Grau en Màrqueting

56 Persones han demanat informació
2912 Persones estan visitant aquest curs
Preu 5.880 €
Sol·licita informació
Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Grau en Màrqueting
Sol·licita informació
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
4 anys
Preu 5.880 €

Descripció

El Grau en Màrqueting integra dins del seu pla d'estudis continguts i competències de diverses disciplines: Els idiomes, el management, l'economia, la recerca comercial, la comunicació, les noves tecnologies de la informació, el dret, la internacionalització o la informàtica entre unes altres. A més introdueix aspectes innovadors en l'àmbit acadèmic relatius a la programació, execució i avaluació de la docència, i fomenta entre els estudiants la mobilitat, l'adquisició d'actituds com la iniciativa emprenedora, el lideratge o l'esperit crític. En aquest context, MEDITERRANI disposa d'un Pla Intern de Qualitat basat en la norma UNE-EN ISO 9001:2000 que té com a objectiu impulsar una cultura de la qualitat i la millora contínua que ens permeti seguir sent, a Barcelona, un centre Universitari de referència en excel·lència acadèmica. A més Mediterrani inclou un ordinador portàtil APPLE MACBOOK AIR TOTALMENT de regal, anglès i xinès mandarí durant els 4 anys de carrera, acreditacions d'anglès de Cambridge (first, advanced i taxes del proficiency) , el "manifestament eficaç" PLA D'ACCIÓ TUTORIAL a més de pràctiques des de primer curs en les millors empreses del sector. Servei de COACHING sense cost, dinàmica borsa de treball i un cèntric edifici de 10 plantes amb excel·lents serveis (biblioteca, bar-menjador, gran terrassa).
+ vegeu més

Temari

GRAU EN MÀRQUETING - PLA D'ESTUDIS
Primer curs:
M1 : Fonaments de l'Empresa (24 ECTS)
  • Introducció a l'Administració d'Empreses
  • Comptabilitat i Finances per a la Gestió del Màrqueting
  • Recursos Humans
  • Introducció a l'Economia
M2: Principis del Màrqueting (12 ECTS)
  • Introducció al Màrqueting
  • Anàlisi Comercial
M3: Comportament de Compra (12 ECTS)
  • Comportament de Compra del Consumidor
  • Comportament de Compra de les Organitzacions
M4: Investigació Comercial (6 ECTS)
  • Fonaments d'Estadística
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès I
  • Xinès Mandarí I
Segon curs:
M1: Fonaments de l'Empresa (6 ECTS)
  • Dimensió Jurídica del Màrqueting
M4: Investigació Comercial (12 ECTS)
  • Estadística
  • Tècniques d' Investigació Comercial
M6: Màrqueting Estratègic (30 ECTS)
  • Màrqueting Data Management
  • Desenvolupament de Productes i Marques
  • Diseny d'Estratègies i Programes sobre Preus
  • Estratègies sobre Distribució i Logística de la Distribució
  • Desenvolupament del Pla de Màrqueting
M7: Comunicació (12 ECTS)
  • Venda Personal i Màrqueting Directe
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès II
  • Xinès Mandarí II
Tercer curs:
M4: Investigació Comercial (6 ECTS)
  • Tècniques prospectives per a la investigació comercial
M7: Comunicació (6 ECTS)
  • Publicitat, Promoció i Relacions Públiques
M8: Màrqueting Específic (12 ECTS)
  • Màrqueting Internacional, Industrial i de Serveis
  • Màrqueting Social i de les Institucions No Lucratives
M9: Màrqueting Digital (30 ECTS)
  • La Conducta de Compra Online
  • Comunicació i xarxes Socials
  • Estudis de Mercat per Internet
  • Diseny i Desenvolupament de Websites
M10: Pràcticum (12 ECTS)
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès III
  • Xinès Mandarí III
Quart curs:
M11: Treball Final de Grau (15 ECTS)
M12: Assignatures Optatives (33 ECTS)
  • Francès
  • Alemany
  • Rus
  • Pràcticum II
  • Neuromàrqueting
  • Marketing Ecològic
  • Comerç Electrònic
  • Habilitats Directives i de Comunicació
  • Empreneduria
  • Màrqueting Polític
  • Integració de Mercats
  • Joc de Simulació en Màrqueting
M13: Reconeixement (6 ECTS)
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès IV
  • Xinès Mandarí IV
+ vegeu més

Competències per a les quals et prepara el curs

El programa de Grau en Màrqueting ofereix un total de 24 competèncias tant generals com específiques.

Destinataris

Els estudis de Màrqueting tenen un caràcter pluridisciplinari, obert a perfils molt diversos. Per això estan dirigits a estudiants interessats en el món de l'empresa, dels diversos mercats i productes, de la internacionalització, de les comunicacions interpersonals, els idiomes o les aplicacions de les noves tecnologies, entre d'altres. Els estudiants de l'Grau en Màrqueting han de ser persones amb iniciativa, creativitat, i interessats per alguns dels diversos àmbits de mercat i el consum de productes i serveis.

Requisits

Vies d'accés: Opció PAAU Logse: Arts, Humanitats, Ciències Socials Cicles Formatius de Grau Superior Modalitat de Bachillerat Experimental: Administració i Gestió, Artístic, Cièncias Humanes i Socials, Lingüístic Branca FP 2º Grau: Administrativa y Comercial, Hoteleria i Turisme, Imatge i So, Serveis a la Comunitat, Educador de Disminuits Psíquics.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Prova d'accés

No es necesària*

*Prova de llengües locals a criteri del departament d'admissions.

Metodologia

Model Bolonya, avaluació contínua, 300 hores de pràctiques a empreses.

Idiomes en els quals s'imparteix

Bilingüe: Català - Castellà

Durada

4 anys (240 crèdits ECTS)

Objectius

Formar directius amb capacitat de gestionar departaments de Màrqueting de les organitzacions amb vocació internacionalizadora, bons conoceixements d'idiomes i , bon ús de les noves tecnologíes.

Titulació obtinguda

Grau en Màrqueting per la Universitat de Girona.

Pràctiques

300 hores obligatòries a les empresas. Posibilitat d'ampliación amb el Pràcticum II i Pràcticum III

Perspectives laborals

Segons els experts el Grau en Màrqueting és una de les opciones universitàries amb més futur professional. EUT. Mediterrani ofereix una extensa borsa de treball i pràctiques per tal d'afavorir aquesta finalitat.

Promocions

  • Un ordinador portàtil MACBOOK AIR de regal!
  • 5 idiomes inclosos en el preu: Anglès i xinès mandarí obligatoris, francès, alemany i rus optatius.
  • Preparació i exàmens d'anglès de Cambridge: First certificate, Advanced i taxes de l'Proficiency. Totalment sense cost!

Avantatges del curs

Primera carrera oficial 100 x 100 màrqueting, a diferència d'altre plans d'estudis amb una excessiva càrrega de matemàtiques, economia i dret). Servei de coaching per a tots els nostres alumnes sense cap cost.

Professorat

Expert i acreditat.

Tipus d'avaluació

Contínua: treballs /exercicis avaluatiuss durant el curs /pràcticas a empreses.

Horari

Tarda de 16 a 21 hores (variable en funció de les assignatures). Pel matí els alumnes que ho desitgin poden realitzar práctiques (moltes remunerades) des del primer curs de la carrera a les més de 3.000 empreses col.laboradores.
Grau en Màrqueting
Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Campus i seus: Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Escola Universitària de Turisme Mediterrani
C/ Rocafort 104 08015 Barcelona
Sol·licita informació
X