Grau en Màrqueting
30 Persones han demanat informació
1694 Persones estan visitant aquest curs
Preu 5.690 €
Sol·licita informació
Grau en Màrqueting
Sol·licita informació
Informació del curs
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
4 anys
Preu 5.690 €
Descripció
El Grau en Màrqueting integra dins del seu pla d'estudis continguts i competències de diverses disciplines: Els idiomes, el management, l'economia, la recerca comercial, la comunicació, les noves tecnologies de la informació, el dret, la internacionalització o la informàtica entre unes altres. A més introdueix aspectes innovadors en l'àmbit acadèmic relatius a la programació, execució i avaluació de la docència, i fomenta entre els estudiants la mobilitat, l'adquisició d'actituds com la iniciativa emprenedora, el lideratge o l'esperit crític. En aquest context, MEDITERRANI disposa d'un Pla Intern de Qualitat basat en la norma UNE-EN ISO 9001:2000 que té com a objectiu impulsar una cultura de la qualitat i la millora contínua que ens permeti seguir sent, a Barcelona, un centre Universitari de referència en excel·lència acadèmica. A més Mediterrani inclou un ordinador portàtil APPLE MACBOOK AIR TOTALMENT de regal, anglès i xinès mandarí durant els 4 anys de carrera, acreditacions d'anglès de Cambridge (first, advanced i taxes del proficiency) , el "manifestament eficaç" PLA D'ACCIÓ TUTORIAL a més de pràctiques des de primer curs en les millors empreses del sector. Servei de COACHING sense cost, dinàmica borsa de treball i un cèntric edifici de 10 plantes amb excel·lents serveis (biblioteca, bar-menjador, gran terrassa).
Temari
GRAU EN MÀRQUETING - PLA D'ESTUDIS
Primer curs:
M1 : Fonaments de l'Empresa (24 ECTS)
M1: Fonaments de l'Empresa (6 ECTS)
M4: Investigació Comercial (6 ECTS)
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
M11: Treball Final de Grau (15 ECTS)
M12: Assignatures Optatives (33 ECTS)
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
Primer curs:
M1 : Fonaments de l'Empresa (24 ECTS)
- Introducció a l'Administració d'Empreses
- Comptabilitat i Finances per a la Gestió del Màrqueting
- Recursos Humans
- Introducció a l'Economia
- Introducció al Màrqueting
- Anàlisi Comercial
- Comportament de Compra del Consumidor
- Comportament de Compra de les Organitzacions
- Fonaments d'Estadística
- Anglès I
- Xinès Mandarí I
M1: Fonaments de l'Empresa (6 ECTS)
- Dimensió Jurídica del Màrqueting
- Estadística
- Tècniques d' Investigació Comercial
- Màrqueting Data Management
- Desenvolupament de Productes i Marques
- Diseny d'Estratègies i Programes sobre Preus
- Estratègies sobre Distribució i Logística de la Distribució
- Desenvolupament del Pla de Màrqueting
- Venda Personal i Màrqueting Directe
- Anglès II
- Xinès Mandarí II
M4: Investigació Comercial (6 ECTS)
- Tècniques prospectives per a la investigació comercial
- Publicitat, Promoció i Relacions Públiques
- Màrqueting Internacional, Industrial i de Serveis
- Màrqueting Social i de les Institucions No Lucratives
- La Conducta de Compra Online
- Comunicació i xarxes Socials
- Estudis de Mercat per Internet
- Diseny i Desenvolupament de Websites
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
- Anglès III
- Xinès Mandarí III
M11: Treball Final de Grau (15 ECTS)
M12: Assignatures Optatives (33 ECTS)
- Francès
- Alemany
- Rus
- Pràcticum II
- Neuromàrqueting
- Marketing Ecològic
- Comerç Electrònic
- Habilitats Directives i de Comunicació
- Empreneduria
- Màrqueting Polític
- Integració de Mercats
- Joc de Simulació en Màrqueting
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
- Anglès IV
- Xinès Mandarí IV
Competències per a les quals et prepara el curs
El programa de Grau en Màrqueting ofereix un total de 24 competèncias tant generals com específiques.
