l'àrea que s'hagi triat: Negocis o Màrqueting.
Dins de cada àrea es pot triar també el perfil d'especialització: Àsia, Europa o Món en l'àrea de Negocis i màrqueting o investigació de mercats a l'àrea de Màrqueting.
Basant-nos en la nostra filosofia learning by doing, els alumnes hauran de fer pràctiques obligatòries en una empresa el tercer any de carrera, durant 3 mesos i en horari de jornada completa.
L'últim any s'exigeix que es presenti davant d'un tribunal el Treball de Fi de Grau (TFG), un treball de recerca que demostra els coneixements adquirits durant els estudis.
I, seguint els nostres ideals com a travellers i explorers, hi ha la possibilitat de fer intercanvis formatius amb universitats estrangeres si els estudiants així ho sol·liciten.
+ vegeu més
En els dos primers s'imparteixen assignatures de formació bàsica i obligatòria (1r i 2n) i en els altres dos (3r i 4t) assignatures de formació obligatòria i optativa segons l'àrea que s'hagi triat: Negocis o Màrqueting.
Dins de cada àrea es pot triar també el perfil d'especialització: Àsia, Europa o Món en l'àrea de Negocis i màrqueting o investigació de mercats a l'àrea de Màrqueting.
Basant-nos en la nostra filosofia learning by doing, els alumnes hauran de fer pràctiques obligatòries en una empresa el tercer any de carrera, durant 3 mesos i en horari de jornada completa.
L'últim any s'exigeix que es presenti davant d'un tribunal el Treball de Fi de Grau (TFG), un treball de recerca que demostra els coneixements adquirits durant els estudis.
I, seguint els nostres ideals com a travellers i explorers, hi ha la possibilitat de fer intercanvis formatius amb universitats estrangeres si els estudiants així ho sol·liciten.
Competències per a les quals et prepara el curs
A través del programa formatiu, una vegada finalitzats els estudis, tots els estudiants hauran d?estar en condicions d?exercir les següents competències:
Capacitat de recerca, anàlisi, valoració i síntesi d?informació procedent de diferents àrees d?una organització.
Capacitat per adaptar-se a grups internacionals, multiculturals i multidisciplinaris, per treballar-hi i liderar-los.
Capacitat per entendre una organització econòmica des d?una perspectiva global.
Capacitat per prendre decisions davant de situacions complexes i canviants.
Competència comunicativa, oral i escrita, en llengua anglesa.
Capacitat per expressar-se en dues llengües estrangeres amb un nivell de suficiència.
Capacitat emprenedora i d?autoaprenentatge.
Destinataris
Perfil de l'estudiant del Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals.
Habilitats:
+ vegeu més
Habilitats:
- Capacitat per treballar en grup .
- Capacitat de raonament abstracte.
- Atenció i concentració.
- Bona organització.
- Facilitat per a les relacions socials.
- Tolerància davant d'actituds i costums diferents.
- Versatilitat i adaptabilitat a diferents situacions i persones.
- Creativitat i iniciativa.
- Obertura al multiculturalisme.
- Predisposició per a la comunicació.
- Optimisme i vitalitat.
- Desig d'aprendre idiomes.
- Motivació per al treball en equip.
- Interès per viatjar i aprendre d'altres cultures.
- Disposició per fer negocis.
Requisits
Batxillerat o similars
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
Selectivitat
Metodologia
Les noves tecnologies
Els estudiants disposen d?espais habilitats per connectar el seu ordinador portàtil. L?alumnat d?ESCI-UPF està connectat a la intranet de l?Escola amb correu electrònic i té accés a una àmplia base de dades nacionals i internacionals i a les biblioteques de la UPF.
La teoria i la pràctica
Professors de reconegut prestigi, tant de l?àmbit acadèmic com de l?empresarial, ofereixen la docència tot harmonitzant la base teòrica amb els coneixements obtinguts mitjançant l?experiència.
Des de l?òptica internacional
El moment actual obliga les empreses a organitzar la seva activitat amb projecció internacional. És per això que totes les assignatures tenen aquest enfocament.
Afavorir el treball en equip
S?aprèn a treballar en col·laboració amb altres estudiants com a model pedagògic per a la futura tasca professional.
Aprenentatge actiu
S?apliquen tècniques que afavoreixen la participació. El mètode del cas, l?ús de models de simulació i el business game pe
Idiomes en els quals s'imparteix
Català, castellà i anglès
Objectius
- Garantir la capacitat d'adaptació i la versatilitat en qualsevol àrea d'una empresa o institució que desenvolupi una activitat en l'àmbit internacional, tant en entorns multiculturals com multidisciplinaris.
- Promoure la predisposició per als negocis en l'esfera global.
- Fomentar la capacitat per a les relacions socials, especialment en un entorn internacional.
- Oferir una formació àmplia i transversal que inclogui conèixer el funcionament de les diferents àrees de gestió d'una empresa, sempre amb una vocació professional.
- Promoure una formació contemporània segons les necessitats de les organitzacions actuals i, simultàniament, receptiva i adaptable a les constants transformacions de l'entorn.
- Promoure un ensenyament que estableixi les bases de la formació, però que orienti en la capacitat i la necessitat d'adaptació i d'adquisició de nous coneixements, entenent-ho tot com un procés continu.
- Garantir un bon domini de l'expressió escrita i oral en públic en llengua catalana i castellana.
- Assegurar la competència escrita, oral i receptiva en llengua anglesa, com també la suficiència en una segona llengua estrangera (alemany, xinès mandarí, francès, japonès o rus).
Titulació obtinguda
Títol oficial de la Universitat Pompeu Fabra
Pràctiques
El nostre compromís educatiu consisteix a oferir una formació acadèmica rigorosa, complementada amb l?aplicació dels diferents coneixements en entorns empresarials reals i dinàmics, i sempre amb una o
Perspectives laborals
Organitzacions que necessiten professionals de negocis internacionals.
Empreses: industrials, agràries o del sector serveis amb activitat internacional.
Sector públic: entitats públiques supranacionals, estatals, autonòmiques i locals dedicades a la promoció econòmica i comercial.
Cooperació internacional: organitzacions no governamentals i altres entitats sense ànim de lucre, públiques o privades, amb activitat internacional.
Promocions
ESCI-UPF concedeix diverses beques sobre la base del rendiment acadèmic dels nostres DOERS i també segons les condicions econòmiques familiars dels sol·licitants. Per fer-ho s'ha creat una Comissió de Beques que valora aquests criteris i estableix la dotació i l'assignació.
Preu
entre 5.000 € i 10.000 €
A continuació et facilitem com a orientació les dades del cost de la matrícula per al primer curs del Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals. Et serviran de referència per calcular la teva matrícula, segons els crèdits de què et matriculis.
D?altra banda, has de tenir en compte que, si et matricules per segona vegada d?un mateix crèdit, l?import d?aquest crèdit serà de 135 ?. La tercera vegada que et matriculis del mateix crèdit l?import serà de 155 ? i, a partir de la quarta vegada, pas
Tipus d'avaluació
Avaluació continuada i examen final
Lloc on s'imparteix el curs
Passeig Pujades 1
Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals
ESCI-UPF