Destinataris
Perfil d'l'estudiant de grau en màrqueting:
Els estudis de Màrqueting tenen un caràcter pluridisciplinari, obert a perfils molt diversos. Per això estan dirigits a estudiants interessats en el món de l'empresa, dels diversos mercats i productes, de la internacionalització, de les comunicacions interpersonals, els idiomes o les aplicacions de les noves tecnologies, entre d'altres. Els estudiants de l'Grau en Màrqueting han de ser persones amb iniciativa, creativitat, i interessats per alguns dels diversos àmbits de mercat i el consum de productes i serveis.
Els estudis de Màrqueting tenen un caràcter pluridisciplinari, obert a perfils molt diversos. Per això estan dirigits a estudiants interessats en el món de l'empresa, dels diversos mercats i productes, de la internacionalització, de les comunicacions interpersonals, els idiomes o les aplicacions de les noves tecnologies, entre d'altres. Els estudiants de l'Grau en Màrqueting han de ser persones amb iniciativa, creativitat, i interessats per alguns dels diversos àmbits de mercat i el consum de productes i serveis.
Requisits
Vies d'accés: Opció PAAU Logse: Arts, Humanitats, Ciències Socials Cicles Formatius de Grau Superior Modalitat de Bachillerat Experimental: Administració i Gestió, Artístic, Cièncias Humanes i Socials, Lingüístic Branca FP 2º Grau: Administrativa y Comercial, Hoteleria i Turisme, Imatge i So, Serveis a la Comunitat, Educador de Disminuits Psíquics.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
No es necesària*
*Prova de llengües locals a criteri del departament d'admissions.
Metodologia
Model Bolonya, avaluació contínua, 300 hores de pràctiques a empreses.
Idiomes en els quals s'imparteix
Bilingüe: Català - Castellà
Durada
4 anys (240 crèdits ECTS)
Objectius
Formar directius amb capacitat de gestionar departaments de Màrqueting de les organitzacions amb vocació internacionalizadora, bons conoceixements d'idiomes i , bon ús de les noves tecnologíes.
Titulació obtinguda
Grau en Màrqueting per la Universitat de Girona.
Pràctiques
300 hores obligatòries a les empresas.
Posibilitat d'ampliación amb el Pràcticum II i Pràcticum III
Perspectives laborals
Segons els experts el Grau en Màrqueting és una de les opciones universitàries amb més futur professional. EUT.
Mediterrani ofereix una extensa borsa de treball i pràctiques per tal d'afavorir aquesta finalitat.
Promocions
- Un ordinador portàtil MACBOOK AIR de regal!
- 5 idiomes inclosos en el preu: Anglès i xinès mandarí obligatoris, francès, alemany i rus optatius.
- Preparació i exàmens d'anglès de Cambridge: First certificate, Advanced i taxes de l'Proficiency. Totalment sense cost!
Preu
Preu 5.690 €
90,80 euros/crèdit x 60 crèdits /curs = 5.448 euros /curs.
Un ordinador portàtil APPLE MACBOOK AIR totalment sense cost. Servei de coaching i preparació exàmens d'anglès de cambridge (first certificate, advanced i taxes del proficiency) de regal!!.
Avantatges del curs
Primera carrera oficial 100 x 100 màrqueting, a diferència d'altre plans d'estudis amb una excessiva càrrega de matemàtiques, economia i dret).
Servei de coaching per a tots els nostres alumnes sense cap cost.
Professorat
Expert i acreditat.
Tipus d'avaluació
Contínua: treballs /exercicis avaluatiuss durant el curs /pràcticas a empreses.
Horari
Tarda de 16 a 21hores (variable en funció de les assignatures), Pel matí els alumnes que ho desitgin poden realitzar práctiques (moltes remunerades) des del primer curs de la carrera a les més de 3.000 empreses col.laboradores.
Grau en Màrqueting
Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Campus i seus: Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Escola Universitària de Turisme Mediterrani
C/ Rocafort 104
08015
Barcelona